Sanitair Vercammen
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Sanitair Vercammen
Dag mede-Thuisfans,
Zoals al sommige al weten, heb ik een Thuis Wiki.
Ik heb een artikel proberen te schrijven over Sanitair Vercammen, maar het probleem is dat ik amper iets van dat bedrijf en werknemers enz... afweet.
Kan iemand misschien wat werknemers aanvullen van wat op mijn pagina staat of de eigenaars van het bedrijf?
Link: http://nl.nergensbeterdanthuis.wikia.co ... _Vercammen
Alvast bedankt!
Ik heb een artikel proberen te schrijven over Sanitair Vercammen, maar het probleem is dat ik amper iets van dat bedrijf en werknemers enz... afweet.
Kan iemand misschien wat werknemers aanvullen van wat op mijn pagina staat of de eigenaars van het bedrijf?
Alvast bedankt!
0 x
-
ikke
- x 435
Re: Sanitair Vercammen
Simonneke heeft ook nog gewerkt voor Leontiens' vader; Zij heeft ervoor gezorgd dat Frank niet ontslagen werd, door met Gaston het bed te delen.jorah69 schreef:Dag mede-Thuisfans,
Alvast bedankt!
En daar (in Sanitair Vercammen) is de romance tussen Frank en Simonneke begonnen, ooit...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Paar foutjes/aanvullingen >>
- de vader van Leontien was Robert Vercammen en niet Louis Vercammen (gespeeld door wijlen Sjarel Branckaerts) en hij was het die met Simonne naar bed geweest was.
- Gaston Vercammen was de nonkel van Leontien en was tijdelijk zaakvoerder (samen met Luc) toen Leontien voor een tijdje in Italië zat.
- Eddy is elektricien en geen loodgieter.
- Walter Frans was geen werknemer. Die deed zaken met Sanitair Vercammen als aannemer.
- Mo Fawzi (of hoe die zijn familienaam ook weer was) was ook een werknemer
- Waldek heeft nooit voor Sanitair Vercammen gewerkt (wel voor Sanitechniek en Marie Design)
- Marie heeft er ook nog als secretaresse gewerkt
- de vader van Leontien was Robert Vercammen en niet Louis Vercammen (gespeeld door wijlen Sjarel Branckaerts) en hij was het die met Simonne naar bed geweest was.
- Gaston Vercammen was de nonkel van Leontien en was tijdelijk zaakvoerder (samen met Luc) toen Leontien voor een tijdje in Italië zat.
- Eddy is elektricien en geen loodgieter.
- Walter Frans was geen werknemer. Die deed zaken met Sanitair Vercammen als aannemer.
- Mo Fawzi (of hoe die zijn familienaam ook weer was) was ook een werknemer
- Waldek heeft nooit voor Sanitair Vercammen gewerkt (wel voor Sanitechniek en Marie Design)
- Marie heeft er ook nog als secretaresse gewerkt
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Merci!
Maar dat van Gaston had ik toch al?
En de vader van Leontien heette niet Robert, denk ik... Ik heb de dvd's van de eerste seizoenen en tijdens het proces tegen Frank hoor je duidelijk 'de heer Louis Vercammen'. 
Maar dat van Gaston had ik toch al?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar ik wou ikke toch even verbeteren dat Gaston niet naar bed geweest is met Simonne. 
Louis Vercammen zei me niks, daarom even gecheckt via IMDB en daar zie je dat Sjarel Branckaerts Robert Vercammen speelde, vandaar.
Louis Vercammen zei me niks, daarom even gecheckt via IMDB en daar zie je dat Sjarel Branckaerts Robert Vercammen speelde, vandaar.
0 x
-
ikke
- x 435
Net niet, denk ik? Ze was wel van plan om dat "offer" te brengen, maar ik weet het fijne er niet meer van.lord F. schreef:Ja, maar ik wou ikke toch even verbeteren dat Gaston niet naar bed geweest is met Simonne.
Nog een geluk dat jij hier ook nog bent, my lord!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat was Robert Vercammen.ikke schreef:Net niet, denk ik? Ze was wel van plan om dat "offer" te brengen, maar ik weet het fijne er niet meer van.lord F. schreef:Ja, maar ik wou ikke toch even verbeteren dat Gaston niet naar bed geweest is met Simonne.
0 x
-
ikke
- x 435
Maar ik had het toch juist dat Simonneke, min of meer gedwongen, met de vader van Leontien het bed zou delen. En dat in laatste instantie toch niet gedaan heeft?lord F. schreef:Dat was Robert Vercammen.ikke schreef:Net niet, denk ik? Ze was wel van plan om dat "offer" te brengen, maar ik weet het fijne er niet meer van.lord F. schreef:Ja, maar ik wou ikke toch even verbeteren dat Gaston niet naar bed geweest is met Simonne.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Yep, dat fragmentje kan je zelfs nog op de één-site bekijken. 
0 x
-
Gismo1
- Nog geen rang
Sanitair Vercammen... brengt mij op oude herinneringen. 
Kijk al jaren niet meer naar Thuis maar heb nog steeds vele oude afleveringen (tijd van seizoenen 6, 7 en 8 hoofdzakelijk). Toevallig, deze week, ik was op zoek naar iets anders eigenlijk, vond ik een aantal oudere afleveringen waarvan ik dacht dat ik ze al lang kwijt was. Heb een compilatie of 3 gemaakt. Hier komt sanitair Vercammen natuurlijk nog in voor. Ik weet eigenlijk niet of dit is toegelaten van dit op YouTube te zetten? Ik veronderstel van niet daar het niet gaat om volledige afleveringen.
http://www.youtube.com/watch?v=YtxW6jV1Wno
Voor de lezers hier welke nooit de afleveringen (uit diezelfde periode) hebben gezien: Luc Bomans heeft ooit Simonne verkracht. Dit proces liep van aflevering 1176 tot 1180, even uit mijn hoofd.
Ik heb deze gecompileerd en kwam op een klein anderhalf uur. Luc won dit proces door het meineed van Leontien.
https://www.youtube.com/watch?v=PJ0cJ4vP1nc
Wat ik ook tot de beste afleveringen vond uit die tijd: de moord op Pierre Vinck, de erfeniskwestie na de dood van Rogerke en de liefdes van Marie (voor Luc).
Hopelijk blijven de fragmenten op YouTube staan, maar zoals gezegd, ik ben geen jurist en weet dus niet of ik dit wettelijk gezien zomaar op YouTube mag plaatsen. Het is absoluut niet mijn bedoeling om daar geld uit te slaan, het is de bedoeling om andere mensen nog eens de gelegenheid te geven enkele oude fragmenten te bekijken.
Beste groeten
Kijk al jaren niet meer naar Thuis maar heb nog steeds vele oude afleveringen (tijd van seizoenen 6, 7 en 8 hoofdzakelijk). Toevallig, deze week, ik was op zoek naar iets anders eigenlijk, vond ik een aantal oudere afleveringen waarvan ik dacht dat ik ze al lang kwijt was. Heb een compilatie of 3 gemaakt. Hier komt sanitair Vercammen natuurlijk nog in voor. Ik weet eigenlijk niet of dit is toegelaten van dit op YouTube te zetten? Ik veronderstel van niet daar het niet gaat om volledige afleveringen.
http://www.youtube.com/watch?v=YtxW6jV1Wno
Voor de lezers hier welke nooit de afleveringen (uit diezelfde periode) hebben gezien: Luc Bomans heeft ooit Simonne verkracht. Dit proces liep van aflevering 1176 tot 1180, even uit mijn hoofd.
https://www.youtube.com/watch?v=PJ0cJ4vP1nc
Wat ik ook tot de beste afleveringen vond uit die tijd: de moord op Pierre Vinck, de erfeniskwestie na de dood van Rogerke en de liefdes van Marie (voor Luc).
Hopelijk blijven de fragmenten op YouTube staan, maar zoals gezegd, ik ben geen jurist en weet dus niet of ik dit wettelijk gezien zomaar op YouTube mag plaatsen. Het is absoluut niet mijn bedoeling om daar geld uit te slaan, het is de bedoeling om andere mensen nog eens de gelegenheid te geven enkele oude fragmenten te bekijken.
Beste groeten
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Wauw, zo een werk en zo een fantastisch beeldmateriaal. Daar kunnen ze toch niks op tegen hebben, zeker!
Ik had je videos al vroeger gezien en vond het ook doodzonde dat ze verwijderd waren... Heb je nog video's of volgens mij had je toch ook seizoensfinale, hè, mag je die zeker eens uploaden.
Fantastisch dat de grootste thuis uploader ooit terug is! 
0 x