Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
- Poster rang 1
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Ik denk dat hij er niets mee te maken heeft en dat ze deze verhaallijn gebruiken om eens te tonen hoe het iemands leven kan beschadigen als hij vals beschuldigd wordt van zoiets. Zoals Ann aan het vertellen was hoe de mensen bij de bakker over hem praatten en haar vuil bekeken. "De roddelmolen heeft al goed zijn werk gedaan," zoiets zei ze toch, he?
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ik denk juist hetzelfde.Caligula schreef:Juist, en ze stonden daar Emma,Emma te roepen zodus zou Emma dat toch wel gehoord hebben en teruggeroepen hebben. Die kamer is toch niet soundproof hé. Emma is/was daar niet.karolien85 schreef:Maar Tom en Judith zijn toch naar het huis van Odette gegaan en Tom heeft daar rondgegeken, dus denk niet dat dit het geval is..
0 x
-
- Poster rang 5
Was Geert nu eigenlijk op de begrafenis van Emma? Kwestie dat ze dat dan toch al dan niet kunnen uitsluiten. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Van Emma?lord F. schreef:Was Geert nu eigenlijk op de begrafenis van Emma?
0 x
-
- x 435
satine schreef:Van Emma?lord F. schreef:Was Geert nu eigenlijk op de begrafenis van Emma?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Poster rang 5
Oei, een spoiler.ikke schreef:satine schreef:Van Emma?lord F. schreef:Was Geert nu eigenlijk op de begrafenis van Emma?![]()
't betert!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
lord F. schreef:Oei, een spoiler.ikke schreef:satine schreef:Van Emma?lord F. schreef:Was Geert nu eigenlijk op de begrafenis van Emma?![]()
't betert!

Hopelijk komt het niet zover...
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
-
- Poster rang 1
Ik ben eigenlijk blij dat Geert eindelijk eens een serieus verhaallijn heeft. Want vanaf zijn intrede heeft hij eigenlijk niet zo heel veel verhaal gehad. Of toch niet van dit formaat.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- x 435
Ik vind dat geen serieuze verhaallijn. 'k Vind het nogal bij 't haar getrokken. Mja, in 't echte leven zijn er ook wel dokters die over de schreef gaan. Maar ik ga er niet over speculeren en gewoon zien wat ze ons voorschotelen.maartenB schreef:Ik ben eigenlijk blij dat Geert eindelijk eens een serieus verhaallijn heeft. Want vanaf zijn intrede heeft hij eigenlijk niet zo heel veel verhaal gehad. Of toch niet van dit formaat.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Hé,dan vergeet ge wel Sandrine Sr, Claire en Oman!maartenB schreef:Ik ben eigenlijk blij dat Geert eindelijk eens een serieus verhaallijn heeft. Want vanaf zijn intrede heeft hij eigenlijk niet zo heel veel verhaal gehad. Of toch niet van dit formaat.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, nu begint het toch wel duidelijk te worden. Geert gaat op bezoek bij Marianne die hem te kennen geeft dat ze twijfelt aan hem. Hij blijft daarna wat "rondzwerven" zullen we maar zeggen.
Dan zien we een scene met Emma (die gelukkig nog altijd leeft) en om eten en drinken vraagt. Hoelang is Geert vastgehouden? 4-5 dagen? Emmatje zonder drinken al die tijd?
Geert gaat efkens naar de Ardennen (nee, dat kan niet-te ver) verwisseld vlug zijn kostuum voor een sportoutfit(als ge het zo kunt noemen) geeft haar blijkbaar noch eten noch drinken en weer van outfit veranderend in vliegende vaart terug naar huis om de ijverige hoofdinspecteur te woord te staan. Ja,zeg if you believe that,you'll believe anything.
Maar ze maken Geert toch zo graag verdacht!
Dan zien we een scene met Emma (die gelukkig nog altijd leeft) en om eten en drinken vraagt. Hoelang is Geert vastgehouden? 4-5 dagen? Emmatje zonder drinken al die tijd?
Geert gaat efkens naar de Ardennen (nee, dat kan niet-te ver) verwisseld vlug zijn kostuum voor een sportoutfit(als ge het zo kunt noemen) geeft haar blijkbaar noch eten noch drinken en weer van outfit veranderend in vliegende vaart terug naar huis om de ijverige hoofdinspecteur te woord te staan. Ja,zeg if you believe that,you'll believe anything.
Maar ze maken Geert toch zo graag verdacht!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Ik zat btw op een foto dat Geert een wondje had bij zijn lip. Is hij tegen de Domtoren gelopen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt