Inderdaad maar sommige vinden Peter de boeman omdat hij voor alles ongestraft gebleven is en fixeren zich daarop.Lazylady schreef:Als hij zo doet zoals tegen Peter gisteren en Frank vroeger, is hij inderdaad niet te harden! Jammer dat het er blijkbaar nog altijd niet uit is. Stelt me teleur van Toon!la esterella schreef:Toon, met zijn pestgedrag en agressiviteit.
Vreemd dat er niet veel reactie op zijn topic is gekomen na zijn actie gisteren.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Hij heeft nog altijd het idee dat Peter ZIJN vijand is die gestraft moet worden om wat hij PEGGY heeft aangedaan.
Ik kan die man niet peilen.
Ik kan die man niet peilen.
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Toch altijd leuk als er in Thuis iets is dat wèl klopt.la esterella schreef:Toon, met zijn pestgedrag en agressiviteit.
0 x
-
la esterella
- Nog geen rang
Bomanza schreef:Toch altijd leuk als er in Thuis iets is dat wèl klopt.la esterella schreef:Toon, met zijn pestgedrag en agressiviteit.
0 x
- ThuisInDuitsland
- Nog geen rang
Marianne! Als ik die hese drenzerige stem al hoor word ik misselijk
Wat een egoistisch kreng! "Ik smeek vanuit een rolstoel..." Ik ben zo blij dat Geert niet opnieuw erin is getrapt!
Wat een egoistisch kreng! "Ik smeek vanuit een rolstoel..." Ik ben zo blij dat Geert niet opnieuw erin is getrapt!
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

hopelijk is het nu definitief gedaan tussen die twee.... de moeder van Kurt leek wel me wel geinteresseerd in haar dokterThuisInDuitsland schreef: Wat een egoistisch kreng! "Ik smeek vanuit een rolstoel..." Ik ben zo blij dat Geert niet opnieuw erin is getrapt!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Opnieuw Lowie & co (maar het is wel goed dat Jana niet meer zo kinderachtig doet). Ik vind ze gewoon te kinderachtig voor hun leeftijd, of ben ik nu te onwetend en gedragen die studenten zich op die leeftijd nog zo? (Zelf heb ik niet gestudeerd.)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat hij aan een studentendoop wil meedoen?Lazylady schreef:Opnieuw Lowie & co (maar het is wel goed dat Jana niet meer zo kinderachtig doet). Ik vind ze gewoon te kinderachtig voor hun leeftijd, of ben ik nu te onwetend en gedragen die studenten zich op die leeftijd nog zo? (Zelf heb ik niet gestudeerd.)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Maar nee, gewoon het algemene gedrag, maar het zal wel aan mij liggen zeker.lord F. schreef:Omdat hij aan een studentendoop wil meedoen?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zie alleszins geen afwijkend gedrag van de doorsnee student.Lazylady schreef:Maar nee, gewoon het algemene gedrag, maar het zal wel aan mij liggen zeker.lord F. schreef:Omdat hij aan een studentendoop wil meedoen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Ok, bij deze ligt het dan aan mij.lord F. schreef:Ik zie alleszins geen afwijkend gedrag van de doorsnee student.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

O, Lazylady, je zou het echt niet willen weten!

Moderator bericht:
Moderator bericht:
Graag ontopic blijven
Willen jullie vertellen over het studentenleven dat jullie al dan niet gehad hebben?
Fijn, daar hebben we het Offtopic/Zeverforum voor.
Maar blijkbaar wil niemand de moeite doen om daar een topic te openen...
Willen jullie vertellen over het studentenleven dat jullie al dan niet gehad hebben?
Fijn, daar hebben we het Offtopic/Zeverforum voor.
Maar blijkbaar wil niemand de moeite doen om daar een topic te openen...
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Marianne.. zo gedraagt ge u gewoon niet tegen u verpleging. Ook al staat het u niet aan een beetje respect mag.
Peter: wordt met de dag irritanter.
Peter: wordt met de dag irritanter.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

-
Lazylady
- x 435
+1Ikweetnix schreef:Peter: wordt met de dag irritanter.
0 x