Het grote SPECULATIE-topic

smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Het grote SPECULATIE-topic

Bericht door smurfin »

Ik vermoed het.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

al veel gespeculeerd over Guitarstar in het grote guitarstar speculatie topic

maar mogelijk andere plaatsen waar iets staat te gebeuren : de babyborrel, iets met Peggy want die deed gisteren heel raar, Mayra/Ann vs Marianne, toch nog iets met de lotto (of was dat een dwaalspoor), Lowie + Jana eindelijk een koppel, of trio met Olivia (kwestie van nog een grens te verleggen nu ze toch bezig zijn :lol: )
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

de lotto kwam nog eens ter sprake vandaag, maar ik denk niet dat ze morgen de lotto winnen want op vrijdag is er geen trekking :naughty:

voor de rest lijken Peggy haar stoppen door te gaan slaan, ze lijkt te zinnen op wraak, en wil precies Lucas uit de weg ruimen (dit zou dan op de babyborrel moeten gebeuren). het is nu zo voor de hand liggend dat ik hoop dat we dit niet te zien krijgen....
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

k de vis schreef:de lotto kwam nog eens ter sprake vandaag, maar ik denk niet dat ze morgen de lotto winnen want op vrijdag is er geen trekking :naughty:
Nee, maar het is Thuis...
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:
k de vis schreef:de lotto kwam nog eens ter sprake vandaag, maar ik denk niet dat ze morgen de lotto winnen want op vrijdag is er geen trekking :naughty:
Nee, maar het is Thuis...
denk persoonlijk dat die lotto grapje is van de makers en dat dit op niks uitdraait, misschien zelfs beetje sluikreclame. :p of er nu wel of niet iemand met de lotto gaat winnen, zoveel invloed gaat dit niet hebben op het verhaal.... en lowie, die mag sowieso langs de kassa passeren
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik ben echt benieuwd naar vanavond.

Ik heb precies het idee dat het spannender zal worden, omdat het mij iets minder voorspelbaar lijkt dan vorig jaar. We hebben het schoolbal, de babyborrel, de verdwijning van Emma en de zottinnen-kwestie ( :D ), maar verder weten we niet wat er zal gebeuren.
Vorig jaar was het enkel dat huwelijk, of zie ik nu iets over het hoofd?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Lazylady schreef: Vorig jaar was het enkel dat huwelijk, of zie ik nu iets over het hoofd?
De zwangerschapstest van Femke. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:
Lazylady schreef: Vorig jaar was het enkel dat huwelijk, of zie ik nu iets over het hoofd?
De zwangerschapstest van Femke. ;)
Dat was en blijft voor mij HET moment van de vorige seizoensfinale! Femke die een fotoke op haar GSM krijgt van haar predictor, ik lag bijna onder tafel. :lol:
Niet vergeten: Luc die daar lag te apegapen.
Nu wat Emmatje betreft, ik weet echt niet of we dat vanavond gaan weten,want ze moeten natuurlijk wel iets overhouden om het volgende seizoen mee te starten. En er is idd keus: Emma, Marianne-Mayra-Ann en Peter-Femke-Peggy.
Ik hoop alleen maar dat ze ons met Emma niet weer een Sofieke gaan aansmeren.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Ik hoop alleen maar dat ze ons met Emma niet weer een Sofieke gaan aansmeren.
Dat hoop ik evenmin! Zou echt triestig zijn!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Peggy zal dan wel naar de babyborrel gaan straks, én op één of andere manier Lucas iets proberen aandoen... voor een blinde niet zo evident.... of helpt het net dat ze blind is en het kind niet in de ogen moet kijken :-? iig drama verwacht op vele fronten straks
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Misschien faket Peggy haar blindheid op dit moment ?
Van zo een labiel kind kan je alles verwachten..
Laatst gewijzigd door karolien85 op vr 30 mei 2014, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, ik denk ook dat "poppemie" iets van plan is. Ik kan alleen maar hopen dat ze dat manneke niks gaat aandoen want hij is wel onschuldig hé.
0 x
Potentia Principatum
lucbomans
Nog geen rang

Bericht door lucbomans »

Ik was eerst zo goed als 100 procent zeker dat het Danny zou zijn guitarstar,maar begin er nu toch ook aan te twijfelen. De auto waar Geert mee vertrok vorige week vrijdag bij zijn ma, is volgens mij dezelfde auto waar guitarstar mee rijdt (peugeot 508 sw). Als het Geert is dan vraag ik mij toch af waarom hij plots zo geworden is ze...Hopelijk komen we het sebiet te weten ! Zou het flauw vinden als we het nu nog niet mogen weten ze, zitten al een goed half jaar in spanning:-)
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Was dit de spannendste seizoensfinale ooit? Ik had er toch wel wat meer van verwacht.
0 x
lucbomans
Nog geen rang

Bericht door lucbomans »

Ja ben ook wel wat teleurgesteld in deze seizoensfinale...Dan vond ik het vorig jaar beter ze.
0 x
Gesloten