Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door Kiki_Dee »

Poolaapje schreef:Wie weet heeft Gui Tarstar Geert wel iets aangedaan om hem verdacht te maken... Als politieman kan Danny heel snel opzoeken waar Geert's moeder woont.

@Nickos: Ik denk niet zo heel veel, nu gaat het een week druk zijn en een tweetal weken (als er terug trailers op tv komen) voor het seizoen begint.
Dan moet Danny al weten dat Geert weg is naar de Ardennen.
Ok hij weet veel van de zaak met Mayra - Kurt - Waldek, maar of hij ook weet dat Geert de benen heeft genomen?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

zoals verwacht werd Geert verder verdacht gemaakt bij Judith.... :problem:
mijn veronderstelling is dus ook dat Danny de gsm is gaan dumpen in d'Ardennen... maar dan moet hij wel geweten hebben dat Geert daar was... en dat moet ik nog eens checken hoe hij dat kan te weten gekomen zijn (misschien via Emma? heeft ze gezegd in chat dat Geert bij z'n moeder was? verdere analyse vereist).
ga eens uit dat Geert de dader zou zijn, waarom zou hij een gsm dumpen vlak bij huis moeder en hem bovendien aan laten liggen - nee guitarstar wou hen echt naar daar lokken....
de ontvoerder lijkt overigens nog wel meer spelletjes te spelen, zo geeft hij Emma blijkbaar fkes een gsm zodat ze naar huis kan bellen maar dan terug af te nemen...
ik blijf ervan overtuigd dat het Danny is, maar vandaag is de onthulling er dus nog (niet) gekomen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Kiki_Dee schreef:
Poolaapje schreef:Wie weet heeft Gui Tarstar Geert wel iets aangedaan om hem verdacht te maken... Als politieman kan Danny heel snel opzoeken waar Geert's moeder woont.

@Nickos: Ik denk niet zo heel veel, nu gaat het een week druk zijn en een tweetal weken (als er terug trailers op tv komen) voor het seizoen begint.
Ok hij weet veel van de zaak met Mayra - Kurt - Waldek, maar of hij ook weet dat Geert de benen heeft genomen?
Thuis is een klein dorp, een roddel dat meneer doktoor zonder zijn madam op congé is zal wel snel de ronde doen zeker... Of dat hij naar zijn moeder is. Want zijn patiënten zullen dat zeker wel weten.
0 x
Afbeelding
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Poolaapje schreef:
Kiki_Dee schreef:

Thuis is een klein dorp, een roddel dat meneer doktoor zonder zijn madam op congé is zal wel snel de ronde doen zeker... Of dat hij naar zijn moeder is. Want zijn patiënten zullen dat zeker wel weten.
Emma zal het wellicht wel geweten hebben, en zij kan het hem gezegd hebben ... en voor Danny is het adres van die moeder natuurlijk snel opgezocht...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Mensen, ik weet hoe het zit!! Geert is verongelukt! Hij zal sterven en ook diegene zijn die Emma heeft ontvoerd! Niemand kan dan zeggen waar Emma zit, want Geert is dood. Dan wordt het een race tegen de klok om Emma te vinden, wat net op tijd zal lukken. Meer dood dan levend belandt ze het in het ziekenhuis, net op tijd...
Frank of rosa vinden Peggy net op tijd, of course.
Mayra en Marianne overleven hun val, maar Mayra is de baby kwijt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
Poolaapje schreef:
Kiki_Dee schreef:

Emma zal het wellicht wel geweten hebben, en zij kan het hem gezegd hebben ... en voor Danny is het adres van die moeder natuurlijk snel opgezocht...
Jullie gaan daar toch vrij gemakkelijk over vind ik.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Soapseut schreef:Mensen, ik weet hoe het zit!!
Ah ja?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:
k de vis schreef:
Poolaapje schreef:
Kiki_Dee schreef:

Jullie gaan daar toch vrij gemakkelijk over vind ik.
dit hield me bezig tijdens de uitzending, hoe weet Danny dat Geert in de ardennen zit. want het is verder duidelijk dat Danny Geert verdacht wil maken. het is alweer een slimme zet van Danny gezien de foto's van Geert & Emma op facebook enzo... op dag één dat Emma & Danny samen waren was het wellicht nog koek & ei tussen de twee, aan de pizzazaak zag er erg gelukkig uit. dat geluk heeft niet lang geduurd, op dag 2 zal ze al opgesloten geworden zijn, zodanig dat Danny naar de ardennen kon rijden om de gsm daar te dumpen. misschien dat Emma op dag 1 iets gezegd heeft van haar vriendsschapsrelatie met Geert, of heeft ze het in de chat al gezegd? wist ze dat Geert bij z'n moeder zat? een beetje meer onderzoek is hier vereist om dit uit te klaren, dit zal dan ook gebeuren
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

de auto die op het eind verongelukt is mogelijks die van Geert. nadat zijn ma opgenomen werd in het ziekenhuis voor operatie is Geert onderweg naar huis, op het eind van de rit heeft hij een zwaar ongeval met zijn wagen die dag ervoor werd gesaboteerd werd door Danny Stevens (hij was in de ardennen om de gsm van Emma te dumpen; mogelijks heeft Danny zelfs wat extra aanwijzingen (kledij) in de auto achter gelaten om Geert extra verdacht te maken).
gevolg : de enige 'verdachte' in de zaak Emma geraakt in coma, een grote zoektocht naar Emma levert niks op, maar ondertussen leeft ze nog, opgesloten in het huis van Danny, die werkelijk niemand verdenkt
Geert geraakt na paar weken uit de coma maar ontkent alle betrokkenheid bij de zaak.
uiteindelijk zal vreemd gedrag van Danny opvallen bij Tim, en hij zal uiteindelijk Danny ontmaskeren als de ontvoerder van Emma, hopelijk wordt ze dan nog levend gevonden....

ik moet toegeven dat dit pure speculatie is, nergens op gebaseerd.... dit in tegenstelling tot de zoektocht van Guitarstar, die was wel gebaseerd op een grondige analyse
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door nounake »

"we kennen het personage van Dr Geert nu al paar jaar en dergelijk gedrag past absoluut niet bij hem, dus nooit in die piste geloofd... bovendien gaat dit personage sowieso thuis moeten verlaten"

Is dat waar ? Gaat het personnage "Geert" eruit ?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door k de vis »

nounake schreef:"we kennen het personage van Dr Geert nu al paar jaar en dergelijk gedrag past absoluut niet bij hem, dus nooit in die piste geloofd... bovendien gaat dit personage sowieso thuis moeten verlaten"

Is dat waar ? Gaat het personnage "Geert" eruit ?
een ontvoerder/pedofiel kan niet in "thuis" blijven, mijn gedacht. maar volgens mij is Geert guitarstar niet en kan hij dus wel blijven, maar dit is wel heel off topic aan het gaan ;) de echte schuldige zal wel uit thuis verdwijnen, vandaar dat ze een tweederangsfiguur gebruiken voor deze rol waar het publiek nog geen band mee heeft en niemand zal missen (Danny)
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

k de vis schreef:de auto die op het eind verongelukt is mogelijks die van Geert. nadat zijn ma opgenomen werd in het ziekenhuis voor operatie is Geert onderweg naar huis, op het eind van de rit heeft hij een zwaar ongeval met zijn wagen die dag ervoor werd gesaboteerd werd door Danny Stevens (hij was in de ardennen om de gsm van Emma te dumpen; mogelijks heeft Danny zelfs wat extra aanwijzingen (kledij) in de auto achter gelaten om Geert extra verdacht te maken).
gevolg : de enige 'verdachte' in de zaak Emma geraakt in coma, een grote zoektocht naar Emma levert niks op, maar ondertussen leeft ze nog, opgesloten in het huis van Danny, die werkelijk niemand verdenkt
Geert geraakt na paar weken uit de coma maar ontkent alle betrokkenheid bij de zaak.
uiteindelijk zal vreemd gedrag van Danny opvallen bij Tim, en hij zal uiteindelijk Danny ontmaskeren als de ontvoerder van Emma, hopelijk wordt ze dan nog levend gevonden....

ik moet toegeven dat dit pure speculatie is, nergens op gebaseerd.... dit in tegenstelling tot de zoektocht van Guitarstar, die was wel gebaseerd op een grondige analyse
Speculatie of niet, leuke gedachtegang!
Zou zomaar even kunnen dat Tim de held wordt die GS ontmaskerd.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Kiki_Dee schreef:
k de vis schreef:de auto die op het eind verongelukt is mogelijks die van Geert. nadat zijn ma opgenomen werd in het ziekenhuis voor operatie is Geert onderweg naar huis, op het eind van de rit heeft hij een zwaar ongeval met zijn wagen die dag ervoor werd gesaboteerd werd door Danny Stevens (hij was in de ardennen om de gsm van Emma te dumpen; mogelijks heeft Danny zelfs wat extra aanwijzingen (kledij) in de auto achter gelaten om Geert extra verdacht te maken).

Speculatie of niet, leuke gedachtegang!
Zou zomaar even kunnen dat Tim de held wordt die GS ontmaskerd.
bedankt voor de reactie....

iets houdt me nog wel bezig.... waarom liet meesterbrein Danny (Stevens) Emma nog een keer kortstondig bellen naar Judith? dit heeft ongetwijfeld een goeie reden. volgens mij kunnen ze te weten komen met welke zendmast de gsm verbonden was op het moment dat ze toen belde, let wel : dit levert géén preciese locatie op! laat ons stellen dat ze op dat moment in de buurt was van 'thuisdorp' (ttz woning Danny). dit zal dan overéén komen met Geert die van de ardennen naar huis aan het rijden was om daar te verongelukken. dit moet er dan wel op wijzen dat Danny op elk moment wist waar Geert zich bevond, en da's niet zo moeilijk door een GPS zendertje aan te brengen aan de wagen. of misschien heeft hij Emma misbruikt om Geert naar huis te lokken? probleem dat zich hier dan wel stelt : Danny kon nooit weten dat Geert pas zou verongelukken in de buurt van thuisdorp, tenzij hijzelf het accident veroorzaakte natuurlijk... speculeren is toch plezant :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, "meesterbrein" (daar moet ik toch wel om lachen hoor als ge hem ziet)Danny kan natuurlijk zelf met de tf van Emma gesmst hebben hé en hem daarna weggesmeten.
Het zou nog Geert kunnen zijn die vroeger in de Barania gewerkt heeft en daar gevangen is genomen door die boze serviërs en gebrainwasht op een manier dat het er alleen maar uitkomt in speciale omstandigheden. En geef toe, ten huize Marianne waren de omstandigheden toch wel speciaal. Het probleem voor mij is: waar is verdorie zijn moeder? En was daar niemand in dat huis. Hij zou ze natuurlijk kunnen vermoord hebben en in de diepvries gestoken, want daar gaan Tom en Judith natuurlijk niet direct in kijken.
Een andere piste zou de vervroegde vrijlating van Swerts kunnen zijn... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Kent Danny Geert eigenlijk en wist hij dat hij een moeder had die in Ardennen woont? En dat hij daar op de koop toe toevallig heen was?
0 x
Gesloten