Ja,kan ik me voorstellen. Een van je multipele moeders en je oma van de trap zien donderen,gewoon hilarisch.tvx1 schreef:Sandrine leek zich gisteren kostelijk te amuseren.
Sandrine De Decker
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Sandrine De Decker
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 690
- x 532
Het lijkt er op dat we nu een "echte"actrice hebben met deze Sandrine. Ze is duidelijk heel enthousiast.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Het waren enige scenes! Vooral dat juichende 'OPA' vond ik leuk, ook omdat ik zo met Geert te doen heb.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Soapseut
- x 435
Ja maar is dat geen buurmeisje van Leah Thijs? Misschien is ze daarom meer op haar gemak, omdat ze Leah kent. Het kind is in ieder geval niet verlegen, wel eens plezant, een kind in Thuis dat kan spreken 
0 x
-
tvx1
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

Dat vroeg ik me ook af. Iets gemist in het verleden mss?tvx1 schreef:Wanneer heeft Sandrine al eens eerder een hersenvliesontsteking gehad?
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was net nadat Tom definitief voor Peggy gekozen had geloof ik, toen hij ruzie had met zijn eigen familie. Ik herinner me nog dat hij ruzie maakte met Ann en Marianne op de gang van het ziekenhuis, omdat ze hem en Peggy niet ingelicht hadden over de toestand van Sandrine. Of het proces rond het terugdraaien van de adoptie van Sandrine toen al in gang gezet was, weet ik niet meer zeker, maar dat was ook ergens in die periode meen ik. Sandrine had toen overigens wel de minder ernstige, virale variant. Dat is nu niet het geval...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Zou dit Peggy doen inzien dat ze verkeerd bezig is?
Nu Sandrine in het ziekenhuis ligt, zal ze misschien wakker geschud worden en zich afvragen waar ze in godsnaam mee bezig is...
Nu Sandrine in het ziekenhuis ligt, zal ze misschien wakker geschud worden en zich afvragen waar ze in godsnaam mee bezig is...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Wat een lief kindje dat Sandrientje zo goed speelde, ze leek wel echt ziek. 
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Dat zou pas normaal zijn, maar dat is Peggy nu juist niet. Blame it on Rosa die haar kreeg met de man van haar zusKiki_Dee schreef:Nu Sandrine in het ziekenhuis ligt, zal ze misschien wakker geschud worden en zich afvragen waar ze in godsnaam mee bezig is...
en aan Pegggy dat vertelde toen ze tiener was en Frank zelf het ook toen pas wist.
Peggy idem, kreeg Sandrientje van de man van haar zwangere halfzus Bianca, beiden van dezelfde vader.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Moet iemand met een bacteriële meningistis niet geïsoleerd liggen? Ik meen mij te heugen dat het besmettelijk kan zijn en gezien Marianne uit voorzorg antibiotica heeft gekregen... iedereen kan daar maan binnen en buiten wandelen. Ik vind het maar een rare zaak.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
peklak86
- Nog geen rang
Wel leuk dat ze de muur van de ziekenhuiskamer kindvriendelijk hebben gemaakt!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Preventieve antibiotica geldt volgens mij alleen maar voor mensen die direct met de patiënt in contact staan en daar vaak bij in de buurt zijn. Hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet, maar een vriendin van mij heeft ook eens meningitis gehad en daar mocht je ook gewoon bij op bezoek.Kwast schreef:Moet iemand met een bacteriële meningistis niet geïsoleerd liggen? Ik meen mij te heugen dat het besmettelijk kan zijn en gezien Marianne uit voorzorg antibiotica heeft gekregen... iedereen kan daar maan binnen en buiten wandelen. Ik vind het maar een rare zaak.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..