Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Caligula »

Christel schreef:En waarom kreeg Sofie ruzie met Peter? Omdat hij meteen met twijfels zat toen zijn ex-vrouw nog maar eventjes haar neus weer om de deur stak.
Ja waarom? Ik zie hem nog altijd met zijn niet zo ex-vrouw die binnenkwam met het echtscheidingsdossier en zei: gelezen en goedgekeurd nu tekenen,gij eerst. En ze gooide er zelfs haar trouwring voor zijn haar bovenop. En wat deed de lieve en charmante Peter,hij tekende niet en zij heel kontent terug weg met hare trouwring. En toen kwam Sofie binnen en vroeg:wel? En hij: ja ze wil nog een heleboel aanpassingen, enfin ik kan opnieuw beginnen.. Godverdommese leugenaar!
Ik heb zelden zo genoten toen de Rosse hem uiteindelijk bij zijn **** had.
En goed, ik heb hem nooit moeten hebben maar dit zijn wel de objectieve feiten. De man deugd niet en weet ge het is mss goed dat hij terug bij Femke is want die kan hem denk ik wel de baas.
Nu wat zijn uiterlijk betreft, is me dat als man helemaal gelijk. Wel vind ik dat hij voor zijn haar een speciale shampoo zou moeten gebruiken,maar goed.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Goh, over de perikelen met z'n ex-vrouw en Sofie weet ik niet veel meer, behalve dat hij met Sofie toch ook even moest slikken dat ze even een call-girl geweest was. :)
Komaan zeg, Sofie heeft toen na veel aarzelen alles opgebiecht aan Peter, hij smijt haar buiten en komt haar zelf na enkele (Thuis)weken terug halen omdat hij haar graag ziet. Ok. Was dat niet het moment om haar te vertellen dat hij in feite nog altijd wettelijk getrouwd was? Maar nee hoor, Sofie moest wachten tot de vrouw in kwestie voor hare neus stond.
Klootzak. En zelfs dan heeft Sofie hem nog vergeven tot hij de echtscheiding wel/niet meer wou.
Welke vrouw zou met zo een zeveraar in zee willen gaan? Een man die niet weet wat hij wil is geen man.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:Goh, over de perikelen met z'n ex-vrouw en Sofie weet ik niet veel meer, behalve dat hij met Sofie toch ook even moest slikken dat ze even een call-girl geweest was. :)
Komaan zeg, Sofie heeft toen na veel aarzelen alles opgebiecht aan Peter, hij smijt haar buiten en komt haar zelf na enkele (Thuis)weken terug halen omdat hij haar graag ziet. Ok. Was dat niet het moment om haar te vertellen dat hij in feite nog altijd wettelijk getrouwd was? Maar nee hoor, Sofie moest wachten tot de vrouw in kwestie voor hare neus stond.
Klootzak. En zelfs dan heeft Sofie hem nog vergeven tot hij de echtscheiding wel/niet meer wou.
Welke vrouw zou met zo een zeveraar in zee willen gaan? Een man die niet weet wat hij wil is geen man.
Het zit blijkbaar wel diep bij jou. :lol:
Ik ben dat allemaal al vergeten hoe dat toen in elkaar zat. 8)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Caligula schreef:
Christel schreef:En waarom kreeg Sofie ruzie met Peter? Omdat hij meteen met twijfels zat toen zijn ex-vrouw nog maar eventjes haar neus weer om de deur stak.
Wel vind ik dat hij voor zijn haar een speciale shampoo zou moeten gebruiken,maar goed.
:lol: :D Ik zeg dat ook al lang, dat hij een speciale shampoo zou moeten gebruiken. Daar is toch iets mis mee ze, met "Peter" zijn haar...
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Best wel frappant hoe een karakter op totaal verschillende interpretaties kan rekenen. Ik vind Peter een hele fijne kerel die duidelijk stapel is van Femke en een hele zorgzame papa voor Lukasje. Welke mooie scènes hebben we al mogen zien toen hij net geboren werd, ik vond dat beresterk geacteerd.
Ik hoop van harte dat Peter nu eindelijk bij zijn Femke mag blijven en dat ze elkaar effectief voorgoed gevonden hebben. Uiteindelijk zijn er toch nog thuiskoppels die het langer met elkaar mogen uitzingen...dus... :romance-kisscheek: :romance-kisscheek:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Het zit blijkbaar wel diep bij jou.
Heel heel heel diep. Gasten die zoiets doen verdienen niet beter. Ben heel content met wat Nina gedaan heeft.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peter is gewoon een zielig, kansloos en inspiratieloos persoon. Heb je niks aan, echt een hopeloze vrucht. Snap niet wat de vrouwen in hem zien. Zie die man zelden gelukkig. Maar ja, ik heb hem altijd al gezien als het boegbeeld van Prozac.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

llez zeg, hoe is dat nu mogelijk! Een sexy kerel ja, met heel wat potentieel :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het potentieel om mensen doorlopend ongelukkig te maken. Wat zijn sexappeal betreft, daar kan ik me niet over uitspreken. Ik zou eerder voor zijn Femke gaan. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Laf kereltje is het imo. Wat hij met Peggy gedaan heeft heb ik altijd al smerig gevonden. Als hij die trouw had afgeblazen en van in het begin eerlijk was geweest, had ik er meer begrip voor gehad. Maar meer als een jaar liegen en de schijnheiligaard uithangen en zich voordoen als ideale schoonzoon :sick: Ergste van al vind ik dat hij gewoon totaal buitenschot is gebleven in dit alles en krijgt waar hij altijd al op hoopte.

En dit soort dingen zijn dus idd niet nieuw voor hem. Kerel heeft zelf een probleem.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel,wel de Peter en Eddy samen op café. Wie had dat ooit kunnen denken ten tijde van de "Toison d'Or". Het kan verkeren schreef Bredero!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Wel,wel de Peter en Eddy samen op café. Wie had dat ooit kunnen denken ten tijde van de "Toison d'Or". Het kan verkeren schreef Bredero!
Maar blijkbaar is De Welkom toch een rustiger café dan de Frens.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja ik denk dat in De Welkom ze al te zat zijn om nog uit te halen. Toch wel een afgang vind ik.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

De reden dat Peter tegen de grond ging was dat Toon nog altijd niet veel nodig heeft om de pestkop uit te hangen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ewel Peter, is Femke haar werk niet genoeg misschien? :problem:
0 x
Plaats reactie