Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door Caligula »

Nee,nee de kijker gaat het te zien krijgen als de dader klos is.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Nee,nee de kijker gaat het te zien krijgen als de dader klos is.
zou kunnen.... ik zou het persoonlijk anders aanpakken... eerst de identiteit vrijgeven aan de kijker, dan fase 2 ... de ontmaskering door TimTom
0 x
Hariëtte
Nog geen rang

Bericht door Hariëtte »

Wat ik me afvraag :
- was Danny op de begrafenis van Kurt? (want de dader was daar blijkbaar)
- hoe kan Emma nu niet geschrokken zijn toen ze die Danny voor het eerst zag (ze was blijkbaar niet verbaasd bij hun ontmoeting)
- Emma kénde Danny toch al voorheen, voor ze met hem begon te chatten? (Aangezien er maar 2 politieventen rondlopen in Thuis die alles oplossen.) Waarom zou ze dan nog met zo'n oude lelijke vent blijven praten?

:-? :-? :-? :-? :-?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, Danny zal ook beginnen zweten als Tim morgen met die foto uit de bib afkomt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Allez, Danny zal ook beginnen zweten als Tim morgen met die foto uit de bib afkomt. :)
Als Tim geen sanctie krijgt zeker...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
lord F. schreef:Allez, Danny zal ook beginnen zweten als Tim morgen met die foto uit de bib afkomt. :)
Als Tim geen sanctie krijgt zeker...
Beide mss, maar hij zal toch verschieten dat Tim daar plots met een foto van hem afkomt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel sanctie of niet zweten zal hij toch denk ik zo.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Hariëtte schreef:Wat ik me afvraag :
hij was fkes op de koffietafel aanwezig om Toon te ondervragen op dispatch, er was nauwelijks contact.
dit gezegd zijnde : de "bedankt da ge er waard" kan net zo goed slaan op de chatsessie die ze hadden voor de begravenis. ik denk namelijk dat danny haar geholpen heeft met het schrijven van die afscheidstekst, die ochtend had ze namelijk geen inspiratie. ze is toen naar boven getrokken en kwam toen met tekst op de proppen waar iedereen van onder indruk was
- hoe kan Emma nu niet geschrokken zijn toen ze die Danny voor het eerst zag (ze was blijkbaar niet verbaasd bij hun ontmoeting)
ze kende hem als politieagent (betrouwbaar), de aflevering ervoor had hij haar namelijk al opgevangen toen ze het lijk van Kurt ging groeten...
- Emma kénde Danny toch al voorheen, voor ze met hem begon te chatten? (Aangezien er maar 2 politieventen rondlopen in Thuis die alles oplossen.) Waarom zou ze dan nog met zo'n oude lelijke vent blijven praten?
ze kende Danny ja, maar ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. ze zag hem face-face na maanden chatten, dan had hij haar al lang in zijn macht, dmv van de grooming heeft hij haar vertrouwen gewonnen & smaken verschillen, danny is helemaal zo lelijk niet, en tegenwoordig liggen kletskoppen goed in de markt...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef: en tegenwoordig liggen kletskoppen goed in de markt...
Really? Niks van gemerkt tot hiertoe! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Really? Niks van gemerkt tot hiertoe! :lol:
Dat komt door z'n houding hé. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hé,hé :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Ze maken het natuurlijk wel spannend doordat je niet kan zien wie er in de bibliotheek aan de computer zat. De dader was wel slim genoeg om een capuchon te dragen zodat je zijn gezicht niet kan zien.

Maar, jullie hebben toch gekeken vandaag? Moderator bericht:
Deel van bericht verwijderd, geen spoilers hier :!:
Maar jullie weten toch dat je op de website van een elke dag een fragmentje kan bekijken van wat 's avonds komt? Als ik thuis kom is dat altijd het eerste wat ik doe, zo ongeduldig ben ik!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
Hariëtte schreef:Wat ik me afvraag :
hij was fkes op de koffietafel aanwezig om Toon te ondervragen op dispatch, er was nauwelijks contact.
dit gezegd zijnde : de "bedankt da ge er waard" kan net zo goed slaan op de chatsessie die ze hadden voor de begravenis. ik denk namelijk dat danny haar geholpen heeft met het schrijven van die afscheidstekst, die ochtend had ze namelijk geen inspiratie. ze is toen naar boven getrokken en kwam toen met tekst op de proppen waar iedereen van onder indruk was
Alleen heeft ze wat ze ook geschreven had niet voorgelezen, maar heeft ze in de plaats daarvan iets gezegd dat recht uit haar hart kwam.
ze kende Danny ja, maar ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft. ze zag hem face-face na maanden chatten, dan had hij haar al lang in zijn macht, dmv van de grooming heeft hij haar vertrouwen gewonnen & smaken verschillen, danny is helemaal zo lelijk niet, en tegenwoordig liggen kletskoppen goed in de markt...
Ook bij vijftienjarige meisjes? :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat laatste vraag ik mij ook al de hele tijd af, het is niet omdat Danny kaal is, dat hij aantrekkelijk is.
En 'niet zo lelijk'... - smaken verschillen.
0 x
Jorinde
Nog geen rang

Bericht door Jorinde »

Moderator bericht:
GEEN SPOILERS IN DEZE TOPICS :!: :!: :!:
0 x
Gesloten