Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Evaaa
x 435

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Evaaa »

He's back :mrgreen:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik denk dat hij het zich zal beklagen dat hij terug gekomen is want nu zal de miserie voor hem beginnen ivm Emma.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja maar hoe verdachter ze hem maken hoe minder waarschijnlijk dat hij het is. Ik zeg nog altijd: Geert=nee.
0 x
Potentia Principatum
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik zie Geert ook niet tot zoiets in staat + dat ook Emma zei dat ze verliefd is op guistar en kan mij niet inbeelden dat een meisje van 14 verliefd word op iemand van Geert leeftijd opkijken ja maar verliefd?
Ik vraag mij wel af waar Geert heel de tijd gezeten heeft en geen enkele zijn gsm opgezet heeft kortom totaal niets van zich laten horen
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kimmeke schreef:Ik zie Geert ook niet tot zoiets in staat + dat ook Emma zei dat ze verliefd is op guistar en kan mij niet inbeelden dat een meisje van 14 verliefd word op iemand van Geert leeftijd opkijken ja maar verliefd?
Ik vraag mij wel af waar Geert heel de tijd gezeten heeft en geen enkele zijn gsm opgezet heeft kortom totaal niets van zich laten horen
Het is een oude mens hé. Wij kunnen dan geen moment zonder onze gsm, Geert heeft daar blijkbaar geen last van en wou mss eens alleen zijn (met z'n moeder).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vind eerlijk gezegd dat je dat niet doet, zomaar verdwijnen in het midden van een crisis. Marianne had op bepaalde vlakken ongelijk, maar niet helemaal. Ann heeft de feeks uitgehangen, om over Mayra nog maar te zwijgen. Zomaar verdwijnen is grof. Als het niet was om Emma te ontvoeren, heeft hij (in mijn ogen) ook enorm aan geloofwaardigheid ingeboet. Moeilijk om "doktoor Geert" nog serieus te nemen. Ofwel is hij pedofiel, ofwel is hij laf. Het zal het laatste wel zijn... Ik had Geert's personage graag, nu niet meer eigenlijk :bye: Ik heb een hekel aan lafaards :problem:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, zou het Danny zijn die zelf gezorgd heeft voor die "DNA-sporen" van Emma in dat huis van Odette? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, wij ouderen kunnen nu eenmaal een hele week zonder GSM,smartphone,facebook en twitter leven. Gewoon verschrikkelijk hé? Stel je maar eens voor.
Nu dat Geert er op een zeker moment genoeg van had van al dat Marianne-Mayra-Ann gezever daar kan ik echt wel inkomen. Ik denk zelfs dat ik er een zoniet twee met plezier de nek had omgedraaid. Trop is teveel en hij wou er gewoon tussenuit en naar zjn zieke moeder gaan waar dan ene slimme (Danny,Toon?) van geprofiteerd heeft heeft om rap wat DNA te planten in het huis van Odette toen Geert en zijn moeder weg waren. Zo simpel is dat.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Tja, wij ouderen kunnen nu eenmaal een hele week zonder GSM,smartphone,facebook en twitter leven. Gewoon verschrikkelijk hé? Stel je maar eens voor.
Nu dat Geert er op een zeker moment genoeg van had van al dat Marianne-Mayra-Ann gezever daar kan ik echt wel inkomen. Ik denk zelfs dat ik er een zoniet twee met plezier de nek had omgedraaid. Trop is teveel en hij wou er gewoon tussenuit en naar zjn zieke moeder gaan waar dan ene slimme (Danny,Toon?) van geprofiteerd heeft heeft om rap wat DNA te planten in het huis van Odette toen Geert en zijn moeder weg waren. Zo simpel is dat.
Zo simpel is dat toch niet. De dader moet daar binnen geraakt zijn zonder sporen na te laten. Toen Tom en Judith daar aankwamen was alles potdicht. Dan denk ik dat het gemakkelijker is om de zakjes bewijs te knoeien alvorens ze naar het labo gestuurd werden in plaats van effectief in het huis van Odette binnen te breken. Bovendien bewijst dat DNA eigenlijk niets. Geert is een goede vriend van Tom en Judith en de kinderen. Hij is daar al meermaals op bezoek geweest. Er kunnen simpelweg een paar haren van Emma aan zijn kleren blijven hangen zijn wanneer hij daar in de zetel gaan zitten is en die kunnen dan eenvoudig naar het huis van Odette overgedragen geworden zijn doordat hij daar simpelweg ook in de zetel gaan zitten is. Een simpele advocaat maakt meteen brandhout van dat "bewijsstuk".
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is wel waar natuurlijk, als het tenminste haren zijn die ze gevonden hebben. Ik ben eens benieuwd wat voor DNA ze gevonden hebben in elk geval, want dat maakt toch nogal wat verschil in dit geval dan. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Christel schreef:Dat is wel waar natuurlijk, als het tenminste haren zijn die ze gevonden hebben. Ik ben eens benieuwd wat voor DNA ze gevonden hebben in elk geval, want dat maakt toch nogal wat verschil in dit geval dan. :)
Ik denk dat er inderdaad twee denkpistes mogelijk zijn:

1. Het DNA, zoals haar of huidschilfers, zat gewoon op een aantal kleren van Geert van toe hij gewone, onschuldige contacten met Emma heeft gehad.

2. Het DNA is er inderdaad door Guitarstar geplant. Is dat dan Danny of niet, daar ben ik niet zeker van. Ik zou het niet uitsluiten dat onze Guitarstar met opzet in dat huis is binnengebroken om sporen na te laten. Iemand die kinderen ontvoert, schrikt voor niets terug.

Ik geloof ook dat Guitarstar er zelf bewust heeft voor gezorgd dat de gsm van Emma werd gedumpt vlak bij de plaats waar de moeder van Geert woont. Guitarstar kon op Facebook duidelijk zien dat Emma bevriend was met Geert, en heeft in Geert dus de ideale "valse verdachte", of nogmaals zoals we dat in Engelse detectives noemen, "Red Herring" gevonden.

Ik houd mij op de vlakte voorlopig of het Danny is of niet. Maar Geert heeft volgens mij nooit slechte bedoelingen met Emma gehad en haar zeker niet ontvoerd, laat staan misbruikt of opgesloten.

Volgens mij is Geert de laatste tijd werkelijk gewoon super druk bezig geweest om een plek te zoeken voor zijn moeder.

Stel je nu eens in zijn schoenen zeg! Eerst gebeurt er daar vanalles in zijn woonplaats tussen Marianne en de rest van de familie. Dan moet hij dringend naar de Ardennen omdat zijn moeder aan het dementeren is. Dan is hij heel druk bezig een oplossing voor haar te zoeken. Uiteindelijk komt hij naar huis terug en BAM! Zijn geliefde in het ziekenhuis na een val van de trap, en hijzelf out of the blue beschuldigd van ontvoering van een minderjarige. Want volgens mij weet hij echt helemaal van niets...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:
Christel schreef:Dat is wel waar natuurlijk, als het tenminste haren zijn die ze gevonden hebben. Ik ben eens benieuwd wat voor DNA ze gevonden hebben in elk geval, want dat maakt toch nogal wat verschil in dit geval dan. :)
Ik denk dat er inderdaad twee denkpistes mogelijk zijn:

1. Het DNA, zoals haar of huidschilfers, zat gewoon op een aantal kleren van Geert van toe hij gewone, onschuldige contacten met Emma heeft gehad.

2. Het DNA is er inderdaad door Guitarstar geplant. Is dat dan Danny of niet, daar ben ik niet zeker van. Ik zou het niet uitsluiten dat onze Guitarstar met opzet in dat huis is binnengebroken om sporen na te laten. Iemand die kinderen ontvoert, schrikt voor niets terug.

Ik geloof ook dat Guitarstar er zelf bewust heeft voor gezorgd dat de gsm van Emma werd gedumpt vlak bij de plaats waar de moeder van Geert woont. Guitarstar kon op Facebook duidelijk zien dat Emma bevriend was met Geert, en heeft in Geert dus de ideale "valse verdachte", of nogmaals zoals we dat in Engelse detectives noemen, "Red Herring" gevonden.

Ik houd mij op de vlakte voorlopig of het Danny is of niet. Maar Geert heeft volgens mij nooit slechte bedoelingen met Emma gehad en haar zeker niet ontvoerd, laat staan misbruikt of opgesloten.

Volgens mij is Geert de laatste tijd werkelijk gewoon super druk bezig geweest om een plek te zoeken voor zijn moeder.

Stel je nu eens in zijn schoenen zeg! Eerst gebeurt er daar vanalles in zijn woonplaats tussen Marianne en de rest van de familie. Dan moet hij dringend naar de Ardennen omdat zijn moeder aan het dementeren is. Dan is hij heel druk bezig een oplossing voor haar te zoeken. Uiteindelijk komt hij naar huis terug en BAM! Zijn geliefde in het ziekenhuis na een val van de trap, en hijzelf out of the blue beschuldigd van ontvoering van een minderjarige. Want volgens mij weet hij echt helemaal van niets...
Dat gaat nog vonken geven als hij terug moet samenwerken met Judith... :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja tvx1, groot gelijk. De verdere samenwerking Judith-Geert heeft hier wel een hmm...deuk gekregen. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik kan niet geloven dat Geert n pedofiel is ! Straks weten we (hopelijk) meer !
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Odette is dementerend, wie weet is zij het die Emma heeft opgesloten en weet Geert absoluut van niets.
0 x
Gesloten