Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door satine »

ranske schreef:Verplaats u in Marianne.
Hoorde nog maar pas dat ze misschien nooit meer kan lopen.Heeft die zware operatie achter de rug en Geert die nog altijd niets van zich liet horen. Geert die ze nodig had en die is al twee weken totaal niet te bereiken. Nog geen SMSje of zo. Niet normaal. Tegelijk die ontvoering en vinden ze dat kettingske. Blind vertrouwen in een echtgenoot heeft ze al eens duur betaald. Daar is ze nu als de dood voor. Dit zijn punten die tellen. Geert had door iets menselijker te zijn al die heisa kunnen voorkomen. Telkens als het er op aan kwam liet hij haar vallen want dat kwam hem beter uit zoals nu weer.
Inderdaad, het is veel complexer dan alleen 'zelfs zijn eigen vrouw vertrouwde hem niet'.
Geert is een koele kikker, niet altijd - maar welke man laat zijn vrouw twee weken lang helemaal niks weten?
Als hij fair is, zou hij het ook eens langs de kant van Marianne moeten bekijken.

Ik vind in ieder geval dat die twee goed bij elkaar passen - hoewel Geert wel regelmatig nieuwe remblokjes nodig heeft om Marianne wat in toom te houden. :lol:
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Njah ik heb begrip voor Marianne omdat ze het natuurlijk al eens heeft meegemaakt. Maar ik zie ook niet hoe Geert nog een relatie kan hebben met iemand die ervan overtuigd was dat hij een jong meisje had ontvoerd en verkracht.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik vind in ieder geval dat die twee goed bij elkaar passen - hoewel Geert wel regelmatig nieuwe remblokjes nodig heeft om Marianne wat in toom te houden. :lol:
Remblokjes? Geventileerde 15-inch remschijven heeft hij nodig ja! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Caligula schreef:
satine schreef:Ik vind in ieder geval dat die twee goed bij elkaar passen - hoewel Geert wel regelmatig nieuwe remblokjes nodig heeft om Marianne wat in toom te houden. :lol:
Remblokjes? Geventileerde 15-inch remschijven heeft hij nodig ja! :lol:
Wel keramische hé!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zagen we Geert nu huilen daarnet? Arme man... :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, Marianne zal wel haar beste beentje (zonder woordspeling) moeten voorzetten om dit terug goed te maken.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Ikweetnix schreef: Maar ik zie ook niet hoe Geert nog een relatie kan hebben met iemand die ervan overtuigd was dat hij een jong meisje had ontvoerd en verkracht.
in realiteit lijkt me dit dat idd niet mogelijk, maar in thuis kan natuurlijk altijd iets meer...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,Marianne zal wel een knieval moeten doen hé wat in haar huidige toestand me niet onmogelijk lijkt.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Voor mij hoeft het niet terug goed te komen tussen die twee. Een nieuwe reünie zou niet meer realistisch overkomen. Ze zouden al een serieuze spons moeten lenen van Nancy om daar over te vegen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, dit is nou ook al de zoveelste keer in vrij korte tijd dat Geert daar met zijn koffers aan de deur staat, dus ik begin me eigenlijk af te vragen of dit voorlopig de laatste keer gaat zijn. Het wordt een beetje flauw...
Maar in Thuis is inderdaad nogal veel mogelijk op dat vlak. De ene helft van de familie werd na een stotterend excuusje van Ann al meteen vergeven, dus hopelijk volgt dat voor de andere helft van de familie ook snel. :mrgreen:

Dat nogal overduidelijke hoestje van Geert is daarentegen wel een beetje verontrustend. :problem:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:Tsja, dit is nou ook al de zoveelste keer in vrij korte tijd dat Geert daar met zijn koffers aan de deur staat
Wat mij toch wel verbaast, want ten tijde van het proces Ann vs Marianne was Geert toch ingetrokken in het appartement van Tom, boven de advocatenpraktijk? Hij heeft toen toch keilang op Marianne ingepraat om daar ook te komen wonen? En nu haalt hij zijn koffers op bij Mayra en Ann, heel bizar.

Ook wel wat vreemd dat hij intrekt in de Zus & zo en niet naar zijn huis (of dat van zijn moeder) in de Ardennen trekt. Daar zou hij toch veeleer tot rust kunnen komen dan in de b & b, waar hij voortdurend door iedereen voortdurend zal aangestaard worden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tussen zijn twee aanhoudingen in was hij ook in het doktershuis, ik vond dat toen ook wel wat vreemd.
Aan de andere kant: het was niet zo'n grote koffer - misschien heeft hij daar gewoon een paar dagen gelogeerd?

Maar inderdaad, waarom niet in het doktershuis blijven of terug boven het notariaat gaan wonen?
In de Zus en Zo zal zijn verblijf ook niet onopgemerkt blijven.

Hoewel hij nu meer heeft aan iemand als Waldek, dan aan het 'lievekes-koppel'.
En boven het notariaat zit hij ook maar alleen...
0 x
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Christel schreef: Dat nogal overduidelijke hoestje van Geert is daarentegen wel een beetje verontrustend. :problem:
Ja, hé. En geen enkele dokter die er op reageert :dontknow: ...
Hij zou zelf toch ook moeten voelen dat dat minstens een goeie bronchitis is en mogelijk een longonsteking.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou je wel denken inderdaad... Maar hij zal met zijn hoofd teveel bij alle andere gebeurtenissen zitten denk ik...

En wat zijn verhuis betreft; Het notariaat is van Tom, wat toch ook wel een barrière vormt voor Geert om daar weer heen te gaan, vermoed ik.
En dan zei Ann ook nog tegen Marianne dat Geert "al zijn spullen heeft meegenomen"...: als dat allemaal in dat mini-koffertje zat, dan is't niet veel! :wtf: :lol:
Maar inderdaad vreemd, Geert en zijn verhuizingen steeds ;)
Laatst gewijzigd door Christel op wo 24 sep 2014, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Meer mag ie wss niet hebben :mrgreen:
0 x
Gesloten