Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
knijn
Nog geen rang

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door knijn »

in de zus en zo bv
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

vanavond : Judith belt politie, Danny Stevens is niet aanwezig :crazy: even later zien we Emma misbruikt worden. Dr Geert kan het niet zijn, want die zit vast. de Toon believers hebben ook pech want die is douche bij Judith aan het herstellen.... we krijgen een gestalte van de ontvoerder te zien en ik herken daar Danny wel in, geen al te groot persoon.... later zit Danny Dr Geert te ondervragen en confronteert hem met de (onbetrouwbare) getuigenis van Audette, die hij blijkbaar nog eens wil opvoeren

ondertussen lijkt Tim iets ontdekt te hebben dat Geert vrijpleit, het is nog onduidelijk wat.... er zat geen IP adres bij van de dokterspraktijk, maar dat pleit hem niet echt vrij, kan immers altijd in de bibliotheek gaan chatten zijn. Danny zal wellicht wel zo stom niet geweest zijn om vanaf thuis of van op zijn bureau te chatten?
Laatst gewijzigd door k de vis op wo 17 sep 2014, 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

knijn schreef:in de zus en zo bv
op de zolder van Danny Stevens
0 x
foxy0001
Nog geen rang

Bericht door foxy0001 »

Ik vrees dat ik na de aflevering van vandaag mijn "out of the box denken" aan de kant zal zetten en ook voor Danny gaan.
Op die manier ligt het er wel vingerdik op!!!! Jammer dat het Danny is (lees: veel te duidelijk in de aanloop).
Die vetzak misbruikt haar dus toch :naughty:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik had ook liever iemand anders gezien dat zou veel spectaculairder geweest zijn. Jammer!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

zanacht schreef:Ik had ook liever iemand anders gezien dat zou veel spectaculairder geweest zijn. Jammer!
elk ander personage was ongeloofwaardig geweest.... nee, danny = guitarstar... daar is een jaar lang naar opgebouwd, en ik vind het wel goed in elkaar zitten.... sinds begin van het nieuwe seizoen zijn de hints wel minder subtiel geworden en is er nog moeilijk naast te kijken, maar we zitten nu zo dicht bij de onthulling dat ze wellicht toch wat meer willen weggeven zodat niet te veel mensen van stoel zouden vallen van't verschieten
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

k de vis schreef:ondertussen lijkt Tim iets ontdekt te hebben dat Geert vrijpleit, het is nog onduidelijk wat.... er zat geen IP adres bij van de dokterspraktijk, maar dat pleit hem niet echt vrij, kan immers altijd in de bibliotheek gaan chatten zijn. Danny zal wellicht wel zo stom niet geweest zijn om vanaf thuis of van op zijn bureau te chatten?
Als Geert gans die tijd in de Ardennen zat kan hij niet in de bibliotheek gezeten hebben, dat zal nu duidelijk zijn.
Enfin, nu wel benieuwd of Tim nu iets meer ontdekt heeft dan dat.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Persoonlijk vind ik het een goede verhaallijn. De scene van gisteren waarbij Emma haar kleren aantrekt was 1 van de schokerenste in tijden in Thuis. Goed gedaan, ook blij dat het Danny is.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

lord F. schreef:
k de vis schreef:ondertussen lijkt Tim iets ontdekt te hebben dat Geert vrijpleit, het is nog onduidelijk wat.... er zat geen IP adres bij van de dokterspraktijk, maar dat pleit hem niet echt vrij, kan immers altijd in de bibliotheek gaan chatten zijn. Danny zal wellicht wel zo stom niet geweest zijn om vanaf thuis of van op zijn bureau te chatten?
Als Geert gans die tijd in de Ardennen zat kan hij niet in de bibliotheek gezeten hebben, dat zal nu duidelijk zijn.
Enfin, nu wel benieuwd of Tim nu iets meer ontdekt heeft dan dat.
ik denk dat dit voorlopig het enige zal zijn, en dat is iets dat Geert waarschijnlijk vrijpleit.
ik denk dat er nog niet meteen een link zal zijn naar danny, maar aangezien er vaak gechat werd vanuit de lokale bibliotheek is dat misschien wel een aanknopingspunt. Tim kan bijvoorbeeld de gegevens gaan opvragen van wie er daar gezeten heeft, ik weet niet of ze dat bijhouden... een hele grote bib zal het wellicht niet zijn, dus als er daar iemand heel vaak heeft zitten chatten moet het toch wel opgevallen zijn
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

maartenB schreef:Persoonlijk vind ik het een goede verhaallijn. De scene van gisteren waarbij Emma haar kleren aantrekt was 1 van de schokerenste in tijden in Thuis. Goed gedaan, ook blij dat het Danny is.
Jup, liever Danny dan Toon.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Danny is een irritant ventje en zou hem niet missen als ik hem in de serie niet meer zou zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

zanacht schreef:Danny is een irritant ventje en zou hem niet missen als ik hem in de serie niet meer zou zijn.
Zo is hij "geworden". In het begin vond ik er niets irritants aan.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:
zanacht schreef:Danny is een irritant ventje en zou hem niet missen als ik hem in de serie niet meer zou zijn.
Zo is hij "geworden". In het begin vond ik er niets irritants aan.
't is altijd wel een saai & kleurloos personage geweest... de laatste dagen doet hij gewoon irrritant omdat hij z'n eigen vel moet redden... maar inderdaad, niemand zal hem missen...
Afbeelding
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

k de vis schreef:'t is altijd wel een saai & kleurloos personage geweest... de laatste dagen doet hij gewoon irrritant omdat hij z'n eigen vel moet redden... maar inderdaad, niemand zal hem missen...
- afbeelding -
Wouter?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar je kan er het best bij voorstellen dat hij tot zoiets in staat is (al dan niet als hij z'n zin niet krijgt). :)
Maar vraag me nu vooral af of hij dat nu altijd van plan was met Emma of als hij er nu z'n frustraties op uitwerkt omdat het niet lukte met Paulien en/of omdat Emma niet (direct) deed waar hij op hoopte. Dat hij haar dus opgesloten heeft omdat ze niet direct met hem naar bed wou ofzo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten