Ongeval

Mathijs3011
Nog geen rang

Re: Ongeval

Bericht door Mathijs3011 »

Nickos schreef:Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Iedereen kan natuurlijk zeggen dat hij of zij iemand kent die voor Thuis werkt.
Weet ik, het kan natuurlijk ook helemaal niet kloppen. Maar ik hoop dat het wel klopt, anders zou ik me wel voor schut gezet hebben.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Als ze Franky definitief uit de serie willen schrijven, zou het toch makkelijker zijn dat Frank en Simone te horen krijgen van een of andere Amerikaanse instantie dat hij in de VS gestorven is. Maar hem laten terugkomen (als verrassing voor z'n ouders) en hem onmiddellijk laten sterven...
Lijkt me onlogisch.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Waar rook is is vuur. Dus, die auto zal ook wel in brand staan. En dat wordt dus een dode.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

GroteThuisfan!!! schreef:Waar rook is is vuur. Dus, die auto zal ook wel in brand staan. En dat wordt dus een dode.
Volgens mij was dat geen rook, maar stoom.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Auto's roken vaak bij een frontale botsing. Ook de airbags kunnen een soort van rook geven. Pas de rook donkerder wordt moet je oppassen. Hé we hebben nog geen brandweerman in Thuis! Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat het Franky is. Die is toch eigenlijk al uit de serie geschreven? :denk:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Kwast schreef:Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Auto's roken vaak bij een frontale botsing. Ook de airbags kunnen een soort van rook geven. Pas de rook donkerder wordt moet je oppassen. Hé we hebben nog geen brandweerman in Thuis! Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat het Franky is. Die is toch eigenlijk al uit de serie geschreven? :denk:
even off-topic (sorry daarvoor)
Laten we Guy terughalen! :violin: :violin: :violin:
0 x
Afbeelding
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Nickos schreef:Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Iedereen kan natuurlijk zeggen dat hij of zij iemand kent die voor Thuis werkt.
ik denk niet dat er zoveel mensen weten wie er in dat ongeval betrokken is, dus het moet al iemand zijn die heel dicht staat bij het gebeuren... en die zou het dan lekken, daar geloof ik dus niks van..... :shh: zelfs als figurant moet je een contract ondertekenen...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

k de vis schreef:
ik denk niet dat er zoveel mensen weten wie er in dat ongeval betrokken is, dus het moet al iemand zijn die heel dicht staat bij het gebeuren... en die zou het dan lekken, daar geloof ik dus niks van..... :shh: zelfs als figurant moet je een contract ondertekenen...
We zullen zien, maar ik neem het bericht dat het Franky is en dat die ook nog is dood zou zijn met meer dan één korrel zout.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Persoonlijk zou ik er niet te veel op letten dat An zo verschoot, ik denk dat als ik op zo een ongeluk ter plaatse zou komen en het de persoon achter de balie bij de bakker zou zijn, ik ook zou verschieten gewoon omdat dit een persoon is dat je af en toe eens ziet en je zoiets hebt van Fuck ik ken die.

Ik denk dat het de ontvoerder van Emma gaat zijn, en dat ze daardoor niet weten waar ze juist zit, omdat alleen die persoon het weet en die dood is of in coma ligt.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Maar het was toch duidelijk iemand die Ann (vrij) goed kent. Volgens mij is het Geert of Frank of Rosa, of misschien Lowie, want dat moet ook wel shockerend zijn...
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Ik heb gelezen op Twitter dat Rosa dood is. Dan heeft zij dat auto ongeval gehad. Maar dood? Zij doet al van in het begin mee.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

GroteThuisfan!!! schreef:Ik heb gelezen op Twitter dat Rosa dood is. Dan heeft zij dat auto ongeval gehad. Maar dood? Zij doet al van in het begin mee.
Dat zouden we toch al lang geweten hebben, denk ik. Zelfs het vertrek van Bram was zelfs een item in Het Journaal...
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Afbeelding

Deze foto verklaart het allemaal!! :bye:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ja, het ziet er alleszins naar uit dat degene die het ongeval heeft gehad Rosa is.
In Tv Familie van deze week staat er een artikel over de 'toekomst' van Thuis (heb het es snel gelezen in de supermarkt). Daarin staat iets in de trend dat Waldek het moeilijk krijgt nu Rosa een tijdje 'out' is. En ook met bovenstaande foto is het duidelijk dat Rosa het ongeval heeft gehad zeker? T zal daar druk worden in het ziekenhuis precies (Marianne, Rosa,...) En nu ik mij bedenk zowel Marianne als Rosa tegelijkertijd in het ziekenhuis. Mss worden ze nog vriendinnen als ze samen moeten revalideren?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

robmolle schreef:Mss worden ze nog vriendinnen als ze samen moeten revalideren?
In your dreams! Wat me vooral verveeld is dat Mayra er blijkbaar zonder schrammeke vanaf komt.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten