Breaking Bad
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Caligula
- Poster rang 5

-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Breaking Bad
Oei, dan ga je toch niet echt mee geweest zijn?
Da's zo'n reeks waarvan je iedere aflevering gezien moet hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, ik gewoon 2 groepen gezien die er vrolijk op los aan het schieten waren in true american fashion!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

wel, nu moet je de eerste aflevering eens bekijken waar het nog over een sullige chemieleraar gaat die ontdekt dat hij ongeneeslijk ziek is en die ervoor wil zorgen dat z'n gezin niks tekort komt.Caligula schreef:Nee, ik gewoon 2 groepen gezien die er vrolijk op los aan het schieten waren in true american fashion!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Trouwens niet te geloven dat het alweer een jaar geleden is dat Breaking Bad ten einde kwam. Geniet ervan want persoonlijk mis ik het wel. Alhoewel het hen natuurlijk siert dat ze gestopt zijn op een hoogtepunt en het niet nog enkele seizoenen uitgerokken hebben.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Er komt wel nog een spin-off hé.Nickos schreef:Trouwens niet te geloven dat het alweer een jaar geleden is dat Breaking Bad ten einde kwam. Geniet ervan want persoonlijk mis ik het wel. Alhoewel het hen natuurlijk siert dat ze gestopt zijn op een hoogtepunt en het niet nog enkele seizoenen uitgerokken hebben.
http://www.bettercallsaul.com/
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik weet het, maar dat ruikt toch verdacht veel naar een 'laat ons er nog wat geld uitslaan!' idee. Ik weet nog niet of ik daar wel naar ga kijkenlord F. schreef:Er komt wel nog een spin-off hé.Nickos schreef:Trouwens niet te geloven dat het alweer een jaar geleden is dat Breaking Bad ten einde kwam. Geniet ervan want persoonlijk mis ik het wel. Alhoewel het hen natuurlijk siert dat ze gestopt zijn op een hoogtepunt en het niet nog enkele seizoenen uitgerokken hebben.
http://www.bettercallsaul.com/
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik ben er zeker van dat je gaat kijken. 
Als het goed gemaakt is vind ik dat niet zo erg. En het ook wel een kleurrijk personage in Breaking Bad waar nog wel iets mee te doen is in andere situaties.
Als het goed gemaakt is vind ik dat niet zo erg. En het ook wel een kleurrijk personage in Breaking Bad waar nog wel iets mee te doen is in andere situaties.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Alle afleveringen intussen achter de kiezen! 
Enigszins toch verrassend het verliep. Had nog niet verwacht dat Hank ging al sterven op 3 afleveringen van het einde, maar wel op een waardige manier.
Enigszins toch verrassend het verliep. Had nog niet verwacht dat Hank ging al sterven op 3 afleveringen van het einde, maar wel op een waardige manier.
0 x