Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door k de vis »

Soapseut schreef:Al bij al weten we ook helemaal niet of ze ontvoerd is door Guitar Star. Ze kan met hem afgesproken hebben en dan onderschept zijn door iemand anders, en dat haar chatvriend dus volledig losstaat van de ontvoering. In dat geval kan zo ongeveer iedereen haar ontvoerd hebben. Dan kan het Geert zijn, of Danny, of Toon, of Adil, of Jens... Als je de chavriend loskoppelt van de rest van de verhaallijn, is alles mogelijk.
alles kan, maar het lijkt me heel logisch dat de ontvoerder Guitar Star is, waarom anders die hele piste.... néé, het verhaal van de chat & ontvoering is al heel lang uitgestippeld, is een verhaallijn die wellicht bijna een jaar gaat meegaan, want de chatter kwam voor het eerst op de proppen begin november vorig jaar, met de eerste gitaarles van Emma in de friends enkele dagen daarvoor (en wie was er daar toen aanwezig, oa de genaamde Danny)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

k de vis schreef:de gemiddelde kijker verdenkt Danny (nog) niet, doe maar eens rondvraag bij kennissen. zie ook reportage op één, geen enkele keer werd Danny vernoemd als mogelijke dader
Ik snap niet hoe men Danny nu over het hoofd kan zien.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Lazylady schreef:
k de vis schreef:de gemiddelde kijker verdenkt Danny (nog) niet, doe maar eens rondvraag bij kennissen. zie ook reportage op één, geen enkele keer werd Danny vernoemd als mogelijke dader
Ik snap niet hoe men Danny nu over het hoofd kan zien.
Over het hoofd zien is veel gezegd, maar als ik mij in Emma verplaats, kan ik me niet inbeelden dat ze verliefd zou worden op Danny. En dat was wel het geval. Ik krijg ook de indruk dat het Danny wel moet zijn, maar ik zou het een onnozel einde van de verhaallijn vinden. Zo een theater verkopen en dan blijkt dat het Danny is, een personnage waar niemand "iets mee heeft". Of Guitar Star is niet de ontvoerder. Dat is voor mij de enige manier om een "oudere" "onaantrekkelijke" ontvoerder als optie te verkopen.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Soapseut schreef:maar als ik mij in Emma verplaats, kan ik me niet inbeelden dat ze verliefd zou worden op Danny.
Emma was een gekwetst vogeltje, iedereen die haar beetje aandacht gaf kon haar vertrouwen winnen.... 't zijn nota bene de woorden van Danny zelf tijdens de ondervraging van Dr Geert :lol:

Zo een theater verkopen en dan blijkt dat het Danny is, een personnage waar niemand "iets mee heeft".
da's net één van de redenen om hem te verdenken, want ze gaan nooit een belangrijk personage als Geert pedofiel laten spelen. want dit personage gaat natuurlijk uit thuis moeten verdwijnen, en zeg nu zelf... een belangrijk figuur als Geert ga je toch niet langs zo'n achterdeur laten vertrekken.... neen, een tweederangsfiguur als Danny, waar niemand echt een band mee heeft kan je probleemloos laten verdwijnen uit de serie :arrow:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

k de vis schreef:
Soapseut schreef:maar als ik mij in Emma verplaats, kan ik me niet inbeelden dat ze verliefd zou worden op Danny.
Emma was een gekwetst vogeltje, iedereen die haar beetje aandacht gaf kon haar vertrouwen winnen.... 't zijn nota bene de woorden van Danny zelf tijdens de ondervraging van Dr Geert :lol:
En toch klopt het niet - ze was echt wel zaaaaaaaaalig verliefd, niet 'maar een beetje omdat hij mij aandacht geeft'...
Groot verschil :!:

Niet dat dit wil zeggen dat het Danny dan niet kan zijn, het is alleen echt weinig geloofwaardig.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

ze had al een band met guitar star voor ze hem gezien had door dagelijks te chatten, ze wist dat hij ouder was.... hun eerste onmoeting, ik zeg niet dat Danny haar droomman is, maar de band was er reeds en haar nood aan affectie is ze er gewoon voor gevallen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat kan zo zijn, maar haar eigen woorden waren dat ze echt heeeeeel erg verliefd was...
ZIJ deed wel alsof hij haar droomman is.

Dat is iets helemaal anders dan steun vinden bij iemand - voor mij is dit niet echt realistisch.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Als het Danny zou zijn, heeft hij toch een mooie gelegenheid laten voorbij gaan om nog meer belastend materiaal te "laten" vinden in de dokterswoning. :whistle:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:Als het Danny zou zijn, heeft hij toch een mooie gelegenheid laten voorbij gaan om nog meer belastend materiaal te "laten" vinden in de dokterswoning. :whistle:
wat zou hij daar moeten leggen hebben dan :denk: danny was in tegenstelling tot wat ik gisteren schreef trouwens niet aanwezig bij de huiszoeking, het was een ander kaalhoofd

de twee belangrijkse aanwijzigen naar Geert zijn momenteel :
1) de gevonden gsm in de buurt van z'n moeder (we hebben iemand de gsm zien dumpen, op dat moment was Tim alleen aan het werk). welk belang zou Geert er bij hebben de gsm daar te dumpen => geen enkel, iemand wou hem verdacht maken
2) DNA materiaal in het huis van z'n moeder (kan perfect geregeld zijn door inspecteur Danny die er verse pluk haar kan gelegd hebben)
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik zou toch ook eerder denken aan Toon. Ten eerste omdat hij me wel een type lijkt waarop een jong meisje verliefd zou kunnen worden, en ten tweede omdat hij al eerder heeft bewezen dat hij geheime streken durft uithalen (Frank bijna ge-elektrocuteerd).
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Jules schreef: Ten eerste omdat hij me wel een type lijkt waarop een jong meisje verliefd zou kunnen worden
het dat argument hier al vaak gehoord, maar ik vind dit waardeloos, een jong meiske kan op iedereen verliefd worden... al zeker een gekwetst vogeltje. guitarstar heeft het halve werk gedaan via de chat... en danny heeft dan wel geen haar, voor de rest is het nu toch zo geen lelijke vent? hoeveel meiskes vallen niet voor hun (kale) leraar?
Toon kan het niet zijn, simpelweg omdat bij eerste ontmoeting van Emma met guitarstar hij op dispatch zat te werken (fact). in vind ook dat we Toon ook al redelijk goed kennen, en zou dergelijk gedrag niet bij hem vinden passen. danny is een eerder mysterieus personage die zijn privé wat verborgen lijkt te houden
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef: 2) DNA materiaal in het huis van z'n moeder (kan perfect geregeld zijn door inspecteur Danny die er verse pluk haar kan gelegd hebben)
Neen, daar er is een veel onschuldigere verklaring voor zoals ik al heb uitgelegd.
k de vis schreef: Toon kan het niet zijn, simpelweg omdat bij eerste ontmoeting van Emma met guitarstar hij op dispatch zat te werken (fact).
Dat is niet waterdicht. We hebben Toon tijdens die bewuste aflevering op de dispatch gezien voor het moment van de ontmoeting. Nadien hebben we Toon de hele afleveringen niet meer gezien. En dan ga je er ook nog van uit dat de gebeurtenissen in Thuis elkaar tot op de seconde perfect opvolgen... :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Die "heel vriendelijke politie-inspecteur" zou wel eens de dader kunnen zijn en daar ben ik na vandaag zelfs nog een stukje zekerder van.

(Toch blijf ik hopen dat ze ons met opzet op het verkeerde spoor zetten.)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Die "heel vriendelijke politie-inspecteur" zou wel eens de dader kunnen zijn en daar ben ik na vandaag zelfs nog een stukje zekerder van.

(Toch blijf ik hopen dat ze ons met opzet op het verkeerde spoor zetten.)
Waarom dan wel? Wat heeft hij vanavond weeral misdaan om zich nog meer verdacht te maken? Hij heeft gewoon Odette een paar vragen gesteld en gaf achteraf evenzeer als Tim toe dat het verhoor wellicht niet bruikbaar is, maar nam de normale beslissing om die beslissing over te laten aan de onderzoeksrechter.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nee, het had er juist mee te maken dat Judith hem zo noemde. Nu lijkt het alsof Danny zogezegd een good guy moet voorstellen en zo, toch al bij Judith.

Maar nogmaals: ik hoop dat ik ernaast zit door wat ik al zei, maar nog iets: behalve dat Danny toen wat opdringerig deed naar Paulien is het toch een oké kerel? Van mij zou hij mogen blijven. Tenminste meer haar op de tanden dan Tim.
Ik vond hem toen ook heel goed omgaan met de slachtoffers van... (Was het nu de aanslag op Luc of het ongeval met Simonneke? Ik weet het niet meer.)

We zullen in ieder geval moeten afwachten en hopen dat ze dit niet meer te lang zullen rekken, maar Thuis kennende...
0 x
Gesloten