Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Inderdaad!
En dan snel stotteren dat hij natuurlijk niet wilde zeggen dat er iets mis is met dragonders, toen hij zich realiseerde dat het misschien niet zo'n handige opmerking was waar "dragonder Marianne" zelf bij stond.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ja, gelukkig dat de Frank er was om Eddy's vuisten in bedwang te houden, maar idd hij is zo fier als een gieter op zijn peterschap en dat is toch wel mooi om te zien.
Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar ik hoorde Eddy tegen Nancy zeggen: Je lijkt wel een KANGOEROE, die steekt ook zijn kop in het zand.
Dat heb ik nooit geweten
Voor Eddy is de wereld ook altijd heel zwart-wit: Geert wordt verdacht, nu is hij meteen een vieze vuile pedofiel en mag hij het niet riskeren om binnen de kilometer rond zijn Brittanieke te komen.
Dat was vroeger en dat was niet om fier op te zijn, maar sinds Lucas er is is hij erg veranderd, alleen blijft hij zijn agressieve karakter soms behouden.
Wamberto schreef:Dat was vroeger en dat was niet om fier op te zijn, maar sinds Lucas er is is hij erg veranderd, alleen blijft hij zijn agressieve karakter soms behouden.
Dat is waar en gelukkig blijft hij zijn temperament behouden anders zou Eddy, Eddy niet meer zijn.
jessie V. schreef:Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar ik hoorde Eddy tegen Nancy zeggen: Je lijkt wel een KANGOEROE, die steekt ook zijn kop in het zand.
Dat heb ik nooit geweten
Heel juist gehoord jessie. Ik dacht nog : tiens dat hebben we vandaag dus geleerd. In elk geval : Eddy zat wel in het juiste werelddeel.