Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door Caligula »

Dat Geert's moeder dood zou zijn weten we natuurlijk niet. Feit is dat ze niet thuis was toen Tom en Judith daar binnenvielen.
Waar is ze dan wel? In de diepvries?
En hmmm...Emma=randschade, daar ga je wel zo kort door de bocht dat je de exit mist! :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk dat we Jens hier mogen uitsluiten zeker als je kijkt wat er in het verleden is gebeurd tussen Emma en Jens.
Trouwens hij was verliefd op z'n Lena voor hij naar Portugal vertrok.
Volgens mij is het ook Danny (alhoewel ik meer en meer begin te twijfelen als ik alles hier lees :D )
Danny heeft een blauwtje gelopen met Paulien en we weten bitter weinig van hem.
Van Geert z'n verleden weten we ook niet veel, maar het zou mij sterk verwonderen dat hij daartoe in staat is.
Emma kan z'n kleindochter zijn! Geert leek mij sowieso al een man met principes.
Een puber ontvoeren en opsluiten zal volgens mij wel sterk tegen z'n principes zijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Of het is iemand die we nog niet kennen. Danny, geen idee maar wat is zijn motief? Het blauwtje bij Paulien? Het is afwachten dus. Of de moeder van Geert in de diepvries zit, who knows! Misschien is Geert wel een soort Hannibal :shock:

Ik zit nog altijd met het taalgebruik van Gui Tarstar in mijn maag. + Emma heeft hem eerder gezien, als het Geert was geweest, dan was ze daar toch wel op afgeknapt? Toch? :whistle:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Kwast schreef:Of het is iemand die we nog niet kennen. Danny, geen idee maar wat is zijn motief? Het blauwtje bij Paulien? Het is afwachten dus. Of de moeder van Geert in de diepvries zit, who knows! Misschien is Geert wel een soort Hannibal :shock:

Ik zit nog altijd met het taalgebruik van Gui Tarstar in mijn maag. + Emma heeft hem eerder gezien, als het Geert was geweest, dan was ze daar toch wel op afgeknapt? Toch? :whistle:

Ik zou er nu als 26-jarige op afknappen!

Een nieuw personage kan ook nog, we zullen nog 3 maanden moeten wachten vooraleer we het weten...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kiki_Dee schreef:
Kwast schreef:Of het is iemand die we nog niet kennen. Danny, geen idee maar wat is zijn motief? Het blauwtje bij Paulien? Het is afwachten dus. Of de moeder van Geert in de diepvries zit, who knows! Misschien is Geert wel een soort Hannibal :shock:

Een nieuw personage kan ook nog, we zullen nog 3 maanden moeten wachten vooraleer we het weten...
Het contact tussen Gui Tarstar en Emma is wal héél lang voor de date tussen Danny en Paulien begonnen. Emma had zelfs al haar halsketting gekregen voor die date van Danny. Ik zie dus echt het verband tussen beide gebeurtenissen niet.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

tvx1 schreef:
Kiki_Dee schreef:

Het contact tussen Gui Tarstar en Emma is wal héél lang voor de date tussen Danny en Paulien begonnen. Emma had zelfs al haar halsketting gekregen voor die date van Danny. Ik zie dus echt het verband tussen beide gebeurtenissen niet.
Ik ook niet. Zijn wij dan als enigen niet van de slimsten? :romance-kisscheek: :whistle:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef: Ik ook niet. Zijn wij dan als enigen niet van de slimsten? :romance-kisscheek: :whistle:
Je mag er mij ook bijzetten als je wil. Ik geloof niet dat het Danny noch Geert is. Alhoewel met jonge meisjes weet je nooit... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Lilie
Nog geen rang

Bericht door Lilie »

Ik denk richting toon. Heeft er iemand misschien een foto van zijn vroegere vriendin. Degene die frank met verf heft besmeurd. Misschien lijkt Emma hier wel op... Pure speculatie, maar t zou kunnen he.
Toon zit altijd op pc, Peggy kan dit niet zien
Mooie jongen, dat vindt toch iedereen, dus Emma ook
Kan heel lief zijn, maar heeft een serieuze slechte kant ook. Pesten frank en Peter.
Wijst Peggy af
Uiteindelijk heeft dit personage met niemand echt connectie...
0 x
Mick Dagon
Nog geen rang

Bericht door Mick Dagon »

Lilie schreef:Ik denk richting toon. Heeft er iemand misschien een foto van zijn vroegere vriendin. Degene die frank met verf heft besmeurd. Misschien lijkt Emma hier wel op... Pure speculatie, maar t zou kunnen he.
Toon zit altijd op pc, Peggy kan dit niet zien
Mooie jongen, dat vindt toch iedereen, dus Emma ook
Kan heel lief zijn, maar heeft een serieuze slechte kant ook. Pesten frank en Peter.
Wijst Peggy af
Uiteindelijk heeft dit personage met niemand echt connectie...
Zou het zelfs Toon kunnen zijn? Op het moment dat Emma Gui Tarstar ontmoette, zat hij in de dispatch te werken.
0 x
Mick Dagon
Nog geen rang

Volgens wat we al zagen, is Geert wel de meest plausibele persoon om Gui Tarstar te kunnen zijn. Al zou het ook wel kunnen zijn dat de scenaristen er net iets teveel nadruk op legden. Tom en Judith die op een soort reddingsmissie gingen naar de Ardennen, in de volle overtuiging dat Geert Emma ontvoerd heeft. Het is misschien net iets té voor de hand liggend.

Even goed willen ze ons op een verkeerd been zetten. De aandacht afleiden van de echte dader.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Mick Dagon schreef:Volgens wat we al zagen, is Geert wel de meest plausibele persoon om Gui Tarstar te kunnen zijn. Al zou het ook wel kunnen zijn dat de scenaristen er net iets teveel nadruk op legden. Tom en Judith die op een soort reddingsmissie gingen naar de Ardennen, in de volle overtuiging dat Geert Emma ontvoerd heeft. Het is misschien net iets té voor de hand liggend.

Even goed willen ze ons op een verkeerd been zetten. De aandacht afleiden van de echte dader.
Soms is de meest verdachte persoon ook gewoon de dader. Uiteindelijk is Geert pas de laatste paar weken echt verdacht geworden. Ik dacht lang aan Adil... omdat die qua leeftijd dicht bij Jens zit. Geert ben ik pas in laatste instantie beginnen verdenken. Het enige wat mij stoort aan die piste, is dat iemand als Emma nooit op Geert verliefd zou worden. En ook niet op Danny... Maar soit, als Femke het met haar vader en broer kan doen, dan kan Emma ook voor een ouwe knar vallen zeker...? :eh:

Het is niet zo dat de scenaristen Geert van bij het begin verdacht maakten. Dat is pas sinds de laatste weken zo. Er is wel degelijk naartoe gewerkt. Soms is de verdachte ook gewoon de schuldige. Ik hoop het eerlijk gezegd. Ik zou Geert 'de freak' geloofwaardig vinden. In tegenstelling tot sommigen... We weten niet veel van hem, hij verdwijnt te pas en te onpas, zijn morele code is op zijn minst twijfelachtig... Misschien wil Rouffaer gewoon met pensioen en wordt zijn personage eruit geschreven.
0 x
Lilie
Nog geen rang

Bericht door Lilie »

Een meiske van 14 wordt echt niet verliefd op een type Geert hoor. Onmogelijk. En daar kan ze toch andere excuses voor zoeken om hem te zien aangezien hij haar stiefopa is?
0 x
Mick Dagon
Nog geen rang

Soapseut schreef:
Mick Dagon schreef:Volgens wat we al zagen, is Geert wel de meest plausibele persoon om Gui Tarstar te kunnen zijn. Al zou het ook wel kunnen zijn dat de scenaristen er net iets teveel nadruk op legden. Tom en Judith die op een soort reddingsmissie gingen naar de Ardennen, in de volle overtuiging dat Geert Emma ontvoerd heeft. Het is misschien net iets té voor de hand liggend.

Soms is de meest verdachte persoon ook gewoon de dader. Uiteindelijk is Geert pas de laatste paar weken echt verdacht geworden. Ik dacht lang aan Adil... omdat die qua leeftijd dicht bij Jens zit. Geert ben ik pas in laatste instantie beginnen verdenken. Het enige wat mij stoort aan die piste, is dat iemand als Emma nooit op Geert verliefd zou worden. En ook niet op Danny... Maar soit, als Femke het met haar vader en broer kan doen, dan kan Emma ook voor een ouwe knar vallen zeker...? :eh:

Het is niet zo dat de scenaristen Geert van bij het begin verdacht maakten. Dat is pas sinds de laatste weken zo. Er is wel degelijk naartoe gewerkt. Soms is de verdachte ook gewoon de schuldige. Ik hoop het eerlijk gezegd. Ik zou Geert 'de freak' geloofwaardig vinden. In tegenstelling tot sommigen... We weten niet veel van hem, hij verdwijnt te pas en te onpas, zijn morele code is op zijn minst twijfelachtig... Misschien wil Rouffaer gewoon met pensioen en wordt zijn personage eruit geschreven.
Het kan heel goed zijn dat Geert effectief de dader is. Het is in het verleden ook al zo geweest dat de meest voor de hand liggende persoon ook effectief de dader is. De vraag is dan eigenlijk nog wel: waar heeft hij Emma verborgen?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:

Dat van haar vader wist Femke wel niet, hé. Ze heeft Mike leren kennen als een knappe, wat oudere man. Ze wist helemaal niet dat hij haar vader was en van zodra ze het wist heeft ze met hem gebroken. Dat met haar broer moeten we ook in zijn context plaatsen. Ok, technisch gezien zijn ze halfbroer en halfzus, maar Femke heeft hem slechts leren kennen als een knappe Spaanse Belg. Ze zijn niet opgevoed als broer en zus en dus hebben ze niet de natuurlijke seksuele afkeer van elkaar ontwikkeld. Het is een gekend fenomeen met de benaming "Genetische Aantrekking".
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Lilie schreef:Een meiske van 14 wordt echt niet verliefd op een type Geert hoor. Onmogelijk. En daar kan ze toch andere excuses voor zoeken om hem te zien aangezien hij haar stiefopa is?
Dat denk ik ook. Daarom geloof ik niet in de Geert theorie. Zelfde gevoel bij de Danny theorie eigenlijk. Al lijkt het me toch iets waarschijnlijker.
0 x
"You can call me Root"
Gesloten