Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Gesloten
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Het grote SPECULATIE-topic van seizoen 20

Bericht door kittykattenfan »

Ik denk niet dat Geert Guitarstar is. Emma had keiveel foto's met Geert op haar Facebook staan, foto's die de echte GUItarstar dus ook kon zien. Hierdoor kan je iemand wel heel gemakkelijk verdacht maken.
0 x
Afbeelding
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

idvenyns schreef: - De ander van de twee (Rosa/Frank) kan Peggy tegenhouden
Frank was er bijna, je ziet de vijver en hoort zwanen(?) op de achtergrond, dus ik denk dat die op tijd komt om Peggy & Lucas te redden
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sandertje schreef:Emma is helemaal niet in de Ardennen, Danny de collega van Tim heeft de tracering van de gsm vervalst om het zo te doen lijken en Geert verdacht te maken.
Is zoiets mogelijk?
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik denk ook dat Frank eerder bij Peggy geraakt.. en ik zou het ook beter vinden moest hij het zijn aangezien hij de laatste tijd terug meer een band had opgebouwd met z'n dochter.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:
Sandertje schreef:Emma is helemaal niet in de Ardennen, Danny de collega van Tim heeft de tracering van de gsm vervalst om het zo te doen lijken en Geert verdacht te maken.
Is zoiets mogelijk?
vervalsen lijkt me nogal risky, dan kan hij hem beter ter plaatse gaan dumpen... hij moest niet werken en Emma zat opgesloten, dus wat hield hem tegen.... niks
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Skere schreef:Ik weet niet echt wat Peggy gaat doen met Lucas.

Gaan vissen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Lazylady schreef:
Is zoiets mogelijk?
Oké misschien is dat niet mogelijk, was wat teveel onder de indruk om na te denken. Maar de gsm, die van Emma, is getraceerd op basis van een SMS van Emma. Een SMS kan iedereen gestuurd hebben dus ook Danny vanuit de Ardennen. Vandaag belde Emma dan met een onbekend nummer, dus niet haar gsm, maar dat nummer werd niet getraceerd. Ik blijf er dus bij, Emma zit niet in de Ardennen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het kan nog altijd die gsm zijn waarvan het nummer onherkenbaar is gemaakt?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Het kan nog altijd die gsm zijn waarvan het nummer onherkenbaar is gemaakt?
Wacht eens even! :idea: Er is toch iemand die ons onlangs getoond heeft dat hij heel goed weet hoe je je GSM-nummer moet onherkenbaar maken.... :whistle: :whistle: :whistle:
0 x
uwie
Nog geen rang

Bericht door uwie »

- Jana is vertrokken met de nieuwe auto van Lowie omdat hij en Olivia stonden te kussen. Zij kan niet rijden = accident
- Lucas wordt gered door Rosa = meer spektakel!
- Marianne overleeft, Mayra gaat dood. Kind inclusief.
- Emma zit effectief bij Geert.
0 x
Skere
Nog geen rang

Bericht door Skere »

Crackers schreef:
Skere schreef:Ik weet niet echt wat Peggy gaat doen met Lucas.

Gaan vissen?
Kan, zoals je zag liep ze in ondiep water op het laatste moment dus veel kans dat ze er eigenlijk gewoon aan de andere kant weer zal uitwandelen :lol:
0 x
Thuisje
Nog geen rang

Bericht door Thuisje »

Geert is niet de persoon die Emma ontvoert heeft. Als je goed kijkt op het moment dat Emma's telefoon uit de auto wordt gegooid. dan zie je nipt aan de kopsteun dat de bestuurder behoorlijk wat haren heeft. Het is een peugeot kleiner model. Geert heeft een grotere auto, verschil zie je aan de buitenspiegels.
Waarschijnlijk hebben we te maken met een nieuw personage.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Thuisje schreef:Geert is niet de persoon die Emma ontvoert heeft. Als je goed kijkt op het moment dat Emma's telefoon uit de auto wordt gegooid. dan zie je nipt aan de kopsteun dat de bestuurder behoorlijk wat haren heeft. Het is een peugeot kleiner model. Geert heeft een grotere auto, verschil zie je aan de buitenspiegels.
Dan zou het Danny ook niet zijn, want die heeft nog minder haar dan Geert.
0 x
charlie
Nog geen rang

Bericht door charlie »

Thuisje schreef:Geert is niet de persoon die Emma ontvoert heeft. Als je goed kijkt op het moment dat Emma's telefoon uit de auto wordt gegooid. dan zie je nipt aan de kopsteun dat de bestuurder behoorlijk wat haren heeft. Het is een peugeot kleiner model. Geert heeft een grotere auto, verschil zie je aan de buitenspiegels.
een nieuw personage lijkt mij nogal vreemd en echt anticlimax als we hem eindelijk te zien krijgen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als Geert de persoon van het auto-ongeluk blijkt te zijn, en Ann hem naar het ziekenhuis heeft laten overbrengen, waarna ze thuiskomt en haar moeder en Mayra aan de trap ziet liggen , met daarbij wellicht een huilende Sandrine... zou ik bijna medelijden gaan krijgen met Ann.. Dat is toch wel een beetje veel miserie op één dag voor één persoon! Of gaan ze Nancy madame Marianne en Mayra laten vinden? Dat kan toch ook wel, gezien het feit dat Nancy's laatste actie het telefoontje naar Marianne was!
0 x
Gesloten