Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Gui Tarstar

Bericht door lord F. »

Soit, ik geloof ook wel intussen dat het wellicht Danny zal zijn.

De kans dat het Adil is is nu wel heel klein want denk niet dat die een auto heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

lord F. schreef: niet teveel blind op staren hé. ;)
locaties in tv-series en films kunnen eender waar zijn.
was plezant om eens op te zoeken, maar er valt verder idd niets uit te halen... 't zijn enkel maar geschikte filmlocaties voor bepaalde scenes, maar blijkbaar filmen ze meestal in vlaams brabant, de buitenopnames dan toch. binnenopnames zullen wel in één of andere studio gedaan worden...
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Lazylady schreef:
Jonathan schreef:Grappig hoe sommige forumleden nu al bezig zijn zich in te dekken voor hun reacties vrijdag:

- "Als het Geert is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Danny is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Guy is, geloof ik er niks meer van!"
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt en wat het punt is?
Zelfde met de duur van de verhaallijn. Heel vaak wordt er hier gezegd dat de scenarioschrijvers te snel gaan, nu wordt er eens een verhaallijn langzaam opgebouwd, nu duurt het weer te lang.
Het is natuurlijk makkelijk om in uitersten te denken. Dit duurt dan ook gewoon écht lang.
Ik wilde gewoon maar zeggen dat we vrijdag sowieso weer de reacties gaan krijgen van: "Ik heb altijd gedacht dat het xxx was" of "xxx die Emma ontvoerd, hoe ongeloofwaardig". Was vorig seizoen exact hetzelfde met Lowie die toen Luc neersloeg, maar bewijst wél dat de Gui Tarstar - verhaallijn doet wat ze moet doen: De tongen losmaken bij de kijker, en tegelijkertijd verwarring strooien. Goed werk dus van de scenaristen. Uiteraard zullen er 'tips' hebben gezeten in de huidige afleveringen die kunnen leiden naar de ware identiteit van Gui Tarstar. Alleen zullen we deze pas echt zien wanneer we weten wie hij/zij is.
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Even heel erg breed denken. Waarom is de naam Leo nog niet gevallen? Ik kan duizend en één redenen bedenken waarom hij het niet is. Die ga ik dus maar niet opsommen. Maar ik kan er ook enkele bedenken waarom hij het wel is...
- Leo kan snel en onopvallend ergens naartoe rijden met de taxi (we zagen wel de wagen, maar net op die manier waardoor we de eventuele bedrukking en de 'taxilamp' bovenop de wagen niet konden zien)
- Leo was overal in de buurt (Koffietafel na begrafenis,...)
- Leo is onopvallend, en net dat maakt hem misschien ook verdacht
- Leo ging hevig tekeer tegen Jenny en Peggy over Mayra's betrokkenheid in de dood van Kurt

Nu ga ik even mezelf tegenspreken, Gui Tarstar moet ook iemand zijn die momenteel alleen woont of toch zeker de mogelijkheid heeft Emma te verbergen/onderdak te bieden. Moeilijk in de Zus & Zo, maar niet onmogelijk. Al maken Danny en Geert hier dan toch weer meer kans. Vooral Geert:

- Heeft momenteel alle tijd en vrijheid van de wereld
- Kent Emma goed (samen naar Ardennen op weekend geweest,...)
- Speelde gitaar bij Judith & Tom Thuis tijdens feestdagen
- Heeft een wagen
- Heeft het vertrouwen van Emma
- Weinig info over wat hij nu eigenlijk in de Ardennen doet (Is hij écht in de Ardennen? Is er écht iets met zijn moeder? Hierover hebben we geen enkele visuele bevestiging. Dat hout kappen kan evengoed in een bos geweest zijn in de buurt van het Thuisdorp)

Over Danny is er al genoeg geschreven en het is naderhand dus ook wel duidelijk waarom hij de dader zou (kunnen) zijn. Maar er is wel nog 'het oude personage'. Zo slagen soaps (ook bij Familie recentelijk gebeurd) er tegenwoordig in om acteurs, zonder lekken in de pers, uit een reeks te schrijven of hen er net weer in te schrijven. Het zou dus perfect kunnen dat het één van de oud personages is zoals al meermaals werd gezegd. Niet alleen Guy komt dan in aanmerking, ook Rafael in mindere mate, of waarom geen terugkeer van Robert Swerts? Akkoord, deze laatsten zijn minder geloofwaardig, maar je weet maar nooit. Bovendien zouden alle personages die ik aanhaalde perfect uit Thuis kunnen verdwijnen. Ofwel wegens hun kleinere rol, ofwel op basis van hun leeftijd. Peter Rouffaer is namelijk al 65, Walter Moeremans 74. Een exit van hen zou dan ook niet mega verwonderlijk zijn gezien ze het mogelijk wat rustiger aan zouden willen doen.
Tenslotte kan het natuurlijk ook dat we iemand (hij of zij) van de huidige personages over het hoofd zien, of dat het om een onbekende gaat. Al zou ik dat laatste wel behoorlijk jammer vinden na alle opgebouwde spanning.

Heel veel speculatie, veel gebrek aan logica misschien. Wie weet. Mijn conclusie tot op vandaag blijft dan ook Danny. Al is het maar omdat ik hoop dat Geert terug naar Marianne komt en ik zijn conflicten met haar en de familie niet wil missen de komende seizoenen.

Danny: 50%
Geert: 25%
Guy: 5%
Leo: 5%
Andere personages: 5%
Andere oud personages: 5%
Onbekende: 5%
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Zou het niet kunnen dat ze ons op een soort van dwaalspoor brengen... dat alles met Emma eigenlijk maar een klein onderdeel van de seizoensfinale is, en dat de cliffhanger eigenlijk voorbeeld de clash Mayra-Marianne gaat zijn?

zoals vorig jaar was eigenlijk het vinden van de zwangerschapstest-Femke-Tim ook maar een klein onderdeel tegenover de aanslag op Luc!
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Waarschijnlijk gaan ze ons zelfs nog in spanning houden tot September.. Dat Het laatste beeld dat we misschien te zien krijgen, Emma is, die met verschrikte ogen kijkt naar hare guitarstar ...

Ik begin trouwens aan elke mannelijke rol te twijfelen nu. :-)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

ik denk wel dat we zullen te weten komen wie guitarstar is (en naar mijn bescheiden mening 99% kans dat het Danny zal zijn), maar dat we niet zullen weten of Emma het overleeft. ik heb het iig heel boeiend gevonden om te zoeken naar wie het zou kunnen zijn, deed mij beetje terug denken aan de tijd van "Wie is de mol..." sommigen onder ons zullen dat programma nog wel kennen ...

mogelijk andere plaatsen waar iets staat te gebeuren : de babyborrel, iets met Peggy want die deed gisteren heel raar, Mayra/Ann vs Marianne, toch nog iets met de lotto, Lowie + Jana eindelijk een koppel, of trio met Olivia (kwestie van nog een grens te verleggen nu ze toch bezig zijn :lol: )

afgaande op de preview probeert Jana vandaag op het facebook profiel van Emma te geraken, afwachten of dat lukt... wellicht dat we er wel een paar aanwijzijgen bijkrijgen. op zijn minst zullen ze weten dat de vriend 'guitarstar' is, en missschien gaan ze dan ook wel aan Geert denken, als ze dan horen van Marianne dat hij weg is en raar doet zal Geert misschien wel superverdacht zijn, om het dan uiteindelijk niet te zijn :shhh: )
Laatst gewijzigd door k de vis op do 29 mei 2014, 09:51, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Als het Danny blijkt te zijn (waar ik ook meer en meer in geloof), vind ik Emma's reactie bij hun 1e ontmoeting toch nog steeds vreemd. Mocht ik 14 zijn en ik zag dat Danny mijn chatvriend was, dan zou ik toch serieus schrikken (en heel hard weglopen)... :shock:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

smurfin schreef:Als het Danny blijkt te zijn (waar ik ook meer en meer in geloof), vind ik Emma's reactie bij hun 1e ontmoeting toch nog steeds vreemd. Mocht ik 14 zijn en ik zag dat Danny mijn chatvriend was, dan zou ik toch serieus schrikken (en heel hard weglopen)... :shock:
de chatter verwittigde Emma op voorhand dat hij ouder was. ik schat Danny eind de 20/begin 30, dus dat valt nog wel mee... ik denk dat ze pas geschrokken zou zijn moest het Geert geweest zijn, gewoon omdat er al een vriendsschapsband was tussen die twee en het voelt eerder aan als iemand uit de familie, en da's niet iemand waarmee ge een relatie zou beginnen. met Danny had ze nog geen band maar ze herkende hem wel en had er goeie herinneringen aan (teruggave portomonee, opvang als ze lijk van Kurt gaan bekijken, bovendien is hij een politieagent én dat geeft toch ook vertrouwen)
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

in het begin dacht ik dat het stan was die een grap wou uithalen xd
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Spoed schreef:in het begin dacht ik dat het stan was die een grap wou uithalen xd
die kids hun hoofd staat niet naar grappen maken, ze hebben pas hun papa verloren... da's sowieso een trauma dat moet worden verwerkt, en dat maakt Emma ook veel kwestbaarder dan normaal, anders was die nooit weggelopen.....

btw, eens opgezocht. ze gaan het lijk groeten in aflvering 3564, toevallig is Danny van dienst om hen op te vangen (niet zo toevallig denk ik, emma vertelde paar uur ervoor tegen chatter dat ze het lichaam vandaag ging groeten), de aflevering erna is de eerste date
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Toen Gui Tarstar pas in Thuis ten tonele verscheen (zij het via FB), was Kurt toch nog niet dood?
Stan en Emma waren toen gewoon twee jonge pubers en ja - die doen zo'n dingen soms. ;)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Toen Gui Tarstar pas in Thuis ten tonele verscheen (zij het via FB), was Kurt toch nog niet dood?
Stan en Emma waren toen gewoon twee jonge pubers en ja - die doen zo'n dingen soms. ;)
daar heb je gelijk in. bij het toneel verschijnen van 'Gui Tarstar' was er nog geen sprake van dode Kurt, mijn excuses. ik vraag me eigenlijk af wanneer we die voor het eerst zagen verschijnen.... kan het niet terug vinden en kan het me niet herinneren :| als ik moet gokken zou ik zeggen dat het begonnen is in de periode dat Emma in de frens kwam voor gigaarlessen te volgen bij Jens, en in die periode moet Danny haar daar gezien hebben? als iemand dit kan bevestigen/ontkennen :denk:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Afbeelding
bovenstaande afbeelding is van eind november 2013 : da's het moment dat Jens zegt tegen Emma dat ze enkel vrienden kunnen zijn. de gsm is van Jens die blijkbaar smst zonder simkaart :crazy: op dat moment is guitarstar dus reeds op de proppen gekomen, Emma zou hem een paar dagen ervoor toegevoegd hebben na een ruzie met Judith (die haar nochtans had verboden onbekende toe te voegen). Gui Tarstar zegt haar dat ze beter verdient dan een type als Jens. 't is ook in die periode dat Danny meer & meer in beeld begon te komen in de serie (altijd in de Frens) :violin:
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Moderator bericht:
Hier geen spoilers AUB!!!
0 x
Gesloten