Dat ze overal opduikt is mij eigenlijk volledig ontgaan, maar misschien omdat ik niet zo heel veel naar programma's kijk waar BV's in komen?
Ik kijk ook zelden naar programma's met BV's, want dat interesseert me nauwelijks. Je hoeft trouwens niet naar zulke programma's te kijken om te weten dat ze vaak in de media komt. Of lees jij soms ook geen weekbladen of kranten? Als zelfs De Morgen het al nodig vindt om een artikel aan haar boek te wijden, kan je toch moeilijk zeggen dat zoiets alleen wordt opgemerkt door mensen die er naar op zoek gaan, tenzij je ergens in een hol onder de grond leeft.
Dat ze geen talenten heeft is om te beginnen al subjectief.
Ja, dat is subjectief. Haar een steengoede actrice vinden is dat ook. Maar dit is dan ook een forum, geen wetenschappelijk verantwoord platform, waar men vrijuit zijn mening mag geven. Of is het hier alleen toegestaan de Thuisacteurs te bejubelen?
Dat ze "altijd dezelfde smoel" trekt, is omdat haar personage al een hele tijd slecht in haar vel zit. Juist: een personage, en de acteurs beslissen zelf niet wat er met hun personage gebeurt, of hoe het zich moet gedragen. (Denk ik toch?!)
Ik heb de laatste tijd ook niet veel positiefs meer over Jana te zeggen door haar zure houding, maar nogmaals: dit is een personage!
Wacht even.... Bedoel je nu dat Jana en Joy Anna niet dezelfde persoon zijn? (...) Volgens mij ging het topic hier over de acteurs zelf en niet hun personage, en als ik zeg dat Joy Anna voor verschillende emoties en situaties dezelfde gezichtsuitdrukkingen gebruikt, heb ik het niet over het personage Jana maar over haar kwaliteiten als actrice. Persoonlijk zie ik liever iemand acteren die een wat gevarieerder aanbod aan houdingen en manieren van communiceren heeft, maar opnieuw : dat is 'maar' mijn opinie. Ik heb het trouwens niet alleen over de afgelopen maand, ik vond haar prestaties als soapactrice al ondermaats toen ze meer tekst begon te krijgen in Thuis. Dat heeft dus absoluut niets te maken met haar 'zure houding' of het feit dat het personage Jana onuitstaanbaar is. Leo is nu ook niet bepaald de sympathiekste thuis *ha ha*, en over hem valt niet te klagen.
Dus ja... ik snap het wel hoor. Ik denk dat jij mijn post eerder niet snapt.
En als je niets van de actrice moet weten: waarom negeer je het dan niet gewoon? En nu niet zeggen dat dat niet kan omdat ze "overal" is, want nogmaals: ikzelf heb hier toch nog niets van gemerkt. Ofwel moet je je minder met de media gaan bezighouden en minder naar programma's kijken waar BV's in komen, zoals Café Corsari bijvoorbeeld.
Café Corsari is een stom programma en daar zal ik ook nooit vrijwillig naar kijken. En iets negeren dat bijna in alle media ter sprake komt is nogal moeilijk, lijkt me. Bovendien ben ik niet iemand die zijn kop in het zand wil steken en doen alsof er niets aan de hand is. Ik zie en hoor en lees dingen en heb daar nu eenmaal een mening over. Als je daar niet akkoord mee bent is dat jouw recht, maar loop dan niet te zeuren dat ik een troll ben omdat ik een mening heb die afwijkt van die van jou, of überhaupt een negatievere mening dan de meeste anderen.
Die laatste zin was trouwens een grapje, maar ik vrees dat dergelijk soort humor en zelfrelativering hier niet geapprecieerd wordt.