Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Kimmeke »

Uiteraard triest maar snap Caligula reactie wel
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Ik vind het anders toch wel triest om zo te zien/horen. Het gaat over een levend wezentje.
Dat wezentje leeft nu nog niet bewust. En als dat kind er toch zou komen, zal het 't niet gemakkelijk hebben.
Ooit komt de oorzaak van z'n bestaan aan 't licht. Arm dutske. Denk je eens in: het product zijn van een psychopate en een verkrachter! :shock:
Dus is 't voor iedereen beter als 't er toch niet komt. Maar dat is wat ik erover denk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
Lazylady schreef:Ik vind het anders toch wel triest om zo te zien/horen. Het gaat over een levend wezentje.
Dat wezentje leeft nu nog niet bewust. En als dat kind er toch zou komen, zal het 't niet gemakkelijk hebben.
Ooit komt de oorzaak van z'n bestaan aan 't licht. Arm dutske. Denk je eens in: het product zijn van een psychopate en een verkrachter! :shock:
Dus is 't voor iedereen beter als 't er toch niet komt. Maar dat is wat ik erover denk.
Ik ben volledig akkoord met je.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Ik ben volledig akkoord met je.
Ik ook...
Dat trage hartslagje vond ik ook een ontzettend akelig geluid gisteren, maar als ik jouw uitleg hier zo lees, dan heb je inderdaad overschot van gelijk.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

"Denk je eens in: het product zijn van een psychopate en een verkrachter!"
Hee mensen, dit gaat wel samen met wat menigeen al stelde: de geheugens zijn kort in het Thuisdorp. Wie denkt b.v. nog aan Sophie en aan Mike, en wat Femke met haar broer heeft 'meegemaakt'? Ik bedoel maar, als het kind eenmaal oud genoeg is om dingen te begrijpen is zijn/haar omgeving al weer een blanko pagina :lol:
Iedereen valt nu over Mayra heen, maar wat is haar niet aangedaan door haar ex - en wie heeft het nog over die ex in het Thuisdorp?

In Thuis heeft niets immers konsekwenties en wordt alles met de mantel der (nee niet liefde :razz: ) gummetjes weggepoetst, zoiets als bij La Linea ;)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Amiche schreef:"Denk je eens in: het product zijn van een psychopate en een verkrachter!"
Hee mensen, dit gaat wel samen met wat menigeen al stelde: de geheugens zijn kort in het Thuisdorp. Wie denkt b.v. nog aan Sophie en aan Mike, en wat Femke met haar broer heeft 'meegemaakt'? Ik bedoel maar, als het kind eenmaal oud genoeg is om dingen te begrijpen is zijn/haar omgeving al weer een blanko pagina :lol:
Iedereen valt nu over Mayra heen, maar wat is haar niet aangedaan door haar ex - en wie heeft het nog over die ex in het Thuisdorp?

In Thuis heeft niets immers konsekwenties en wordt alles met de mantel der (nee niet liefde :razz: ) gummetjes weggepoetst, zoiets als bij La Linea ;)
Mij gaat het nu enkel om dat kind dat er beter niet komt. De geheugens in het Thuisdorp kunnen mij geen barst schelen.
De ene keer willen ze een afspiegeling zijn van de werkelijkheid en de andere keer is 't idiote fictie...hoe geraakt een mens daar nog wijs uit? :thumbdown:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
Amiche schreef:"Denk je eens in: het product zijn van een psychopate en een verkrachter!"

Mij gaat het nu enkel om dat kind dat er beter niet komt. De geheugens in het Thuisdorp kunnen mij geen barst schelen.
De ene keer willen ze een afspiegeling zijn van de werkelijkheid en de andere keer is 't idiote fictie...hoe geraakt een mens daar nog wijs uit? :thumbdown:
Maar wat kan dit daar in hemelsnaam aan doen? :thumbdown: Dat kind moet nog geboren worden en het wordt al doodgewenst voor iets dat het niet gedaan heeft. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Mij gaat het nu enkel om dat kind dat er beter niet komt. De geheugens in het Thuisdorp kunnen mij geen barst schelen.
Nogmaals akkoord.
tvx1 schreef:Maar wat kan dit daar in hemelsnaam aan doen? :thumbdown: Dat kind moet nog geboren worden en het wordt al doodgewenst voor iets dat het niet gedaan heeft. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
We hebben het hier niet over het kind,maar wel over de moeder. En ja,ik vind dat dit kind gezien de omstandigheden idd beter niet geboren wordt.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Misschien beter niet dat het geboren wordt, maar voor de serie had het wel leuker geweest. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar dan gaat Thuis wel op de duur met een hoop babies zitten hé. :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja,maar dan gaat Thuis wel op de duur met een hoop babies zitten hé. :lol:
Ja, de scenaristen hebben een beetje proberen te anticiperen op de verwijten hier na de dood van Jack. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Ik zie niet in hoe het beter kan zijn voor een kind om niet geboren te worden in dit geval. Het is toch niet omdat een kind er door verkrachting kwam dat het automatisch ongelukkig gaat worden. Een kind dat op zo een wijze geboren wordt, kan toch perfect gelukkig zijn als het door ouders geliefd wordt. Want dat is toch het belangrijkste.
0 x
"You can call me Root"
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Een babyboom in Thuis is ook weer zoiets.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja idd Kwast, en dan hebben we de adoptiemogelijkheden nog niet overlopen. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Grote god! Breng die scenarioschrijvers nou niet op ideeën
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos