Thuisdag 2014 (GEEN SPOILERS!!!!!!!)
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Re: Thuisdag 2014 (GEEN SPOILERS!!!!!!!)
Nee, juist niet. Peggy is hier een echte zottin hier terwijl ze in de afleveringen er tegenovergesteld bij loopt... 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze zal de rol uit Thuis niet spelen, maar als je zegt dat ze precies aan de speed zit stel ik me dan voor dat ze voor de fans dan een rolletje speelt dat ze ook wel een leuke is.jorah69 schreef:Nee, juist niet. Peggy is hier een echte zottin hier terwijl ze in de afleveringen er tegenovergesteld bij loopt...
(iets tussen acteren en zich anders voordoen dan ze zijn
(heb Thuis-acteurs dat wel nog horen zeggen in interviews dat ze op fandagen een rol spelen)
Laatst gewijzigd door lord F. op do 29 mei 2014, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Als je echt wilt weten hoe een Thuisdag in mekaar zit, moet je echt wel eens gaan. 't Is leuk...Lazylady schreef:Hoe was het? Geen rotte tomaten?jorah69 schreef:Nee, nu staan we bij Peggy Luc en Waldek
De wachtrijen vallen nog mee...![]()
Gedragen zij zich dan gewoon als zichzelf of zitten ze eerder in hun rol? (Dat laatste zou ik een beetje stom vinden eerlijk gezegd, maar dat ben ik.)
En ja, sommigen, zoniet de meeste zitten in hun rol, en dat vind ik eerder normaal. Je vangt wel een glimp op van de mens achter het personage...
De meeste mensen gaan om hun favoriete personage te zien, toch?
0 x
-
Evaaa
- x 435
Dat van die foto's vind ik wel een goed idee. Zitten echt een aantal pareltjes tussen. Bill z'n gezicht is hilarisch soms
.
Volgend jaar eens geen examens rond deze periode, dan ga ik ook eens, denk ik ^^
Volgend jaar eens geen examens rond deze periode, dan ga ik ook eens, denk ik ^^
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Drie keer raden wat iedereen mee kreeg op de thuisdag... Tonissteiner XD
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geen Slurfke?jorah69 schreef:Drie keer raden wat iedereen mee kreeg op de thuisdag... Tonissteiner XD
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
-
janpatat
- Nog geen rang
het was lang aanschuiven maar het loonde de moeite, dankjewel THUIS 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hier vind je alvast een album met alle foto's van de bezoekers met de acteursLazylady schreef:Heeft er iemand foto's?
http://thuisfan.be/webalbum/
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Tom heeft precies maar één gezichtsuitdrukking op al die foto's of hadden ze daar gewoon een opblaasbare pop van hem gezet?Christel schreef:Hier vind je alvast een album met alle foto's van de bezoekers met de acteursLazylady schreef:Heeft er iemand foto's?:
http://thuisfan.be/webalbum/
0 x