Ongeval

robmolle
Nog geen rang

Re: Ongeval

Bericht door robmolle »

Caligula schreef:
robmolle schreef:Mss worden ze nog vriendinnen als ze samen moeten revalideren?
In your dreams! Wat me vooral verveeld is dat Mayra er blijkbaar zonder schrammeke vanaf komt.
Ja, vriendinnen is mss wat te veel gevraagd. Maar k zie ze wel nog samen plannen smeden om Mayra de genadeslag toe te brengen.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

robmolle schreef:
Caligula schreef:
robmolle schreef:Mss worden ze nog vriendinnen als ze samen moeten revalideren?
In your dreams! Wat me vooral verveeld is dat Mayra er blijkbaar zonder schrammeke vanaf komt.
Ja, vriendinnen is mss wat te veel gevraagd. Maar k zie ze wel nog samen plannen smeden om Mayra de genadeslag toe te brengen.
Ik zou niet weten waarom Rosa Mayra nu nog wil treffen. Het feit dat ze Marianne het leven zuur maakt, maakt haar niks uit. Destijds heeft ze dat gedaan omdat ze Waldek onder druk zette maar voor hem valt er nu niks meer te vrezen
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik zou niet weten waarom Rosa Mayra nu nog wil treffen. Het feit dat ze Marianne het leven zuur maakt, maakt haar niks uit. Destijds heeft ze dat gedaan omdat ze Waldek onder druk zette maar voor hem valt er nu niks meer te vrezen[/quote]

Tenzij dat Rosa ook Mayra de schuld zal geven wat er met Peggy gebeurd is omdat ze naar het buitenland wou vertrekken met Sandrientje.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

zanacht schreef:Ik zou niet weten waarom Rosa Mayra nu nog wil treffen. Het feit dat ze Marianne het leven zuur maakt, maakt haar niks uit. Destijds heeft ze dat gedaan omdat ze Waldek onder druk zette maar voor hem valt er nu niks meer te vrezen
Tenzij dat Rosa ook Mayra de schuld zal geven wat er met Peggy gebeurd is omdat ze naar het buitenland wou vertrekken met Sandrientje.[/quote]

Dan denk ik dat ze eerder Femke en Peter de schuld zal geven
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Voilà! Het was simpelweg Rosa die het ongeval had. Wat hier niet allemaal beweert is geweest de laatste maanden... Van Geert tot zelfs Franky zou het ongeval gehad hebben.
0 x
Gesloten