Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Dat begreep ik ook niet zo goed. Judith vermeldde volgens mij wel dat haar kleding weg ging voor onderzoek. Maar ik neem aan dat lichamelijk onderzoek toch net zo belangrijk is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Ja idd,de kleding gaat weg voor onderzoek maar Emma zelf? Het is natuurlijk delikaat hé,maar zouden ze nu weer een steek laten vallen? Seffens wordt het nog gewoon ontvoering zonder verkrachting maar wel met moordpoging want daar was Tim dan wel weer getuige van.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Emma zal toch een verklaring moeten afleggen? Kan mij niet voorstellen dat ze dat niet gaan onderzoeken. Misschien is ze zelfs wel zwanger van Danny om maar eens een dwarsstraat te noemen. Ik denk dat ze wel een onderzoek gaan doen. Geen idee hoe lang sporen van sperma op kleding waarneembaar blijven maar als ik soms naar Red Mijn Vakantie kijk, een hele poos. Ze zullen Emma wel gaan ondervragen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
En wie zegt er dat dat niet gebeurd is. We weten toch niet wat er allemaal gebeurd is tussen het moment waarop ze bevrijd werd en het moment waarop ze naast Judith haar bed stond.Caligula schreef:Ja idd,de kleding gaat weg voor onderzoek maar Emma zelf? Het is natuurlijk delikaat hé,maar zouden ze nu weer een steek laten vallen? Seffens wordt het nog gewoon ontvoering zonder verkrachting maar wel met moordpoging want daar was Tim dan wel weer getuige van.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar,maar als we de episode zien moeten we er toch vanuit gaan dat Tom haar gewoon naar huis heeft gebracht. We kunnen moeilijk gaan rekening houden met wat we niet zien hé.
Het enige wat ik wou zeggen is hoe langer je wacht,hoe minder sporen er zijn.
Wat ik wel weet is dat er in zo een geval altijd een wetsdokter wordt aangesteld en dat het in geval van verkrachting altijd een vrouw is.
Het enige wat ik wou zeggen is hoe langer je wacht,hoe minder sporen er zijn.
Wat ik wel weet is dat er in zo een geval altijd een wetsdokter wordt aangesteld en dat het in geval van verkrachting altijd een vrouw is.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Klopt allemaal, maar is dit interessant in een soap?
Laat ons er maar van uit gaan dat de regeltjes allemaal gevolgd zijn, Tom was er bij en ik neem aan dat die toch wel weet hoe het moet.

Laat ons er maar van uit gaan dat de regeltjes allemaal gevolgd zijn, Tom was er bij en ik neem aan dat die toch wel weet hoe het moet.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hey, dat zou dan wel de eerste keer zijn dat Thuis alle regeltjes volgt. Maar je hebt gelijk, het is en blijft een soap en ja,Tom is advocaat natuurlijk maar hier mss eventjes niet?satine schreef:Klopt allemaal, maar is dit interessant in een soap?
0 x
Potentia Principatum
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik zat ook op het puntje van mijn stoel, maar aan de andere kant had ik het ook bij het rechte eind dat Emma recht zou staan en Danny een mep met die stoelpoot geven. Was een beetje voorspelbaar, maar toch nog spannend (Want wie weet hadden de scenaristen nu iets helemaal anders in petto voor ons...
)

0 x
-
- Nog geen rang
Ik had eigenlijk verwacht dat ze hem al veel eerder een mep zou geven met die stoelpoot. Waarom niet meteen reageren als hij haar probeerde wurgen ? (Ja, omdat ze die poot nog nodig had voor daarna, als Tim binnenviel en Danny hem bedreigde
)

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik hoop alleen maar dat Emma de moed heeft om alles te vertellen. En het is een moedig meiske. Geef haar wat tijd.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Inderdaad. Het kan nog wel eventjes duren voor ze wat gaat vertellen. Gelukkig maar dat ze zo'n lieve moeder, broer, oma en ondertussen ook stiefvader heeft.
Ik ben blij dat ze er "terug" in is, want ik zie haar wel graag spelen.
Ik ben blij dat ze er "terug" in is, want ik zie haar wel graag spelen.

0 x
-
- x 435
Dat heeft ze toch geprobeerd? Maar Danny heeft haar doorzien en haar ontwapend.Blabsie schreef:Ik had eigenlijk verwacht dat ze hem al veel eerder een mep zou geven met die stoelpoot. Waarom niet meteen reageren als hij haar probeerde wurgen ? (Ja, omdat ze die poot nog nodig had voor daarna, als Tim binnenviel en Danny hem bedreigde)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Inderdaad, je hoorde de poot ook vallen...tvx1 schreef:Dat heeft ze toch geprobeerd? Maar Danny heeft haar doorzien en haar ontwapend.
0 x
-
- Nog geen rang
O echt ... dan heb ik daar over gekekensatine schreef:Inderdaad, je hoorde de poot ook vallen...tvx1 schreef:Dat heeft ze toch geprobeerd? Maar Danny heeft haar doorzien en haar ontwapend.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
En een Ikea-poot is steviger dan je denkt.
Maar dat Emma raad en hulp zal nodig hebben om dit te verwerken dat is evident. Maar ik denk het wel, het is verdorie een moedig meiske. Maar ze gaat wel een getuigenis moeten afleggen. Pijnlijk moment.Maar het moet.
Maar dat Emma raad en hulp zal nodig hebben om dit te verwerken dat is evident. Maar ik denk het wel, het is verdorie een moedig meiske. Maar ze gaat wel een getuigenis moeten afleggen. Pijnlijk moment.Maar het moet.
0 x
Potentia Principatum