Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- zanacht
- Poster rang 2
Re: Gui Tarstar
Over Guy heb ik ook mijn twijfels want als in een chatgesprek vroeg ze aan hem of dat het waar is dat Waldek haar vader geduwd had en hij bevestigde dat dus hoe zou Guy dat kunnen geweten hebben?
0 x
-
- x 435
Het is Bram ! Die heeft geen ouders meer, net zoals de chatter zei, en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken. Hij heeft ook geen alibi meer, aangezien hij nu al even weg is. Het taalgebruik van de chatter kan ook overeenkomen met hoe Bram spreekt, min of meer. Misschien komt er een echte zoektocht op gang net voor ze de Franse grens over geraken (op weg naar de wijngaard) en speelt de finale zich daarom af in een dorp ergens ver van het Thuis-dorp! Misschien dat daarom Emma zelfs aan Jana zijn naam niet heeft gezegd. Omdat ze weet dat Jana daar niet goed op zou reageren...
Nu nog verzinnen waarom Bram zo'n stoot ineens zou uithalen. ... Misschien heeft hij ook een hersentumor, net zoals zijn vader, en is hij daarom zichzelf niet. Die tumor wordt dan verwijderd en Bram wordt in ere hersteld. Ondertussen is Emma zwanger van Bram zijn derde kind, en deze zwangerschap zal wel tot een goed einde komen. Het kind wordt nadien dan geadopteerd door Peggy en Toon... Jaja, dat moet het gewoon zijn. Het is de enige logische interpretatie van de feiten.

Nu nog verzinnen waarom Bram zo'n stoot ineens zou uithalen. ... Misschien heeft hij ook een hersentumor, net zoals zijn vader, en is hij daarom zichzelf niet. Die tumor wordt dan verwijderd en Bram wordt in ere hersteld. Ondertussen is Emma zwanger van Bram zijn derde kind, en deze zwangerschap zal wel tot een goed einde komen. Het kind wordt nadien dan geadopteerd door Peggy en Toon... Jaja, dat moet het gewoon zijn. Het is de enige logische interpretatie van de feiten.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dit is pure speculatie toch?Soapseut schreef: Nu nog verzinnen waarom Bram zo'n stoot ineens zou uithalen. ... Misschien heeft hij ook een hersentumor, net zoals zijn vader, en is hij daarom zichzelf niet. Die tumor wordt dan verwijderd en Bram wordt in ere hersteld. Ondertussen is Emma zwanger van Bram zijn derde kind, en deze zwangerschap zal wel tot een goed einde komen. Het kind wordt nadien dan geadopteerd door Peggy en Toon... Jaja, dat moet het gewoon zijn. Het is de enige logische interpretatie van de feiten.

0 x
-
- x 435
Dit is pure speculatie toch?
[/quote]
Ja, het duurt me te lang, dan begin ik er maar op los te fantaseren

Ja, het duurt me te lang, dan begin ik er maar op los te fantaseren

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
Danny bezorgde haar portemonnee terug, dus dat lijkt me toch een positieve herinnering, ze weet ook dat hij politieagent is, dat zorgt voor vertrouwentvx1 schreef: Ze lijkt inderdaad verrast. Maar wel aangenaam verrast. Bij Danny of Guy zou ze ongenaam verrast geweest zijn.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
dit lees ik hier vaak, veel jonge meisjes voelen iets voor oudere mannen, hoeveel meiskes vallen er niet voor hun leraar. Emma lijkt me eerder het type dat voor een oudere iemand zal vallen, maar Geert is dan weer een stap te ver, dat kon haar grootvader zijn.Soapseut schreef:en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
op die basis kan je Guy idd schrappen, 't zou ook flauw zijn om plots iemand op te voeren die maanden uit de serie weg is.zanacht schreef:Over Guy heb ik ook mijn twijfels want als in een chatgesprek vroeg ze aan hem of dat het waar is dat Waldek haar vader geduwd had en hij bevestigde dat dus hoe zou Guy dat kunnen geweten hebben?
't is eigenlijk oa die vraag die Danny heel verdacht maakt, als politieagent die op het dossier zit wist Emma uiteraard dat hij antwoord kon geven op die vraag....

0 x
-
- x 435
Dat is wel zo, ze ging er echt van uit dat hij het antwoord zou weten. Bij Geert zou ze die vraag misschien toch "vragender" geformuleerd hebben. Maar Danny zeg... om dat nu een "spectaculair" einde te noemenk de vis schreef:op die basis kan je Guy idd schrappen, 't zou ook flauw zijn om plots iemand op te voeren die maanden uit de serie weg is.zanacht schreef:Over Guy heb ik ook mijn twijfels want als in een chatgesprek vroeg ze aan hem of dat het waar is dat Waldek haar vader geduwd had en hij bevestigde dat dus hoe zou Guy dat kunnen geweten hebben?
't is eigenlijk oa die vraag die Danny heel verdacht maakt, als politieagent die op het dossier zit wist Emma uiteraard dat hij antwoord kon geven op die vraag....

0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dus ook Danny...inderdaad als persoon niet echt spectaculair, maar misschien weten ze er een goede seizoensfinale mee te creëren.
Het zou leuk zijn om als seizoensfinale volgend jaar een soort van Avengers aan bad guys te creëren. Waarin Luc, Guy, Raphael, etc... om god weet welke reden samenwerken...nuja waarschijnlijk te belachelijk voor woorden en is mn hoop dat Guy ooit terugkeert te groot.
Het zou leuk zijn om als seizoensfinale volgend jaar een soort van Avengers aan bad guys te creëren. Waarin Luc, Guy, Raphael, etc... om god weet welke reden samenwerken...nuja waarschijnlijk te belachelijk voor woorden en is mn hoop dat Guy ooit terugkeert te groot.
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
En waar past Jean-Pierre 'den antiquair' in dit plaatje?Soapseut schreef:Het is Bram ! Die heeft geen ouders meer, net zoals de chatter zei, en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken. Hij heeft ook geen alibi meer, aangezien hij nu al even weg is. Het taalgebruik van de chatter kan ook overeenkomen met hoe Bram spreekt, min of meer. Misschien komt er een echte zoektocht op gang net voor ze de Franse grens over geraken (op weg naar de wijngaard) en speelt de finale zich daarom af in een dorp ergens ver van het Thuis-dorp! Misschien dat daarom Emma zelfs aan Jana zijn naam niet heeft gezegd. Omdat ze weet dat Jana daar niet goed op zou reageren...![]()
0 x
-
- x 435
Iedereen wist dat Waldek haar vader geduwd had, erg zwijgzaam is Waldek niet geweest noch Mayra.zanacht schreef:Over Guy heb ik ook mijn twijfels want als in een chatgesprek vroeg ze aan hem of dat het waar is dat Waldek haar vader geduwd had en hij bevestigde dat dus hoe zou Guy dat kunnen geweten hebben?
Ze vraagt is het waar wat mijn broer verteld. Het antwoord is ja.
....
Maar op dat ogenblik zie je toch niet het scherm van d'r notebook ?
Nu ja lekker spannend allemaal !!!!
0 x
-
- x 435
Ja klinkt aannemelijk, maar ze is vroegrijp, en na zo'n trauma vallen vele jonge meisjes op oudere mannen...
Heb zelf zo'n zware verliefdheid gehad, er was toen nog geen sprake van facebook maar de oude man in kwestie wees me niet af, er is toen iets te veel gebeurd en ik belande in de kliniek, meer hoef ik daar niet over te vertellen, ik denk echt dat het Guy is, jonge mensen boeien haar niet. Ze is volwassen, denkt ze en zeer kwetsbaar. Ik denk toch dat het kettinkje van Fien is maar kan in alle oude afleveringen ( dju, ik weet het zeker dat er een kettinkje ontbrak, die oorbel werd gevonden voor dat het lijk werd gevonden -Fien was ook zo'n jong kind en Guy kon het toch ook niet laten... het draaide uit op moord, zogezegd zag hij Mayra... Guy had Fien al lang in het vizier... hij wou vrijen zij niet en er knapte wat bij hem, dat kettinkje iemand een beeld er van ??? )
Heb zelf zo'n zware verliefdheid gehad, er was toen nog geen sprake van facebook maar de oude man in kwestie wees me niet af, er is toen iets te veel gebeurd en ik belande in de kliniek, meer hoef ik daar niet over te vertellen, ik denk echt dat het Guy is, jonge mensen boeien haar niet. Ze is volwassen, denkt ze en zeer kwetsbaar. Ik denk toch dat het kettinkje van Fien is maar kan in alle oude afleveringen ( dju, ik weet het zeker dat er een kettinkje ontbrak, die oorbel werd gevonden voor dat het lijk werd gevonden -Fien was ook zo'n jong kind en Guy kon het toch ook niet laten... het draaide uit op moord, zogezegd zag hij Mayra... Guy had Fien al lang in het vizier... hij wou vrijen zij niet en er knapte wat bij hem, dat kettinkje iemand een beeld er van ??? )
0 x
-
- x 435
Haha !!!Soapseut schreef:Het is Bram ! Die heeft geen ouders meer, net zoals de chatter zei, en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken. Hij heeft ook geen alibi meer, aangezien hij nu al even weg is. Het taalgebruik van de chatter kan ook overeenkomen met hoe Bram spreekt, min of meer. Misschien komt er een echte zoektocht op gang net voor ze de Franse grens over geraken (op weg naar de wijngaard) en speelt de finale zich daarom af in een dorp ergens ver van het Thuis-dorp! Misschien dat daarom Emma zelfs aan Jana zijn naam niet heeft gezegd. Omdat ze weet dat Jana daar niet goed op zou reageren...![]()

0 x
-
- x 435
Jean-Pierre!! Wat zou daarvan geworden zijn!? Dat zou pas een fenomenale ontknoping zijn!Bomanza schreef:En waar past Jean-Pierre 'den antiquair' in dit plaatje?Soapseut schreef:Het is Bram ! Die heeft geen ouders meer, net zoals de chatter zei, en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken. Hij heeft ook geen alibi meer, aangezien hij nu al even weg is. Het taalgebruik van de chatter kan ook overeenkomen met hoe Bram spreekt, min of meer. Misschien komt er een echte zoektocht op gang net voor ze de Franse grens over geraken (op weg naar de wijngaard) en speelt de finale zich daarom af in een dorp ergens ver van het Thuis-dorp! Misschien dat daarom Emma zelfs aan Jana zijn naam niet heeft gezegd. Omdat ze weet dat Jana daar niet goed op zou reageren...![]()
0 x
-
- x 435
Met een beetje fantasie kan het werkelijk iederéén zijn! Ik denk dat wij, forumleden, een job verdienen als scenarist. Ik vind dat wij dat goed doen.De Bomma schreef:Haha !!!Soapseut schreef:Het is Bram ! Die heeft geen ouders meer, net zoals de chatter zei, en hij is jong genoeg om Emma's interesse te wekken. Hij heeft ook geen alibi meer, aangezien hij nu al even weg is. Het taalgebruik van de chatter kan ook overeenkomen met hoe Bram spreekt, min of meer. Misschien komt er een echte zoektocht op gang net voor ze de Franse grens over geraken (op weg naar de wijngaard) en speelt de finale zich daarom af in een dorp ergens ver van het Thuis-dorp! Misschien dat daarom Emma zelfs aan Jana zijn naam niet heeft gezegd. Omdat ze weet dat Jana daar niet goed op zou reageren...![]()
Nu nog verzinnen waarom Bram zo'n stoot ineens zou uithalen. ... Misschien heeft hij ook een hersentumor, net zoals zijn vader, en is hij daarom zichzelf niet. Die tumor wordt dan verwijderd en Bram wordt in ere hersteld. Ondertussen is Emma zwanger van Bram zijn derde kind, en deze zwangerschap zal wel tot een goed einde komen. Het kind wordt nadien dan geadopteerd door Peggy en Toon... Jaja, dat moet het gewoon zijn. Het is de enige logische interpretatie van de feiten.dat vink ne goei !!! Het is Luc, diene slag op zenne kop heeft hem verandert haha !!! Dan kan het net zo goed de zotte broer zijn van Femke he, die zal ook al uit het zothuis zijn zeker ???

0 x