Ongeval
-
Mathijs3011
- Nog geen rang
Ongeval
Vriendin van me kent iemand uit thuis en ze zegt dat het ongeval Franky is, en dat hij dood gaat zijn. Heb ook gehoord dat zijn ogen aan Peggy zullen gedoneerd worden. Ben het natuurlijk niet 100% zeker. 
0 x
-
Mick Dagon
- Nog geen rang
Re: Ongeval
Is Franky dan terug uit de VS? Dat is toch niet aangekondigd?Mathijs3011 schreef:Vriendin van me kent iemand uit thuis en ze zegt dat het ongeval Franky is, en dat hij dood gaat zijn. Heb ook gehoord dat zijn ogen aan Peggy zullen gedoneerd worden. Ben het natuurlijk niet 100% zeker.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
-
Mick Dagon
- Nog geen rang
Inderdaad. Zouden ze bij huize Bomans nog niets gehoord hebben over een terugkeer uit de VS? En zelfs dan nog, met welke auto zouden Franky (en Tibo?) dan moeten gereden hebben?Kiki_Dee schreef:Franky? Dat zou wel zeer onverwacht zijn!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik geloof daar weinig van. Franky zou toch niet terug komen? Zou wel een heel bijzondere wending zijn natuurlijk.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Indien het klopt kan het een huurwagen zijn he.Mick Dagon schreef:Inderdaad. Zouden ze bij huize Bomans nog niets gehoord hebben over een terugkeer uit de VS? En zelfs dan nog, met welke auto zouden Franky (en Tibo?) dan moeten gereden hebben?Kiki_Dee schreef:Franky? Dat zou wel zeer onverwacht zijn!
Ze wilden misschien iedereen verrassen.
Ik denk niet dat dit klopt, maar je weet nooit natuurlijk.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Dus, dat wilt zeggen dat Peggy nog leeft! En komt Franky dan terug zonder Tibo?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
Evaaa
- x 435
Dat zou ik echt een anticlimax vinden... Even een personage zogezegd terug laten komen om te sterven. En dan zijn zus in zijn dood helpen via een hoornvliesdonatie. Lijkt me een beetje farfetched... Dus ik hoop dat het niet waar is.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Toen wij hier thuis aan het overlopen waren wie het allemaal konden zijn, heb ik Franky en Tibo ook wel opgenoemd. Maar ik denk dat Ann dan iets minder hard zou verschieten, aan haar reactie te zien was het toch iemand die zij redelijk goed kent. Franky kende ze natuurlijk ook, maar daar had ze weinig contact mee.
0 x
Sanne
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Sorry, maar mocht dit waar zijn, dan vind ik het ongelooflijk belachelijk om dit al te posten. Ik wil dat vooral zelf ontdekken in september. Als ik alles al weet, dan is de spanning er ook wel vanaf!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat je dingen te weten komt, die je nog niet wil weten, is het risico als je hier leest. Als je niets vooraf wil weten, blijf dan weg uit subfora en topics met als titel : spoiler, speculatie, etc.!hannanaske schreef:Sorry, maar mocht dit waar zijn, dan vind ik het ongelooflijk belachelijk om dit al te posten. Ik wil dat vooral zelf ontdekken in september. Als ik alles al weet, dan is de spanning er ook wel vanaf!
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
Volgens mij is niet iedereen mee met de term 'spoilers'.
Als je niets te weten wil komen en dus de verhaallijnen niet voor jezelf wil 'spoilen', dan is het aangeraden om weg te blijven uit de pagina 'spoilers'.
Een spoilerpagina is juist bedoeld om dingen te posten die nog moeten komen. En sommige houden daar niet van, maar het is niet voor niks genoemd naar het engelse werkwoord 'to spoil'.
Soit,
Ik zou het eigenlijk wel een goede wending vinden moest het Franky zijn. En zou het dan enkel franky of ook Tibo zijn?
Als je niets te weten wil komen en dus de verhaallijnen niet voor jezelf wil 'spoilen', dan is het aangeraden om weg te blijven uit de pagina 'spoilers'.
Een spoilerpagina is juist bedoeld om dingen te posten die nog moeten komen. En sommige houden daar niet van, maar het is niet voor niks genoemd naar het engelse werkwoord 'to spoil'.
Soit,
Ik zou het eigenlijk wel een goede wending vinden moest het Franky zijn. En zou het dan enkel franky of ook Tibo zijn?
0 x
-
Mathijs3011
- Nog geen rang
Van wat ik gehoord heb alleen Frankyosssver schreef:Volgens mij is niet iedereen mee met de term 'spoilers'.
Soit,
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Iedereen kan natuurlijk zeggen dat hij of zij iemand kent die voor Thuis werkt.
0 x