Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
Hij heef Geert idd weer Verdacht gemaakt Én, hij begint zichzelf verdacht te maken daardoor ! En waarom zou hij nu zelf die ip-adressen willen checken denk je??
Danny

0 x
-
- x 435
En waaruit besluit jij dat die twee gebeurtenissen gelijktijdig plaatsvonden? Het is absoluut niet zo dat elke thuis scène op de seconde nauwkeurig op de vorige scène aansluit. Zo is het al meermaals gebeurd dat we eerst een scène zien waarin de familie Bomans rustig zit te ontbijten die onmiddellijk gevolgd wordt door een scène waarin de familie De Decker-Bastiaens-Smeekens-Magiels aan het middagmaal begint. Dus nee, uw stelling dat het Toon niet kan zijn omdat die dingen absoluut zeker tegelijk gebeurden klopt niet. Het is absoluut niet zeker.k de vis schreef:je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.... als je op de dispatch zit kan je niet op hetzelfde moment met emma afsprekenCaligula schreef:Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?
En Danny is natuurlijk de enige man die in de Frens langskomt.k de vis schreef:de naamskeuze van de chatter doet ook wel vermoeden dat hij haar kent...hij koos iets met guitaren, om zo haar interesse op te wekken want hij weet immers dat ze gitaarles volgt. (hier past oa Danny perfect in het plaatje want hij zat vaak in de frends toen Emma daar kwam gitaarlessen volgen). en de manier waarop ze zegt "ah gij zijt Guitar Star" bij de eerste onmoeting (AFL3564) doet vind ik toch ook wel vermoeden dat het geen wildvreemde is die voor haar staat, er was een blik van herkenningsatine schreef:En iedereen gaat er van uit dat Gui dan ook een bekende is van Emma - ik vind dit niet zo zeker.zanacht schreef:Ik denk niet eens of Emma Toon kende of vergis ik mij want bij haar eerste ontmoeting zei ze van "ah, gij zijt dus Gui Tarstar.
Want het kan even goed bedoeld zijn als 'eindelijk leren wij mekaar kennen...'

0 x
-
- Poster rang 1
Kijk het is heel simpel. Het is iemand die we nu al zien rondlopen in de reeks, en nieuw personage zou niet verassend genoeg zijn. De makers willen een WTF feeling geven. Dat doen ze door a) iemand verdacht te maken die er niets mee te maken heeft (Geert). Ze laten het zelf zover gaan dat hij ook schuldig bevonden wordt. Maar iemand geloof het hele zaakje niet en zoekt de zaak verder uit (Tim). Hierdoor komt uiteindelijk aan het licht dat Geert onschuldig is en dat een minder prominent personage de dader is. Danny,Toon,Adil of iemand uit het thuis verleden Guy,Joeri.
Het verhaallijn is voor mij vrij voorspelbaar. En Danny is de dader. Die kan alle gegevens opzoeken en zo bewijzen tegen Geert verzamelen. Telefoon in de ardenne, DNA in het huis van Geert (welke hijzelf meegenomen heeft) IP Adressen veranderen. Noem maar op.
Het verhaallijn is voor mij vrij voorspelbaar. En Danny is de dader. Die kan alle gegevens opzoeken en zo bewijzen tegen Geert verzamelen. Telefoon in de ardenne, DNA in het huis van Geert (welke hijzelf meegenomen heeft) IP Adressen veranderen. Noem maar op.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- x 435
En waaruit besluit jij dat die twee gebeurtenissen gelijktijdig plaatsvonden?tvx1 schreef:k de vis schreef:je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.... als je op de dispatch zit kan je niet op hetzelfde moment met emma afsprekenCaligula schreef:Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?
De makers van Thuis hebben toen een bepaald liedje op de radio bewust laten doorspelen in verschillende scenes. Ze hebben toen echt moeite gedaan om gelijktijdigheid weer te geven (wat een woord...). Als ze zoveel moeite doen om weer te geven dat bepaalde scenes echt gelijktijdig verlopen, ga ik er van uit dat ze de kijker willen laten elimineren. Ik ga er om die reden van uit dat het Toon niet is. Lowie was toen ook in beeld in Sam's atelier. Die zal het om die reden dan ook niet zijn.
Ze willen een "who's done it" creëren .. en het lukt hé.

Nu ga ik er een beetje van uit dat Emma misschien een chatvriend had die haar geen kwaad zou doen, en dat ze ontvoerd is door iemand anders. Dat zou het ultieme dwaalspoor zijn.
Ah, en Thuis wordt gesluiksponsord door Peugeot

0 x
-
- x 435
Het is alleszins te hopen dat het Toon niet is, want die heeft nu zo'n goede "nieuwe start" gemaakt met Frank e.d., maar de kans lijkt me klein omdat hij Emma volgens mij niet kent.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Nog geen rang
Het wordt nu toch wel heel duidelijk dat het om Danny gaat. Als je het filmpje op facebook nog zag, dan weet je feitelijk al heel veel naar mijn gedacht.
Ze mag nu wel eens gaan opduiken ook. Het wordt weer erg lang uitgesponnen.
0 x
-
- x 435
Dat van die collega van Danny en die foto's, dat is toch ook iets raars... Ik was er nog aan aan het denken en nu ging het er weer over.
0 x
-
- x 435
Welk filmpje op Facebook bedoel je? Ik kan me dat niet herinneren...fazou schreef:Het wordt nu toch wel heel duidelijk dat het om Danny gaat. Als je het filmpje op facebook nog zag, dan weet je feitelijk al heel veel naar mijn gedacht.
0 x
-
- Nog geen rang
(mijn eerste post hier, hallo dus
)
Het valt mij op dat volgens velen van jullie Toon of Danny verdacht worden.
Toon is een interessante denkpiste, maar hij komt te vaak voor in het programma.
Danny legt het er (als personage) te dik op om hem verdacht te maken en hij kan onmogelijk zonder ontdekt te worden zoiets doen. Danny wil dus volgens mij gewoon z'n eerste grote daad verrichten als hoofdinspecteur.
Een denkpiste die ik hier nog niet heb zien passeren: JENS
Wie zegt dat Jens daadwerkelijk in Portugal zit?
Hij speelt gitaar, wat dus verwijst naar z'n avatar en naam op facebook.
Emma was ook heel tevreden toen ze hem voor het eerst ontmoette en herkende hem direct. Hij was ook op de begrafenis.
De moeder van Olivia zou nu naar Portugal gaan, maar dat hoeft daarom niet per se iets met Jens te maken te hebben.
Hij heeft ook alle tijd, want hij komt niet voor in het programma momenteel.

Het valt mij op dat volgens velen van jullie Toon of Danny verdacht worden.
Toon is een interessante denkpiste, maar hij komt te vaak voor in het programma.
Danny legt het er (als personage) te dik op om hem verdacht te maken en hij kan onmogelijk zonder ontdekt te worden zoiets doen. Danny wil dus volgens mij gewoon z'n eerste grote daad verrichten als hoofdinspecteur.
Een denkpiste die ik hier nog niet heb zien passeren: JENS
Wie zegt dat Jens daadwerkelijk in Portugal zit?
Hij speelt gitaar, wat dus verwijst naar z'n avatar en naam op facebook.
Emma was ook heel tevreden toen ze hem voor het eerst ontmoette en herkende hem direct. Hij was ook op de begrafenis.
De moeder van Olivia zou nu naar Portugal gaan, maar dat hoeft daarom niet per se iets met Jens te maken te hebben.
Hij heeft ook alle tijd, want hij komt niet voor in het programma momenteel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dus in plaats van in de Frens zijn zaak recht te houden of zijn ouders te ondersteunen in Portugal, heeft hij alles achter zich gelaten voor een 14-jarig kind dat hij zelf niet eens wou toen zij zich op een presenteerblaadje aan hem aanbood?
Ik vind dat heel vergezocht...
Maar in Thuis kan alles natuurlijk, hoewel ik twijfels heb van hier tot in Tokyo
Ik vind dat heel vergezocht...
Maar in Thuis kan alles natuurlijk, hoewel ik twijfels heb van hier tot in Tokyo

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Waarom zou Jens dat doen want hij heeft kans gehad bij Emma en haar afgewezen en nu zou hij haar dan plots ontvoeren. Lijkt mij wel vreemd, hoor. Tegen Jana heeft ze eens gezegd dat haar vriendje ouder is en dat het niet was zoals bij Jens. En Lena gaat bij Jens om hem te steunen dus speelt die dan mee om hem een alibi te zorgen? 

0 x
-
- x 435
Jens die al zoveel ongeluk heeft, en hem dan nog eens een slechterik maken... A.u.b., laat het uit! 

0 x
-
- Nog geen rang
Ik zoek het inderdaad ver omdat de andere een beetje te veel voor de hand liggen denk ik
Hij heeft haar toen afgewezen omdat het ethisch gewoon niet in het plaatje paste he
Ik snap wel jullie argumentaties, maar we moeten eens outside de box denken he

Hij heeft haar toen afgewezen omdat het ethisch gewoon niet in het plaatje paste he

Ik snap wel jullie argumentaties, maar we moeten eens outside de box denken he

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Als het zolang aansleept dan lijkt het wel of iedereen een verdachte is. 

0 x