Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door Lazylady »

Ik bedacht mij ook nog dat Danny niet in de begingeneriek zit, of heb ik hier soms naast gekeken?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:Nee, het had er juist mee te maken dat Judith hem zo noemde. Nu lijkt het alsof Danny zogezegd een good guy moet voorstellen en zo, toch al bij Judith.
had hetzelfde gevoel erbij...

ondervraging van odette... Tsja, totaal onbruikbaar natuurlijk, toch maar in dossier steken.... wellicht een normale beslissing. Danny moet natuurlijk niet al te opvallend gaan saboteren, zeker als Tim erbij zit moet hij z'n werk zo normaal mogelijk doen
Laatst gewijzigd door k de vis op do 04 sep 2014, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:Ik bedacht mij ook nog dat Danny niet in de begingeneriek zit, of heb ik hier soms naast gekeken?
nooit ingezeten, is maar een randfiguur... die nu wel veel aan bod komt met het onderzoek naar de verdwijning van Emma. eigenlijk kwam hij vroeger maar sporadisch in beeld aan de zijde van Tim, is belangrijker gaan worden gaandeweg vorig jaar, maar behalve dat hij voor de politie werkt weten we er bitter weinig van....
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Je voelt het zo aankomen dat het wachtwoord van Emma's Facebookprofiel een doorbraak zal zijn in het onderzoek. Stan zal blijven zoeken en het wachtwoord uiteindelijk raden en dan zal alles in een stroomversnelling komen. Ik denk nu eigenlijk wel dat Guitar Star een jong gastje kan zijn dat niks met de kidnapping te maken heeft, maar dat hij misschien wel gezien heeft met wie Emma is meegegaan. Emma was verliefd op Guitar Star en sorry, maar verliefd op Danny of Geert... daar gaan ze mij nooit van kunnen overtuigen. Als dat de verhaallijn is, ga ik me bekocht voelen :razz:
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Soapseut schreef:Emma was verliefd op Guitar Star en sorry, maar verliefd op Danny of Geert... daar gaan ze mij nooit van kunnen overtuigen. Als dat de verhaallijn is, ga ik me bekocht voelen :razz:
Op Geert niet nee, maar op Danny, als ik terug denk aan die affaire met Jens, wie weet? Het was hoe dan ook te zien hoe vurig Danny Geert probeerde te beschuldigen in het verhoor.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik weet dat er mensen zijn die Danny niet zo lelijk vinden als ik - maar een 14-jarige die smoorverliefd wordt op Danny, genoeg om er thuis voor weg te lopen?
Ik blijf het een vreemd idee vinden - en als achteraf blijkt dat Emma inderdaad een crush had op Danny, dan zou ik toch wel teleurgesteld zijn.

Ik las hier ergens 'hoeveel leerlingen worden er niet verliefd op hun (kale) leraar?' maar Danny is geen vlotte leerkracht, maar gewoon een saaie flik. :mrgreen:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

satine schreef:Ik weet dat er mensen zijn die Danny niet zo lelijk vinden als ik - maar een 14-jarige die smoorverliefd wordt op Danny, genoeg om er thuis voor weg te lopen?
Ik blijf het een vreemd idee vinden - en als achteraf blijkt dat Emma inderdaad een crush had op Danny, dan zou ik toch wel teleurgesteld zijn.

Ik las hier ergens 'hoeveel leerlingen worden er niet verliefd op hun (kale) leraar?' maar Danny is geen vlotte leerkracht, maar gewoon een saaie flik. :mrgreen:
Ja dat vind ik ook ... Ik zie Emma niet als een blok vallen voor iemand als Danny. Kort door de bocht gegaan: Danny is niet een type waar een 14-jarige voor valt. Geert ook niet. Beide kunnen uitgesloten worden. Als toch blijkt dat het Danny is, dan is dat een flauwe grap van de scenaristen.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Soapseut schreef:Je voelt het zo aankomen dat het wachtwoord van Emma's Facebookprofiel een doorbraak zal zijn in het onderzoek. Stan zal blijven zoeken en het wachtwoord uiteindelijk raden en dan zal alles in een stroomversnelling komen.
het wachtwoord zal gevonden worden, maar of dit veel zal opleveren denk ik eigenlijk niet.... uiteindelijk heeft guitarstar niet veel over z'n identiteit gelost.... ik weet ook niet of al die facebook chats bijgehouden worden, zouden ze dan het IP adres van de betrokkene niet kunnen achterhalen? denk eigenlijk eerder dat het Tim is die hem gaat ontmaskeren na een tijd door vreemde gedragingen van Danny
Ik denk nu eigenlijk wel dat Guitar Star een jong gastje kan zijn dat niks met de kidnapping te maken heeft, maar dat hij misschien wel gezien heeft met wie Emma is meegegaan.
:naughty:
Emma was verliefd op Guitar Star en sorry, maar verliefd op Danny of Geert... daar gaan ze mij nooit van kunnen overtuigen. Als dat de verhaallijn is, ga ik me bekocht voelen :razz:
:roll:
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

k de vis schreef:
Soapseut schreef:Je voelt het zo aankomen dat het wachtwoord van Emma's Facebookprofiel een doorbraak zal zijn in het onderzoek. Stan zal blijven zoeken en het wachtwoord uiteindelijk raden en dan zal alles in een stroomversnelling komen.
het wachtwoord zal gevonden worden, maar of dit veel zal opleveren denk ik eigenlijk niet.... uiteindelijk heeft guitarstar niet veel over z'n identiteit gelost.... ik weet ook niet of al die facebook chats bijgehouden worden, zouden ze dan het IP adres van de betrokkene niet kunnen achterhalen? denk eigenlijk eerder dat het Tim is die hem gaat ontmaskeren na een tijd door vreemde gedragingen van Danny
Danny is het niet, dat zou als puntje bij paaltje komt ook maar een heel belachelijke verhaallijn zijn. :wtf:

Over Facebook: De politie kan normaal gezien altijd iemands IP adres achterhalen, maar zo ver kan het enkel komen als Judith de chats aan de politie rapporteert. Daar zou ik nog voor vresen als het haar niet belangrijk lijkt voor hun onderzoek en ze tevens haar eigen steentje wil bijdragen.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ik denk juist wel dat het Danny is!
Hij heeft alles in eigen handen, kan heel gemakkelijk bewijsmateriaal verplaatsen of doen verdwijnen.
Hij weet exact waar ze zitten in het onderzoek en kan zo alles opvolgen.
Al vraag ik me wel af waarom Emma op hrm zou vallen, t is gene misse, maar een meisje van 14 die verliefd wordt op zo een 'oudere' man??

Ik probeer een tweede verdachte te vinden, maar dat lukt niet ;) dan zou ik voor Toon of Adil gaan.. Maar weet begot niet waarom?? :lol:
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

karolien85 schreef:Al vraag ik me wel af waarom Emma op hrm zou vallen, t is gene misse, maar een meisje van 14 die verliefd wordt op zo een 'oudere' man??
Net daarom ben ik er van overtuigd dat het hem niet is.

In het wilde weg verdachten zoeken daar ben ik niet zot van. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toon is toch nog altijd een optie vind ik, het is ook zo stillekes rond hem de laatste tijd.
Danny maakt Geert verdacht en dat heeft met maakt Danny voor ons verdacht. Zo blijven we eigelijk een beetje ronddraaien.
Stan vindt Emma's facebook wachtwoord,en dan? Dat zegt ons nog altijd niet wie guiTarstar is hé.
Wat ik wel weet is dat Geert het altijd moeilijk gehad met computers zodus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Facebook is zowat een open boek voor iedereen dus ook voor de politie. Eens op FB geraak je er nooit meer uit.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Toon is toch nog altijd een optie vind ik, het is ook zo stillekes rond hem de laatste tijd..
bij de eerste ontmoeting van Emma met Gui Tarstar zat Toon te werken op dispach, meteen kan je de piste Toon afschrijven
Danny maakt Geert verdacht

dat zagen we idd in de preview op volgende week, als met blijkbaar probeert te achterhalen wie de chatter zou kunnen zijn komt Danny met Dr Geert op de proppen. hoe verdachter Dr Geert is hoe meer hij in de luwte blijft.... Tim heeft echter twijfels bij de piste, Danny kan zich geen fouten veroorloven in zijn aanwezigheid
Stan vindt Emma's facebook wachtwoord,en dan? Dat zegt ons nog altijd niet wie guiTarstar is hé.
zoals verwacht is het paswoord gevonden, maar denk ook niet dat dit het onderzoek in een stroomversnelling zal doen gaan. zoals we op het moment zelf zagen vind met onder andere de passage "bedankt dat ge er waard daarnet" waarbij er=de begraving was. persoonlijk heb ik altijd gedacht dat die passage sloeg op de chat die Emma had met GuitarStar voor de uitvaard, denk dat hij haar geholpen heeft met het schrijven van de tekst. dit gezegd zijnde was Danny ook fkes fysiek aanwezig op de koffietafel.
Wat ik wel weet is dat Geert het altijd moeilijk gehad met computers zodus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
als Geert het is waarom zou hij de gsm van Emma dumpen in de omgeving van woning van z'n moeder? dit kan alleen maar gedaan zijn door iemand die Geert wou verdacht maken, maw piste Geert mag je afschrijven... 't ziet er trouwens naar uit dat Geert een pak slaag gekregen heeft bij z'n vrijlating uit de cel :silent:
wie we dit seizoen nog niet te zien kregen is Luc
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ja, Toon zat te werken op de dispatch-so what?
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Wat me wel een goede onderzoeksdaad lijkt is nu te gaan natrekken wie er allemaal op de uitvaartplechtigheid was. Ik ben eens benieuwd of Danny daar op gaat komen.
0 x
Gesloten