Het grote SPECULATIE-topic

tvx1
x 435

Re: Het grote SPECULATIE-topic

Bericht door tvx1 »

Djenner schreef:Was dit de spannendste seizoensfinale ooit? Ik had er toch wel wat meer van verwacht.
Zoiets zeggen ze toch elk jaar kort voor de seizoensfinale... :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Er zijn er idd beter en spannender geweest. Ik weet niet of dit de eerste is met 3 onopgeloste cliffhangers?
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Er zijn er idd beter en spannender geweest. Ik weet niet of dit de eerste is met 3 onopgeloste cliffhangers?
het zijn er vier, en dat hadden er twee minder mogen zijn.... met name die van de blinde Peggy die Lucas gaat ontvoeren had achterwege mogen blijven, dit kwam ongeloofwaardig tot stand....
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

k de vis schreef:
Caligula schreef:Er zijn er idd beter en spannender geweest. Ik weet niet of dit de eerste is met 3 onopgeloste cliffhangers?
het zijn er vier, en dat hadden er twee minder mogen zijn.... met name die van de blinde Peggy die Lucas gaat ontvoeren had achterwege mogen blijven, dit kwam ongeloofwaardig tot stand....
Inderdaad, een blinde die een kind ontvoert?
Ik zou het geloofwaardiger gevonden hebben als Peggy inderdaad al enkele maanden het 'blind zijn' gefaket had dan dat ze zonder dat iemand het ziet een vol café binnenwandelt en buiten gaat met een baby.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

ja hoe ze recht naar die koets stapte, hem eruit nam en recht naar die taxi ging. Vraag me ook af hoe lang ze nog blind zal blijven.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

"Blind" of echt blind. Hoe dan ook veel water in je ogen is nooit niet goed.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Djenner schreef:ja hoe ze recht naar die koets stapte, hem eruit nam en recht naar die taxi ging. Vraag me ook af hoe lang ze nog blind zal blijven.
Iemand die een zintuig verliest gaat doorgaans diens overblijvende zintuigen nog beter leren gebruiken. Vb. gehoor. Lucas lag daar te bleiten dat het niet mooi was, dus Peggy kon daar makkelijk op afgaan. Bovendien is zo ook al wat langer blind dan gisteren. Dus ze heeft al voldoende tijd gehad om te oefenen om zich te oriënteren zonder zicht.
0 x
Gesloten