De ontvoering van een kind is nu eenmaal een gevoelig thema en dus voor iedere inspecteur een moeilijke opgave om te onderzoeken. Ondanks dat hij zelf geen kinderen heeft bemoeilijkt Danny's gedrag het onderzoek. Hij laat vaak pistes liggen die het onderzoek zouden vooruit helpen en kijkt enkel in de richting van Geert te beschuldigen. Hij doet gewoon zijn werk, maar op een vrij onorthodoxe manier. Het blijft mij een raadsel hoe die promotie heeft kunnen maken.Jules schreef:Kortom ik vind hem gewoon geen heel goede onderzoeker. Misschien (nog steeds veronderstellend dat hij onschuldig is) is het gewoon uit woede tegenover een vermeende pedofiel dat hij zich zo gedraagt, dat is ergens wel begrijpelijk maar hij moet opletten dat hij zijn emoties niet in de weg van het onderzoek laat komen want dat is hij volgens mij aan het doen.
Behalve toen hij Paulientje wilde verleiden zagen we hem altijd enkel aan de zijde van Tim, in uniform dus en volgens mij blijft dat zo en hij is zeker Gui Tarstar niet, daar blijf ik bij.Jules schreef:Wat nu de mogelijkheid betreft dat hij Guitarstar zou zijn... inderdaad niet direct aannemelijk of opvallend want hij lijkt niet zo aantrekkelijk voor een jong meisje. We zien hem echter altijd alleen in zijn gedaante als politieman. Doe hem eens een jeansbroek en een leren vest aan, en een t-shirt van de een of andere rockband, en laat hem zich op een heel andere manier gedragen, en misschien krijg je dan al een heel ander beeld. Misschien is hij inderdaad een man met twee gezichten.