Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
Blabsie
Nog geen rang

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door Blabsie »

Ik wil maar zeggen dat zoiets op 14 jaar geen "vrijwillige" keuze is ;) . Ook al denk je dat op zo'n moment wel. Maar een kind van 14 dag meegaat met een man van 30, is misleid. Kan dat kind ook niet aan doen :) .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Of hij is niet goed meer bij zijn verstand of hij is echt een ijspegel, die bovendien nog denkt dat hij het grootste gelijk van de wereld heeft.
0 x
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

Luc is toch ook een goed man geworden na die klap op zn hoofd :clap:

Voor een hersenschudding houden ze danny trouwens wel lang in het ziekenhuis.. je zou denken dat die hard ondervraagd wordt etc. Met Geert en zn kapot gezicht hadden ze ook geen medelijden :eek:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Duidelijk dat Danny alleen maar spijt heeft dat hij gepakt werd, en niet om wat hij gedaan heeft.
Dat is het wat Tim razend maakt, dat Danny zelfs nu nog niet te bereiken is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Een gestoord mens is moeilijk, zo niet onmogelijk te bereiken...
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lazylady schreef:
annekeHU schreef:Ik heb dinsdag niet gekeken, en het stukje waarover het hierboven gaat was op dinsdag... Kan iemand eens schetsen wat er gebeurd is?
Danny was bij Tim een kopje koffie aan het drinken (denk ik) en hij wees Tim er nog eens op dat hij er écht niet mee om kon dat er echt mannen bestonden die niet van 13-jarige meisjes konden afblijven en dat hij ze wel in het ziekenhuis zou kloppen. (Ik ben niet zeker van dat laatste.)
Oi. We hebben ons lelijk vergist (ja dit is een oude quote)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als ik goed naar Tim geluisterd heb toen hij bij Danny was had hij het over 17 minderjarige meisjes (ben niet zeker van het getal) maar bon, dat zegt toch wel genoeg. Nu niet dat hij ze allemaal misbruikt heeft maar het contact was er wel.
De man is een ziekelijk personage. Wat moet er mee hem gebeuren? Zo iemand kunt ge toch niet terug in de maatschappij loslaten?
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Alsjeblieft niet zeg. Maar hoe dat in realiteit gaat, weet ik eigenlijk niet. Zou zo iemand nog ooit vrijkomen? Want de straffen zijn over het algemeen genomen tegenwoordig toch maar "zo zo"... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Alsjeblieft niet zeg. Maar hoe dat in realiteit gaat, weet ik eigenlijk niet. Zou zo iemand nog ooit vrijkomen? Want de straffen zijn over het algemeen genomen tegenwoordig toch maar "zo zo"... :-?
Christel,je weet toch dat Dutroux vroeg of laat gaat vrijkomen?
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:
Christel schreef:Alsjeblieft niet zeg. Maar hoe dat in realiteit gaat, weet ik eigenlijk niet. Zou zo iemand nog ooit vrijkomen? Want de straffen zijn over het algemeen genomen tegenwoordig toch maar "zo zo"... :-?
Jawel, maar komt hij ook "gewoon" vrij, of in een psychiatrische instelling o.i.d.? Dat laatste heb ik nooit helemaal meegekregen, en ik kan me toch niet voorstellen dat zo'n monster weer gewoon ergens gaat wonen alsof er niks gebeurd is... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Caligula schreef:
Dutroux heeft levenslang gekregen, als die ooit zou vrij komen, is ie om het hoekje binnen de twee seconden. Martin kwam inderdaad vrij, maar zij kreeg 25 jaar geloof'k? En wegens goed gedrag... bladiebladiebla.
Danny zou veroordeeld worden voor pedofilie, grooming, poging tot moord. En waarschijnlijk geïnterneerd. Bij de Rafaël, hiphoi.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

ik ben wel blij dat hij is blijven leven (had ik niet meteen verwacht), het boeit me wel hoe dit verhaal zich verder gaat ontwikkelen, en we zagen ondertussen al enkele leuke confrontaties met Geert & Tim...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

k de vis schreef:en we zagen ondertussen al enkele leuke confrontaties met Geert & Tim...
Zéker met Geert...! :twisted:
0 x
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Ik heb echt medelijden met Geert. Hij en Emma zijn de grootste slachtoffers. Dat hij Marianne niet meer wil zien omdat ze hem tè hard gekwetst heeft, kan ik goed begrijpen. Maar weggaan?
0 x
Gesloten