Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ik denk dat Peter vooral denkt aan zijn zoontje en dat het nog gaat rommelen in Thuis.
Nu wil ik wel hebben dat Peter wschl genoeg verdiend om voor zijn gezin te zorgen maar hij moet ook de wensen van zijn vrouwke leren respecteren en dat ligt hem blijkbaar moeilijk.
Nu wil ik wel hebben dat Peter wschl genoeg verdiend om voor zijn gezin te zorgen maar hij moet ook de wensen van zijn vrouwke leren respecteren en dat ligt hem blijkbaar moeilijk.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Zij heeft het hem meteen goed duidelijk gemaakt, had ik de indruk?! Dus... zal er nog verder over gepraat of geruzied worden, daar ben ik van overtuigd.Caligula schreef:Ik denk dat Peter vooral denkt aan zijn zoontje en dat het nog gaat rommelen in Thuis.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wel ja - Femke half time en Peter half time.
Dat zou het eerlijkste zijn.
En inderdaad, het is niet logisch dat degene met de minst betaalde job blijft werken, maar een kind met een moeder die tegen haar zin thuis blijft is veel slechter af dan eentje dat alle dagen naar de crèche gaat.
En inderdaad, het is niet logisch dat degene met de minst betaalde job blijft werken, maar een kind met een moeder die tegen haar zin thuis blijft is veel slechter af dan eentje dat alle dagen naar de crèche gaat.
0 x
-
ikke
- x 435
Heel juist! Nu maar hopen dat Peter en Femke dit probleem rap oplossen vóór het langdradig wordt.satine schreef:Wel ja - Femke half time en Peter half time.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ijdele hoop vrees ik.ikke schreef: Heel juist! Nu maar hopen dat Peter en Femke dit probleem rap oplossen vóór het langdradig wordt.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind het ook belachelijk dat Peter wil dat Femke niet meer gaat werken. Maar hij zit waarschijnlijk nog wel met die ontvoering in zijn hoofd en dat ben je niet zo maar kwijt. En tenslotte loopt Peggy nog altijd vrij rond. Als het straks weer in haar kop schiet, gebeurt er weer hetzelfde. Femke schijnt daar minder last van te hebben.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een ongelofelijke vreselijke vent. Hij is dominant, arrogant en weet totaal niet hoe hij moet lachen. Het heeft het invoelend vermogen van een rotsblok en als vriend haalt hij niet eens de poedelprijs. Dit is toch afgrijselijk? Ik snap niet wat al die vrouwen in hem hebben gezien of zagen. Tom die zijn verhaal komt doen en Peter die amper aandacht heeft en alleen maar domme opmerkingen maakt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
knijn
- Nog geen rang
en niet te vergeten LELIJK, totaal onaantrekkelijk, passé
zou niet weten wanneer we die voor het laatst oprecht hebben zien glimlachen
Femke verdient beter
Femke verdient beter
0 x
-
ikke
- x 435
Over kleur en smaak valt niet te twisten.knijn schreef:en niet te vergeten LELIJK, totaal onaantrekkelijk, passé
Femke verdient beter
0 x
-
knijn
- Nog geen rang
er zijn algemene wetten voor aantrekkelijkheid, zoals symmetrie, verhoudingen...
en die styling van nurk.. was jaren geleden misschien hot.. ze moet terug naar tim
en die styling van nurk.. was jaren geleden misschien hot.. ze moet terug naar tim
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel Peter ten voeten uit,zo is hij altijd geweest. En je zou zo zeggen nu hij tegen de 40 loopt (Thuistijd hé) het toch zou moeten beteren. Maar nee hé. Jongen,jongen toch. Hij is weer zijn eigen put aan het graven. Mij niet gelaten.Kwast schreef:Wat een ongelofelijke vreselijke vent. Hij is dominant, arrogant en weet totaal niet hoe hij moet lachen. Het heeft het invoelend vermogen van een rotsblok en als vriend haalt hij niet eens de poedelprijs. Dit is toch afgrijselijk? Ik snap niet wat al die vrouwen in hem hebben gezien of zagen. Tom die zijn verhaal komt doen en Peter die amper aandacht heeft en alleen maar domme opmerkingen maakt.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Knijn dat vind ik echt dom gelul. Christiano is volgens die wetten van jou ook een knappe gast terwijl ik er geen dorst op kan krijgen. Voor mij telt vooral uitstraling en die uitstraling van Peter bezorgd mij spontaan onderkoelingsverschijnselen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Caligula
- Poster rang 5

Wat zeg je? Diepvries ja! Wat is die man toch een ongelooflijke klootzak nu ik juist dacht dat hij met zijn zoontje een glimmer van beterschap vertoonde. Maar nee dus, hij is nog altijd dezelfde als in episode 2255.Kwast schreef:onderkoelingsverschijnselen.
Ik weet niet of het aan de prozac ligt maar ik zou hem in ieder geval niet als pub voor om het even welke medicatie gebruiken tenzij voor een laxeermiddel.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Alle allez, zo'n sympathieke gast. 
Dé ideale schoonzoon!
Dé ideale schoonzoon!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
foxy0001
- Nog geen rang
Ik denk mocht iemand je kind ontvoeren, dat elke normale ouder zou willen dat die persoon wordt gestraft. (willen verdrinken of niet). Ik begrijp dus de reactie wel. (al ben ik ook niet zo'n fan van het personage)
0 x