Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20
goed mogelijk dat Nancy Marianne zal vinden... Marianne lijkt er het ergste aan toe maar zij zal wel overleven, Mayra haar rol lijkt me beetje uitgespeeld en ik vermoed dat zij het niet zal overleven....
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Marianne zal het zwaar te verduren krijgen als Mayra dood is (inclusief kindje).k de vis schreef:goed mogelijk dat Nancy Marianne zal vinden... Marianne lijkt er het ergste aan toe maar zij zal wel overleven, Mayra haar rol lijkt me beetje uitgespeeld en ik vermoed dat zij het niet zal overleven....
Ann zal alle schuld op haar steken.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ik denk misschien wel dat het tot een breuk zal komen tussen Ann & Marianne, maar alleen zal ze wel niet naar dat eiland trekken. Peggy die geen geluk heeft met de mannen kan het misschien eens met Ann proberen nu ze terug vrijgezel is, Sandrine zal gelukkig zijn 
0 x
-
mamalotte
- Nog geen rang
Dit zal er gebeuren volgens mij :
- Danny houdt emma gevangen en probeert geert verdacht te maken door die gsm.
- Het ongeluk is volgens mij geert die zich naar huis haastte omdat iedereen hem bleef bellen.(auto kan gesaboteerd zijn door Danny?) Geert zal er erg aan toe zijn en waarschijnlijk in een coma liggen.
- Frank komt op tijd en zal Peggy kunnen overtuigen om lucas en zichzelf niet te verdrinken.
- Marianne zal de val overleven denk ik maar mayra niet.
- Het ongeluk is volgens mij geert die zich naar huis haastte omdat iedereen hem bleef bellen.(auto kan gesaboteerd zijn door Danny?) Geert zal er erg aan toe zijn en waarschijnlijk in een coma liggen.
- Frank komt op tijd en zal Peggy kunnen overtuigen om lucas en zichzelf niet te verdrinken.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Nancy zal het wel te druk hebben met de ontvoering van haar kleinzoon zeker...annekeHU schreef:Als Geert de persoon van het auto-ongeluk blijkt te zijn, en Ann hem naar het ziekenhuis heeft laten overbrengen, waarna ze thuiskomt en haar moeder en Mayra aan de trap ziet liggen , met daarbij wellicht een huilende Sandrine... zou ik bijna medelijden gaan krijgen met Ann.. Dat is toch wel een beetje veel miserie op één dag voor één persoon! Of gaan ze Nancy madame Marianne en Mayra laten vinden? Dat kan toch ook wel, gezien het feit dat Nancy's laatste actie het telefoontje naar Marianne was!
0 x

- k de vis
- Poster rang 2

komt goed overeen met mijn gedacht....mamalotte schreef:Dit zal er gebeuren volgens mij :
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

denk dat dit relatief snel opgelost zal zijn... Frank is in de buurt van de vijver, hij zal Peggy overhalen geen (zelf)moord te plegen en daarna kan hij Lucas terug brengen naar de Frens.Poolaapje schreef:Nancy zal het wel te druk hebben met de ontvoering van haar kleinzoon zeker...annekeHU schreef:Als Geert de persoon van het auto-ongeluk blijkt te zijn, en Ann hem naar het ziekenhuis heeft laten overbrengen, waarna ze thuiskomt en haar moeder en Mayra aan de trap ziet liggen , met daarbij wellicht een huilende Sandrine... zou ik bijna medelijden gaan krijgen met Ann.. Dat is toch wel een beetje veel miserie op één dag voor één persoon! Of gaan ze Nancy madame Marianne en Mayra laten vinden? Dat kan toch ook wel, gezien het feit dat Nancy's laatste actie het telefoontje naar Marianne was!
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

We hebben de gsm van Emma ook uit het raam gegooid zien worden, dat kan op een totaal andere plek geweest zijn dan waar ze nu zit...?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Waarom zijn jullie zo gefixeerd op Danny? Hij is het helemaal niet,het is een totaal onbekende die alleen door Emma gekend is en waarin ze zich blijkbaar schromelijk in vergist heeft.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

dat is zo. Danny is naar de ardennen gereden om daar de gsm te dumpen, in de buurt van waar Geert vertoeft. maw hij maakt Geert hiermee verdacht. Emma zat ondertussen echter al opgesloten op zijn zolderBriseis schreef:We hebben de gsm van Emma ook uit het raam gegooid zien worden, dat kan op een totaal andere plek geweest zijn dan waar ze nu zit...?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Omdat het makkelijker/leuker is te speculeren over iemand die je een beetje kent dan iemand die je helemaal niet kent.Caligula schreef:Waarom zijn jullie zo gefixeerd op Danny? Hij is het helemaal niet,het is een totaal onbekende die alleen door Emma gekend is en waarin ze zich blijkbaar schromelijk in vergist heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,zo. Het is dus volledig gratis? 
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Omdat alles naar hem wijst. Zeker als je Thuis een beetje kent. Danny is een secundair personage die ze er gemakkelijk kunnen uitschrijven. De laatste tijd, net toen de verhaallijn van Guitarstar bezig is, kreeg hij een veel grotere rol. Ook die straffe opmerkingen die Danny maakte ten tijde van de verhaallijn tussen Jens en Emma ('als het aan mij lag ..' en 'ze moesten ze allemaal') zijn indicaties om het schokeffect nog groter te maken.Caligula schreef:Waarom zijn jullie zo gefixeerd op Danny? Hij is het helemaal niet,het is een totaal onbekende die alleen door Emma gekend is en waarin ze zich blijkbaar schromelijk in vergist heeft.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Tot hiertoe werd toch altijd al aangekondigd dat een belangrijk personage uit de reeks zou verdwijnen. Wanneer ze dan dood "lijken", overleven ze meestal. Maar in het geval van Mayra, ze had bij zo goed als iedereen afgedaan behalve bij Ann. Ik kan me bijvoorbeeld geen verhaallijn voorstellen van Mayra los van Ann ( tenzij een erg oninteressante). Ja, ze kunnen alsnog uit elkaar gaan en Mayra kan Sandrine opeisen, maar dan heb je weer eens een proces rond hoederecht, adoptie, ....en dat hoeft de kijker echt niet meer te zien.
Nu anderzijds heb ik bij bv. Luc ook vaak het gevoel gehad: nu is er geen uitweg meer, nu zal zijn personage van niemand nog krediet krijgen en uiteindelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
Nu anderzijds heb ik bij bv. Luc ook vaak het gevoel gehad: nu is er geen uitweg meer, nu zal zijn personage van niemand nog krediet krijgen en uiteindelijk komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het is maar de mening van een groep kijkers dat alles naar hem wijst. Ik vind alleszins niet dat dat zo is.Omega schreef:Omdat alles naar hem wijst. Zeker als je Thuis een beetje kent. Danny is een secundair personage die ze er gemakkelijk kunnen uitschrijven. De laatste tijd, net toen de verhaallijn van Guitarstar bezig is, kreeg hij een veel grotere rol. Ook die straffe opmerkingen die Danny maakte ten tijde van de verhaallijn tussen Jens en Emma ('als het aan mij lag ..' en 'ze moesten ze allemaal') zijn indicaties om het schokeffect nog groter te maken.Caligula schreef:Waarom zijn jullie zo gefixeerd op Danny? Hij is het helemaal niet,het is een totaal onbekende die alleen door Emma gekend is en waarin ze zich blijkbaar schromelijk in vergist heeft.
0 x