Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- k de vis
- Poster rang 2
Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
probleem is dat deze rubriek onder de rubriek "spoilers" staat ..Lazylady schreef:Bedankt hoor. Dit hoort in het SPOILER - topic!!!
als je hier een bericht wil posten staat er zelfs een kadertje :
Code: Selecteer alles
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik heb de spoiler en alle quotes en reacties verwijderd en de topic-titel aangepast - meer kan ik niet doen, behalve het topic (voorlopig) sluiten. 

0 x
-
- Nog geen rang
is er al iemand die weet wie gui tarstar is? Zo ja zet in grote spoiler, ik ben kei nieuwsgierig 

0 x
-
- x 435
Het zal wel goed zijn zo.satine schreef:Ik heb de spoiler en alle quotes en reacties verwijderd en de topic-titel aangepast - meer kan ik niet doen, behalve het topic (voorlopig) sluiten.

0 x
-
- x 435
Hier a.u.b.: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=16&t=901319 !heey78 schreef:is er al iemand die weet wie gui tarstar is? Zo ja zet in grote spoiler, ik ben kei nieuwsgierig
Dank.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ik zie nu dat de titel van het topic aangepast is "Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)", laat ons hopen dat dit voldoende is. alvast bedankt voor de moeitesatine schreef:Ik heb de spoiler en alle quotes en reacties verwijderd en de topic-titel aangepast - meer kan ik niet doen, behalve het topic (voorlopig) sluiten.

0 x
-
- x 435
-
- Nog geen rang
Het komt nog in orde tegen het einde van dit seizoen met het forum! 

0 x
-
- x 435
Bref, deze rubriek is nu duidelijk geen spoilers, de topic zelf staat onder spoilers en als nieuwe hier was het wel verwarrend, al de heisa er rond is totaal overbodig, wie echt wilt weten bij wie Emma
is moet dus op deze website maar zoeken het staat er op, ik zeg niets meer.
Ik vind het overbodig dat ik mij hier zou moeten verontschuldigen voor iets wat niet echt duidelijk was.
Daarbij met spoilers weet je nooit, het kan allemaal een val zijn.
In elk geval kijken want het word adembenemend.
De bomma vind het de website zeer leuk, mits een paar kleine aanpassingen zodat dit niet meer kan, had dit niet gepland.
Veel plezier komende afleveringen !!!

Ik vind het overbodig dat ik mij hier zou moeten verontschuldigen voor iets wat niet echt duidelijk was.

Daarbij met spoilers weet je nooit, het kan allemaal een val zijn.

De bomma vind het de website zeer leuk, mits een paar kleine aanpassingen zodat dit niet meer kan, had dit niet gepland.

0 x
-
- Nog geen rang
De Bomma schreef:Bref, deze rubriek is nu duidelijk geen spoilers, de topic zelf staat onder spoilers en als nieuwe hier was het wel verwarrend, al de heisa er rond is totaal overbodig, wie echt wilt weten bij wie Emmais moet dus op deze website maar zoeken het staat er op, ik zeg niets meer.
![]()
Ik vind het overbodig dat ik mij hier zou moeten verontschuldigen voor iets wat niet echt duidelijk was.![]()
Daarbij met spoilers weet je nooit, het kan allemaal een val zijn.![]()
De bomma vind het de website zeer leuk, mits een paar kleine aanpassingen zodat dit niet meer kan, had dit niet gepland.![]()
ik vind het nergens?? :p
0 x
-
- x 435
Daarom dat ik dus een paar dagen geleden voorstelde om een nieuw "Specualties" gedeelte aan te maken zoals er reeds een Thuis Algemeen, Personages, Spoilers,... gedeelte is en de topics uit het spoiler gedeelte waarin eigenlijk enkel gespeculeerd wordt naar dat nieuwe gedeelte te verplaatsen.
Zo moeilijk kan dat nu toch echt niet zijn?? Is mijn voorstel dan echt zo slecht?

En niet vergeten ze heeft vooral de héél goeie herinnering aan hem dat hij is komen vertellen dat haar vader dood was!k de vis schreef:de chatter verwittigde Emma op voorhand dat hij ouder was. ik schat Danny eind de 20/begin 30, dus dat valt nog wel mee... ik denk dat ze pas geschrokken zou zijn moest het Geert geweest zijn, gewoon omdat er al een vriendsschapsband was tussen die twee en het voelt eerder aan als iemand uit de familie, en da's niet iemand waarmee ge een relatie zou beginnen. met Danny had ze nog geen band maar ze herkende hem wel en had er goeie herinneringen aan (teruggave portomonee, opvang als ze lijk van Kurt gaan bekijken, bovendien is hij een politieagent én dat geeft toch ook vertrouwen)smurfin schreef:Als het Danny blijkt te zijn (waar ik ook meer en meer in geloof), vind ik Emma's reactie bij hun 1e ontmoeting toch nog steeds vreemd. Mocht ik 14 zijn en ik zag dat Danny mijn chatvriend was, dan zou ik toch serieus schrikken (en heel hard weglopen)...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dat is geen slecht idee, alleen is het nu een hele klus om dit hier allemaal te zitten uitzoeken en verplaatsen want de speculaties en spoilers staan zowat overal dooreen.tvx1 schreef:Daarom dat ik dus een paar dagen geleden voorstelde om een nieuw "Specualties" gedeelte aan te maken zoals er reeds een Thuis Algemeen, Personages, Spoilers,... gedeelte is en de topics uit het spoiler gedeelte waarin eigenlijk enkel gespeculeerd wordt naar dat nieuwe gedeelte te verplaatsen.Zo moeilijk kan dat nu toch echt niet zijn?? Is mijn voorstel dan echt zo slecht?
Dat zou in samengevoegde of gesplitste topic een verward geheel geven.
Ik kan als moddie trouwens geen subfora aanmaken.
Maar een apart subforum voor speculaties vanaf het volgende seizoen lijkt mij prima, maar dan ook enkel speculaties en geen spoilers.
Matthi?

0 x