Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
Misschien is het toch Danny? Heb de seizoensstart helaas gemist maar het lijkt mij zo een raar idee dat het Geert is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sans
- Poster rang 1
Ik geloof nooit dat het Geert is.. Na al die jaren dat hij meedraait in de reeks.. Nu ineens een pedofiel.. Lijkt me sterk.. In principe kan het natuurlijk wel.. maar zo is het nog nooit geweest in Thuis.. Danny probeert wel héél hard om die zaak op te lossen en hij staat ook niet open voor andere verdachten.. Hij is er precies echt op uit om Geert te nekken. Ik vind het erg vreemd.
0 x
-
- Nog geen rang
Als flik kan hij gemakkelijk "bewijsmateriaal" (DNA uit haren ofzo) in het huis van Geerts moeder leggen om zo Geert nog verdachter te maken...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Het zou mij niets verbazen als onze gladjakker erachter zit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,ik heb daar toch mijn twijfels over. Ze maken hem zo verdacht omdat hij Geert verdacht maakt. En wij gaan er bijna allemaal vanuit dat het Geert niet is. Dus zeggen we: het moet dan Danny zijn. Maar is dat wel zo? What about Toon die volgens sommigen de kleren van het lijf gerukt wordt door Sam?
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Danny is toch wat gefrustreerd in de liefde.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Akkoord, hij is een beetje een eenzaat die blijkbaar wat relaties betreft in de woestijn leeft maar dat maakt hem nog niet perse een pedofiel.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Hij wil alles zelf doen, IP-adressen controleren, hij is naar het huis geweest van Odette voor die huiszoeking en daar vond hij OH OH TOEVAL, DNA van Emma. Meneer wil zijn promotie meteen bevestigd zien, lijkt wel. GuitarStar lijkt mij ook zo uitgekiend voor een flik. Geert Smekens, zoals Stan gisteren al zei.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik weet het niet meer. Ik weet het echt niet meer zeker. Het begint er nu precies echt TE dik bovenop te liggen, hoe verdacht men hem in de ogen van de kijker laat overkomen, en juist daarom begin ik precies te denken dat hij het wel eens niet zou zijn. Misschien heb ik te veel Agatha Christie gelezen en zoek ik het te ver.
0 x
-
- x 435
Er is nu toch al meermaals uitgelegd hoe dat DNA daar kan terecht gekomen zijn...K@@t schreef:Als flik kan hij gemakkelijk "bewijsmateriaal" (DNA uit haren ofzo) in het huis van Geerts moeder leggen om zo Geert nog verdachter te maken...

Wie zegt dat hij daar geweest is? Dat heb ik dan toch gemist. Danny en Tim zijn gewone wijkagenten van de politiezone TARL. Zij hebben helemaal geen bevoegdheid om in de Ardennen een huiszoeking te doen. Zij mogen dat niet doen. Dat moet een korps van ginder, of de recherche doen.Evaaa schreef:hij is naar het huis geweest van Odette voor die huiszoeking en daar vond hij OH OH TOEVAL, DNA van Emma.
0 x
-
- Poster rang 1
Ja daarom - bijna alles wat ons zo sterk in de richting van Danny wijst, kan evengoed toe te schrijven zijn aan toeval, overijverigheid van iemand die net bevorderd is, en die zich te veel laat leiden door zijn emoties bij het onderzoek.
En dat ik een naar gevoel heb bij hem, en vele kijkers met mij, kan ook gewoon de bedoeling zijn van de schrijvers.
Ik weet het niet meer.
En dat ik een naar gevoel heb bij hem, en vele kijkers met mij, kan ook gewoon de bedoeling zijn van de schrijvers.
Ik weet het niet meer.
0 x
-
- Poster rang 5
Of de scenaristen hadden gedacht dat wij zouden denken "die gast is wel goed bezig zeg!"?Jules schreef:Ja daarom - bijna alles wat ons zo sterk in de richting van Danny wijst, kan evengoed toe te schrijven zijn aan toeval, overijverigheid van iemand die net bevorderd is, en die zich te veel laat leiden door zijn emoties bij het onderzoek.
Ik weet het niet meer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Maar neen, komaan zij weten ook wel dat de kijkers niet helemaal achterlijk zijn.lord F. schreef:Of de scenaristen hadden gedacht dat wij zouden denken "die gast is wel goed bezig zeg!"?Jules schreef:Ja daarom - bijna alles wat ons zo sterk in de richting van Danny wijst, kan evengoed toe te schrijven zijn aan toeval, overijverigheid van iemand die net bevorderd is, en die zich te veel laat leiden door zijn emoties bij het onderzoek.
Ik weet het niet meer.
Een handjevol kijkers op dit forum kan toch niet zoveel slimmer of anders zijn dan de gemiddelde kijker?
Of denk je dat ze ervan uitgaan dat de meest non-geeks niet weten wat ip-adressen zijn? Of wat?

0 x
-
- Poster rang 5
Goh ja, toen Eric Mike vermoordde wisten we het op het forum ook al van dag 1 dat hij het was terwijl in de serie nog een hele waslijst aan verdachten de revue moesten passeren. 
Ze ook niet overschatten hé.

Ze ook niet overschatten hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Mij lijkt het ook wel duidelijk dat het Danny is hoor! Volgens mij kent Danny Geert uit een ver verleden ofzo en wil hij doen geloven dat Geert Emma ontvoerd heeft om wraak te nemen ofzo 

0 x