En Nancy gelooft ook nog in zijn onschuldk de vis schreef:Tim gelooft hem nog en gaat hem vrijpleiten....Christel schreef: Eigenlijk staat Geert helemaal alleen, hij is zelfs zijn familie kwijt...

En Nancy gelooft ook nog in zijn onschuldk de vis schreef:Tim gelooft hem nog en gaat hem vrijpleiten....Christel schreef: Eigenlijk staat Geert helemaal alleen, hij is zelfs zijn familie kwijt...
Dat is waar, maar dat weet Geert niet, hè? Kan me dan ook voorstellen dat hij zich heel beroerd voelt...Trouwe kijker schreef:En Nancy gelooft ook nog in zijn onschuldk de vis schreef:Tim gelooft hem nog en gaat hem vrijpleiten....Christel schreef: Eigenlijk staat Geert helemaal alleen, hij is zelfs zijn familie kwijt...
Na gisteren wat minder mss?Kwast schreef:Mja wat heeft Geert nog als hij vrijkomt? Marianne gelooft hem niet, zijn reputatie is om zeep... alleen trouwe Nancy die hem geloofd en Ann en Eucalypta. Tom twijfelt ook aan hem.
Meevallen? Amai, ik vrees dat dat een heel foute woordkeuze is. Tegen dat alles vergeten en vergeven zal zijn zal er nog veel water naar de zee gevloeid zijn. Die dokterspraktijk zal helemaal opnieuw "opgestart" moeten worden. Ik hoop nooit van m'n leven zo'n meevaller te mogen meemaken!k de vis schreef:eens duidelijk is dat hem niks te verwijten valt zal dat wel meevallen, zeker?
Zijn we nu niet een heel klein beetje pessimistisch. Toen Jens valselijk beschuldigd werd liep het café na een paar weken terug op volle toeren. Toen Michael indertijd valselijk beschuldigd werd hebben hijzelf en de dokterspraktijk die "storm" zonder al te veel moeite overleefd. Diezelfde dokterspraktijk heeft ook de dood van Madeleine overleeft. En Luc kan, ondanks drie faillissementen, nog steeds op het volste vertrouwen rekenen van alle mensen waarmee hij zaken doet. In thuisdorp vergeet men hééél vlug en dus zal ook voor Geert alles wel weer in orde komen.ikke schreef:Meevallen? Amai, ik vrees dat dat een heel foute woordkeuze is. Tegen dat alles vergeten en vergeven zal zijn zal er nog veel water naar de zee gevloeid zijn. Die dokterspraktijk zal helemaal opnieuw "opgestart" moeten worden. Ik hoop nooit van m'n leven zo'n meevaller te mogen meemaken!k de vis schreef:eens duidelijk is dat hem niks te verwijten valt zal dat wel meevallen, zeker?