Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door k de vis »

Nele_ schreef:Moest het Geert zijn dan zou ik dat echt wel jammer vinden want ik vind dat zo'n tof personage. En het zou tegelijkertijd ook gewoon walgelijk zijn om hem ineens een compleet andere rol te geven dan wat we van hem gewoon zijn.
we kennen het personage van Dr Geert nu al paar jaar en dergelijk gedrag past absoluut niet bij hem, dus nooit in die piste geloofd... bovendien gaat dit personage sowieso thuis moeten verlaten, vandaar dat je beter denkt aan een tweederangsfiguur, een persoon die we nog maar oppervlakkig kennen en die zonder veel heisa uit de serie kan verdwijnen, bv een zekere Danny Stevens
En ja die gsm traceren kan iets helpen, maar of ze daar aan gaan denken... Jana dacht er ook gisteren maar aan om facebook eens te checken hé.
die gsm ligt in één of ander bos dus veel gaat dat ook niet opleveren, da's net de reden om hem daar te gaan weggooien vermoed ik
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

baaltje schreef:Ik blijf bij mijn idee: het is een nieuwe personage
een idee als een ander, maar het zou wel een flauwe ontknoping zijn, me dunkt. en HOE zou dat nieuw personage moeten weten of Waldek achter de duw van Kurt zat? remember de cordate vraag van Emma, ze wist met zekerheid dat de chatter haar het antwoord kon geven... eigenlijk kan ze dit enkel weten als ze chat met een flik die belast was met het dossier

trouwens op 't moment van hun eerste ontmoeting (in AFL3564) zie je een blik van herkenning bij Emma...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik weet dat het hier nog wel over Emma gaat, maar er is een apart Speculatie-topic over Gui Tarstar.
Misschien is het beter om daar verder te speculeren? ;)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Ik weet dat het hier nog wel over Emma gaat, maar er is een apart Speculatie-topic over Gui Tarstar.
Misschien is het beter om daar verder te speculeren? ;)
alleen daarheen.... :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik zou het ook jammer vinden als ze uit de serie zou verdwijnen. Goede actrice!
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Normaal wordt in zo een situaties, de verdwijning van een minderjarige, toch altijd de cel vermiste personen ingeschakeld? Het traceren van een gsm is dan toch één van de eerste dingen die ze doen? Nu lijkt het echt amateurisme troef, als de politie zo omspringt met een verdwijning van een kind dan zou ik mij toch serieus zorgen maken.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Devilex schreef:Normaal wordt in zo een situaties, de verdwijning van een minderjarige, toch altijd de cel vermiste personen ingeschakeld? Het traceren van een gsm is dan toch één van de eerste dingen die ze doen? Nu lijkt het echt amateurisme troef, als de politie zo omspringt met een verdwijning van een kind dan zou ik mij toch serieus zorgen maken.
Dat is omdat het tot nu toe niet als een verdwijning maar als een weglopertje wordt aanzien. Dat terzijde, een terugkeer van inspecteur Emiel Thienpondt (Pieter Bamps)? :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Idd, een verdwijning wordt niet meteen als onrustwekkend beschouwd, dan zou de politie wel heel veel werk hebben.
Maar wat het GSM traceren betreft, ja dat had idd vroeger moeten gebeuren,maar ja het is Thuis hé.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Maar wat het GSM traceren betreft, ja dat had idd vroeger moeten gebeuren,maar ja het is Thuis hé.
Tuurlijk; moet allemaal gerekt worden tot vanavond.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Denk nog altijd dat we het vanavond niet gaan weten.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Caligula schreef:Idd, een verdwijning wordt niet meteen als onrustwekkend beschouwd, dan zou de politie wel heel veel werk hebben.
Maar wat het GSM traceren betreft, ja dat had idd vroeger moeten gebeuren,maar ja het is Thuis hé.
ze is zelf weggelopen vandaar dat er nog niet veel gebeurd is

wat gsm tracking betreft, momenteel ligt de gsm in één of ander bos => dus daar zijn ze niet veel meer mee
't is trouwens een rechter die dit moet toelaten in geval van een vermissing... politie kan dit zomaar niet gebruiken ivm privacy
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Even off topic: Privacy,laat me niet lachen hé.
On Topic: Dat is juist, ze is idd niet ontvoerd (voor zover we weten) ze is zelf weggelopen. En dan gaat er idd wat meer tijd over om dat als onrustwekkend te beschouwen. Het kan natuurlijk zijn dat ze in alle vrijheid naar haar "vriend" gegaan is en nu vastzit omdat hij plannen heeft met haar.
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

het zal nu wel vrij snel als onrustwekkend gaan beschouwd worden gezien haar jonge leeftijd, gezien de onbekende oudere vriend, gezien dat raar sms bericht, gezien de gsm in een verlaten bos zal gevonden worden

... 't beloofd iig nog een boeiend onderzoek te worden
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, maar ik was erg verwonderd over die Facebook diskussie. Tim vroeg of iemand op haar persoonlijke pagina kon komen en haar vrienden bekijken, want mogelijk staat HET 'vriendje' ertussen. Judith zegt dat ze unfriend' is en Stan dat zijn vriendverzoek nog open staat.
Wij weten dat Waldek op haar pagina kon komen, maar goed, dat weten Judith en Tom niet, maar mogelijk was Waldek ook vriendjes met Stan en kon die Emma tussen de vrienden van Waldek zien. Blijft nog wel speculatie.
Maar goed, Jana komt binnenvallen, staat bekend als goede vriendin en terwijl ze er zit zijn Tom en Stan bezig Emma's paswoord proberen te 'kraken', maar niemand die aan Jana vraagt of zij FB't met Emma???? Alle vriendinnen worden gebeld, maar aan niemand wordt gevraagd of zij FBen met Emma. Als je dan al sociale media wilt verwerken in je plot, doe het dan goed en volledig!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Amiche schreef:Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, maar ik was erg verwonderd over die Facebook diskussie. Tim vroeg of iemand op haar persoonlijke pagina kon komen en haar vrienden bekijken, want mogelijk staat HET 'vriendje' ertussen. Judith zegt dat ze unfriend' is en Stan dat zijn vriendverzoek nog open staat.
Wij weten dat Waldek op haar pagina kon komen, maar goed, dat weten Judith en Tom niet, maar mogelijk was Waldek ook vriendjes met Stan en kon die Emma tussen de vrienden van Waldek zien. Blijft nog wel speculatie.
Maar goed, Jana komt binnenvallen, staat bekend als goede vriendin en terwijl ze er zit zijn Tom en Stan bezig Emma's paswoord proberen te 'kraken', maar niemand die aan Jana vraagt of zij FB't met Emma???? Alle vriendinnen worden gebeld, maar aan niemand wordt gevraagd of zij FBen met Emma. Als je dan al sociale media wilt verwerken in je plot, doe het dan goed en volledig!
Dat was mij ook al opgevallen en ik vond het zo ergerlijk :roll: Ik begreep totaal niet dat Judith niet meer moeite deed om op haar facebook te geraken via vriendinnen en ook niet dat Jana zo lang wachtte om eens op de pagina van Emma te kijken om te zien of daar iets opstond dat hen verder zou kunnen helpen. Emma zat constant op de computer om te chatten maar dan doen ze niet meer moeite om op haar profiel te geraken? Heel ongeloofwaardig maar ze zullen alle drama nog wat willen rekken :violin:
0 x
Plaats reactie