Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Tja,ge denkt nu toch niet dat ze echt op zijne kop geklopt heeft zeker? Het is cinema hé.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Zo'n dingen kan men perfect acteren.Caligula schreef:Tja,ge denkt nu toch niet dat ze echt op zijne kop geklopt heeft zeker? Het is cinema hé.
0 x
-
ikke
- x 435
Maar gezien het feit dat het hier ter sprake komt is er geen sprake van perfect acteren ivm die klopscène.tvx1 schreef:Zo'n dingen kan men perfect acteren.Caligula schreef:Tja,ge denkt nu toch niet dat ze echt op zijne kop geklopt heeft zeker? Het is cinema hé.
En toch hoort het hier niet thuis, vind ik. Zoals een snugger iemand hier een paar posts eerder opmerkte: 't is een soap.
Met "wat er niet klopt in Thuis" wordt eigenlijk iets anders bedoeld, maar dat schijnen hier maar weinig mensen te snappen.*zucht*
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Nee, Emma heeft geklopt - zij het dan buiten beeld.
Maar blijkbaar mag dat niet.
Maar blijkbaar mag dat niet.
0 x
-
knijn
- Nog geen rang
Morfine zit in geavanceerde pijnpompen die beveiligd zijn zodat je niet kan overdoseren of in spuitdrijvers of zo. niet via een infuus met zo een eenvoudig kraantje. zelfs vocht wordt nauwkeuriger geregeld. je moet al zwaar aan een pomp prutsen of een spuit op zak hebben om iemand een overdosis te geven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm... morfinepompen hebben 2 modi. Een voor patient zelf en een voor de arts (beveiligd)
Maar daar wou ik het niet over hebben. Ik vond dat Thuis de laatste tijd vrij goed bezig was tot vandaag. Hoe kunt ge nu in godsnaam de vroegere hoofdverdachte binnen laten bij de huidige dader? Die arme agent moet dat toch weten?
Thuis heeft het echt weer verknoeid net toen ze vrij goed bezig waren. Verschrikkelijk! Ongelooflijk.
Hoe kun je zoiets doen? Denken ze nu echt dat wij allemaal onnozelaars zijn?
Maar daar wou ik het niet over hebben. Ik vond dat Thuis de laatste tijd vrij goed bezig was tot vandaag. Hoe kunt ge nu in godsnaam de vroegere hoofdverdachte binnen laten bij de huidige dader? Die arme agent moet dat toch weten?
Thuis heeft het echt weer verknoeid net toen ze vrij goed bezig waren. Verschrikkelijk! Ongelooflijk.
Hoe kun je zoiets doen? Denken ze nu echt dat wij allemaal onnozelaars zijn?
0 x
Potentia Principatum
-
knijn
- Nog geen rang
jamaja ge zag toch dat tim boos was omdat die agent iets was gaan drinken.. en ja de arts stelt zo een pomp in.. maar dat is een elektronisch toestel, de patiënt kan bolussen bijvragen en de anesthesist zet een maximum en een basis... zoiets zit echt nooit in zo een loopinfuuske met een grofweg te regelen kraantje dat door een bezoeker, al is hij huisarts, zou kunnen ontregeld worden. de opgebouwde "spanning" al zou Geert als arts Danny eventjes subtiel het hoekje om kunnen brengen.. belachelijk. het bezoekje van Tim aan Danny vind ik trouwens even stom, hij is gewoon betrokken partij in de zaak, wat zou hij dat mogen afhandelen... KOMAAN
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Dit "wat klopt er niet in Thuis"is weer een vergelijking met hoe het in werkelijkheid gaat. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, natuurlijk niet zoiets zit niet in een loopinfuuske. Enkel de arts kan met zijn programma de parameters veranderen. De patient heeft zelf maar een zeer beperkt gebruik. En ik betwijfel dat een huisarts daar ook maar iets van kent laat staan Geert die toch niet bekend staat als een electronica-genius. Maar zoals jessieV. zegt, de werkelijkheid en Thuis zijn 2 totaal verschillende werelden en hoeveel van de +1miljoen kijkers do care about? Ze kennen daar helemaal niks van.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Een agent die de deur van de kamer van Danny in de kliniek moet bewaken gaat rustig een koffie drinken
als een voor hem onbekende man zegt de vorige huisdokter van Danny te zijn en de kamer ingaat.Gek.
Stel dat hij Geert herkende als door Danny beschuldigt en hem binnenlaat is het NOG gekker.
als een voor hem onbekende man zegt de vorige huisdokter van Danny te zijn en de kamer ingaat.Gek.
Stel dat hij Geert herkende als door Danny beschuldigt en hem binnenlaat is het NOG gekker.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Of het nu klopt met de werkelijkheid of niet >> die confrontaties met Geert en Tim bij het bed van Danny waren wel waar we op zaten te wachten. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Dat geldt alleszins 100% voor mij. En ik heb genoten van die scène! Peter Rouffaer is eenlord F. schreef:Of het nu klopt met de werkelijkheid of niet >> die confrontaties met Geert en Tim bij het bed van Danny waren wel waar we op zaten te wachten.
Voor de rest zou dit in werkelijkheid niet mogen gebeuren. Maar ik kan wel aannemen dat dergelijke zaken wel kunnen gebeuren. Ik werd zelf ooit geconfronteerd met mijn aanvaller terwijl mij verzekerd was dat hij mij niet zou zien...
0 x
-
jamesbond
- Nog geen rang
Deze week liet Tim horen dat Emma nu in het totaal 4 weken van huis is weg geweest ...
De vakanties worden echt korter en korter ... zeker als je dan al rekening houdt dat we ondertussen ook al minstens 2 weken verderop zitten.
Trouwens de Unif is al een week bezig en in Thuis moeten ze nog beginnen ...
De vakanties worden echt korter en korter ... zeker als je dan al rekening houdt dat we ondertussen ook al minstens 2 weken verderop zitten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Die vier weken moeten ongeveer kloppen. Ze is een week voor de seizoensfinale weggelopen. Het nieuwe seizoen is vier weken bezig en ze is al een week thuis. Een week in het vorige seizoen en drie weken in het nieuwe maakt in het totaal vier. De zomerstop bestaat helemaal niet in het thuisverhaal. Het is niet zo dat Marianne en Mayra daar drie maand onderaan de trap gelegen hebben tot de laatste wakker werd en de hulpdiensten heeft gebeld.jamesbond schreef:Deze week liet Tim horen dat Emma nu in het totaal 4 weken van huis is weg geweest ...
0 x