Mayra Magiels (Muriel Bats)
- AnnEnMayra
- Nog geen rang
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik ben het eens met Jules, alhoewel is Marianne nog altijd een tikkeltje erger vindt dan Mayra. Ik kan Mayra meestal toch nog wel verstaan, maar Marianne...
Enja, ik vind het ook heel erg voor Sandrientje...
Enja, ik vind het ook heel erg voor Sandrientje...
0 x

ANN ♥ MAYRA
- zanacht
- Poster rang 2

Hier zal ik het omgekeerde bevestigen, ik vind Mayra véél gestoorder dan Marianne want Mayra in het laatste seizoen kwam ze stilaan over als een psychopate wat ik van Marianne niet kan zeggen. Hoe en op welke manier dat die mensen behandeld en tegen mekaar op kan zetten, kan liegen en bedriegen dat kan Marianne zelfs nog niet, ze is veel geslepener als Marianne. Ook een verschil is dat Mayra om welke reden dan ook altijd wordt vergeven en dat dit niet bij Marianne het geval.AnnEnMayra schreef:Ik ben het eens met Jules, alhoewel is Marianne nog altijd een tikkeltje erger vindt dan Mayra. Ik kan Mayra meestal toch nog wel verstaan, maar Marianne...
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Ik walg ervan iedere keer ze het over "ons kindje" heeft...Is ze dan vergeten dat ze "verkracht" is geweest? Eigenlijk was die zgn "verkrachting" voor haar een geschenk uit de hemel en ook het feit dat Kurt dood is, kan voor haar niet beter uitkomen...Hoe kan An, een dokter nota bene daarmee akkoord gaan???
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Die vraag hebben wij op het forum ook al dikwijls gesteld maar daar zijn we ook nog niet aan uitgekomen.Renée schreef:Ik walg ervan iedere keer ze het over "ons kindje" heeft...Is ze dan vergeten dat ze "verkracht" is geweest? Eigenlijk was die zgn "verkrachting" voor haar een geschenk uit de hemel en ook het feit dat Kurt dood is, kan voor haar niet beter uitkomen...Hoe kan An, een dokter nota bene daarmee akkoord gaan???
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die Mayra is zodanig gestoord dat ik echt niet weet wie van Peggy of haar het meest gestoord is.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Lap, had ik nou maar niet gegeten. Jakkes wat een eng mens is dat.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

En kijk ze nu maar het gelukkige zwangere vrouwtje spelen. Vedomme. 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, te gek voor woorden eigenlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
knijn
- Nog geen rang
ik mag hopend at die nog als psychopate ontmaskerd gaat worden... iemand bewust drogeren/zatvoeren en er dan inluizen voor sex is strafbaar me dunkt.. en chantage achteraf al helemaal. absurd
thuis is zo onrechtvaardig :'(
maar eigenlijk is alles judith haar schuld he, het is beginnen misgaan toen zij kurt (haar EX verdorie) verboden heeft om spermadonor te zijn.. dit terzijde. anders had hij nog geleefd en was emma niet ontvoerd =)
maar eigenlijk is alles judith haar schuld he, het is beginnen misgaan toen zij kurt (haar EX verdorie) verboden heeft om spermadonor te zijn.. dit terzijde. anders had hij nog geleefd en was emma niet ontvoerd =)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2571
Overdrijven is ook een kunst. Het obsessieve gedrag van Mayra is niet de schuld van Judith.knijn schreef:maar eigenlijk is alles judith haar schuld he, het is beginnen misgaan toen zij kurt (haar EX verdorie) verboden heeft om spermadonor te zijn..
En voor zover ik mij herinner, was het Kurt zelf die geen donor wou zijn.
0 x
-
Evaaa
- x 435
knijn schreef:ik mag hopend at die nog als psychopate ontmaskerd gaat worden... iemand bewust drogeren/zatvoeren en er dan inluizen voor sex is strafbaar me dunkt.. en chantage achteraf al helemaal. absurd
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Wild idee: als Mayra nu eens mee in het complot zit van de verdwijning van Emma, om zich te wreken zowel op Judith als op Marianne (via Geert)? Zij had gerust dat kettinkje in de zak van Geert kunnen stoppen.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Het is natuurlijk vooral Mayra's eigen fout dat het zo ver gekomen is. Maar een psychopaat ga ik er nog niet van maken.
Als er 1 andere mee schuldig is , is dat voor mij vooral Marianne omdat al die zever pas begonnen is nadat zij haar mond niet kon houden over die sperma donor tegen Judith en Tom, terwijl Mayra en An haar dat duidelijk gevraagd hebben.
Al had Judith eigenlijk niks te zeggen over wat Kurt nu wel of niet deed met zijn sperma natuurlijk
Als er 1 andere mee schuldig is , is dat voor mij vooral Marianne omdat al die zever pas begonnen is nadat zij haar mond niet kon houden over die sperma donor tegen Judith en Tom, terwijl Mayra en An haar dat duidelijk gevraagd hebben.
Al had Judith eigenlijk niks te zeggen over wat Kurt nu wel of niet deed met zijn sperma natuurlijk
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Mayra is een diep gestoord mens,punt uit. Als je zoiets kunt doen heb je gewoon alle realiteitszin verloren wat de laatste tijd de voornaamste eigenschap van deze soap schijnt te zijn.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Mayra heeft gewoon een klap van de molen gehad of Guy zijn karma was besmettelijk! Dat mens is echt een freak! Jammer dat er aan Thuis nog enigszins realiteitszin geboden is anders had je er zo een soort van devilschild van kunnen maken. Whoeij! Benieuwd wat de kranten daar van zouden zeggen. Overigens wel grappig dat de kranten zich bezig houden met de verhaallijn in Thuis, gebeurt er dan zo weinig daar in België?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß