Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)

Bericht door Caligula »

Ja Danny was in zijn gat gebeten hé en heeft dan ook prompt Tim van het onderzoek gehaald. Zou hij nattigheid beginnen voelen?
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Kerel begint steeds meer te irriteren. Zelf al is hij het niet ( al geloof ik daar niet in) , verdient hij gewoon zijn c4 wegens onbekwaamheid. Zomaar sporen niet volgen dat dat kan :-?

Zo snel mogelijk weg ermee.
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Wat onze zelfverklaarde topspeurder vergeet is dat terwijl hij de "dader" vasthoudt er in principe niemand is om de ontvoerde te eten en vooral te drinken te geven en hij dus onrechtstreeks haar leven in gevaar brengt. Het zou veel efficiënter zijn moest hij de "dader" vrijlaten, hem wijsmaken dat hij niet langer verdacht wordt en hem dan onopvallend schaduwen en de "dader" zo onbewust de politie zelf naar de ontvoerde laten leiden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja temeer daar Emma ondertussen pizza heeft gekregen en onze Danny dus de verkeerde vastheeft...
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Wat onze zelfverklaarde topspeurder vergeet is dat terwijl hij de "dader" vasthoudt er in principe niemand is om de ontvoerde te eten en vooral te drinken te geven en hij dus onrechtstreeks haar leven in gevaar brengt. Het zou veel efficiënter zijn moest hij de "dader" vrijlaten, hem wijsmaken dat hij niet langer verdacht wordt en hem dan onopvallend schaduwen en de "dader" zo onbewust de politie zelf naar de ontvoerde laten leiden.
Dat zou inderdaad heel logisch zijn. Van Danny verbaast het me niet, maar ik vind het wel vreemd dat blijkbaar niemand dit al geprobeerd-, of tenminste voorgesteld heeft aan Danny. Ook Tim niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Omega
x 435

Bericht door Omega »

LeWallon schreef:Dit moet de slechtste en meest langgerekte verhaallijn ooit zijn.
De verhaallijn rond Sofie vergeten?

Qua langgerektheid valt het nog goed mee. Ze zijn er amper 2 weken mee bezig. In het echt duren ontvoeringszaken meestal veel langer (als ze al opgelost geraken).
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Omega schreef:
LeWallon schreef:Dit moet de slechtste en meest langgerekte verhaallijn ooit zijn.
De verhaallijn rond Sofie vergeten?

Qua langgerektheid valt het nog goed mee. Ze zijn er amper 2 weken mee bezig. In het echt duren ontvoeringszaken meestal veel langer (als ze al opgelost geraken).
Die rond Sofie kwam echter over imo. Minder vervelend. Die rond Emma is te wanhopig langgerekt. En nu dan afkomen met die voetstapjes. Tjah. De kijker weet nu al ondertussen dat het Geert niet is. En ik denk dat er nog weinigen aan twijfelen dat Danny er iets mee te maken heeft.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Het is nog altijd mogelijk dat hij gewoon heel incompetent en omhooggevallen is. Ik verdenk hem wel, maar 100% zeker ben ik toch niet. Het lijkt me zo veel TE duidelijk... maar zoals anderen mij er al op hebben gewezen, Thuis is natuurlijk niet in de eerste plaats een detectivereeks en wat voor ons overduidelijk is is dat misschien voor sommige kijkers niet.

Wat die langgerekte verhaallijn betreft: ik denk dat het hier, in tegenstelling tot de verdwijning van Sofie, voor een groot stuk de rol van de "vals beschuldigde" is die wordt belicht. Dit verhaal gaat voor mij nog veel meer over Geert dan over Emma en Judith. Over wat het doet met een mens om van zoiets verschrikkelijks vals beschuldigd te worden. Ik denk dat ze voornamelijk dat eens in de kijker willen zetten.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:Het is nog altijd mogelijk dat hij gewoon heel incompetent en omhooggevallen is. Ik verdenk hem wel, maar 100% zeker ben ik toch niet. Het lijkt me zo veel TE duidelijk... maar zoals anderen mij er al op hebben gewezen, Thuis is natuurlijk niet in de eerste plaats een detectivereeks en wat voor ons overduidelijk is is dat misschien voor sommige kijkers niet.

Wat die langgerekte verhaallijn betreft: ik denk dat het hier, in tegenstelling tot de verdwijning van Sofie, voor een groot stuk de rol van de "vals beschuldigde" is die wordt belicht. Dit verhaal gaat voor mij nog veel meer over Geert dan over Emma en Judith. Over wat het doet met een mens om van zoiets verschrikkelijks vals beschuldigd te worden. Ik denk dat ze voornamelijk dat eens in de kijker willen zetten.
Maar dat hebben ze vorig seizoen toch nog maar gedaan met Jens? En een aantal jaar geleden hebben ze dat al eens gedaan met Luc Bomans, Michael Bastiaens en zelfs met muziekleraar Arno Dandrea. En niet vergeten dat Martine Lefever eens vals beschuldigd geweest is van moord.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Langgerekte verhaallijnen zijn toch typisch voor soaps? Allez, liever dit dan dat gekibbel tss vb Marianne en Mayra.

Maar terug naar Danny. Vroeg me nu wel af of ze om een bepaalde reden die sportschoenen in beeld brachten. Om even te doen denken dat Toon Gui Tarstar is?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

lord F. schreef:Langgerekte verhaallijnen zijn toch typisch voor soaps? Allez, liever dit dan dat gekibbel tss vb Marianne en Mayra.

Maar terug naar Danny. Vroeg me nu wel af of ze om een bepaalde reden die sportschoenen in beeld brachten. Om even te doen denken dat Toon Gui Tarstar is?
Eerder om aan te tonen dat het niet Geert is. Hij kon op dat ogenblik onmogelijk daar zijn bij Emma, waardoor de kijker nu stilaan begint door te krijgen dat iemand anders moet zijn.
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

lord F. schreef:Langgerekte verhaallijnen zijn toch typisch voor soaps? Allez, liever dit dan dat gekibbel tss vb Marianne en Mayra.

Eerder om aan te tonen dat het niet Geert is. Hij kon op dat ogenblik onmogelijk daar zijn bij Emma, waardoor de kijker nu stilaan begint door te krijgen dat iemand anders moet zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jaja, uiteraard, maar na afleveringen waarbij we Toon constant in training gezien hebben en in gezelschap van jong vrouwvolk zouden die sportschoenen in die scene bij Emma kunnen dienen om de kijker op het verkeerde been te zetten dat hij het mss wel is.
(hoewel het Danny is natuurlijk)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heu...ja maar over Sofie gesproken,dat heeft wel meer dan 3 maand geduurd hé, daar is daar zelfs nog een helderziende aan te pas gekomen. Dus,de moed er in houden!
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

lord F. schreef:jaja, uiteraard, maar na afleveringen waarbij we Toon constant in training gezien hebben en in gezelschap van jong vrouwvolk zouden die sportschoenen in die scene bij Emma kunnen dienen om de kijker op het verkeerde been te zetten dat hij het mss wel is.
(hoewel het Danny is natuurlijk)
ik heb geen sportschoenen gezien daar?
bedoelt ge onderstaande?
Afbeelding
lijkt me eerder type veiligheidsschoen gedragen door de hulpdiensten
0 x
Gesloten