Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Gui Tarstar

Bericht door tvx1 »

Ik weet echt niet waar die gekke theorie vandaan komt dat het Guy zou zijn. Emma is pas in thuis gekomen nadat Guy al gearresteerd was. Uit Emma haar reactie bij de eerste ontmoeting met Gui Tarstar blijkt heel duidelijk dat de persoon geen vreemde was voor haar. Guy kent ze helemaal niet dus die kan het echt niet. Ik heb ook niet veel speciaals gezien aan Danny tijdens de ondervraging. Die verliep volgens mij even normaal als alle andere ondervraging die hij toe nu toe uitgevoerd heeft. Sommigen hier willen gewoon te graag iets verdachts zien aan Danny en gaan dan gewoon dingen overinterpreteren. Klassiek geval van tunnelvisie. Ik zou ook niet teveel zoeken achter de locatie van de pizzeria waar Emma vandaag zat te wachten. De opnamestudio van Thuis is in leuven en dat was gewoon een locatie dicht in de buurt, denk ik.
Dat halskettinkje heeft mij wel altijd geïntrigeerd. Ik vraag mij al de hele tijd af of dat niet van bij Mayra zou komen.
k de vis schreef:
De Bomma schreef:Emma kwam via facebook in contact met de middels op vrije voeten zijnde Guy ( enkelband ) (de ex van Mayra en moordenaar van Fien).
Emma weet daar niets over zij kwamen veel later in thuis. Zij vertelde op facebook dat zij guitarstar speelde !
Guy veranderde zijn nick naar Gui Tarstar.
lijkt me heel ver gezocht, als ze guy niet kent waarom moet hij dan z'n nick wijzigen. en wel heel toevallig dat guy in contact zou komen met emma, eh. nee de realiteit is anders... Danny kwam in contact met Emma in de friends, hij vond haar portomonee, hij weet van haar mislukte affaire met Jens waar ze gitaarlessen volgde. vandaar om met de nick 'guitarstar' contact te gaan zoeken met emma
Dat klopt niet helemaal. Emma was al bevriend met Gui Tarstar voor haar "mislukte affaire met Jens. Het is zelfs Gui Tarstar die haar heeft overtuigd om voor haar gevoelens voor Jens te gaan!
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Grappig hoe sommige forumleden nu al bezig zijn zich in te dekken voor hun reacties vrijdag:

- "Als het Geert is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Danny is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Guy is, geloof ik er niks meer van!"

Zelfde met de duur van de verhaallijn. Heel vaak wordt er hier gezegd dat de scenarioschrijvers te snel gaan, nu wordt er eens een verhaallijn langzaam opgebouwd, nu duurt het weer te lang. In 'real life' zou Gui Tarstar zich ook niet kenbaar maken omdat 'men' wil weten wie hij is. Denk ik. :razz: Ik denk echter wel dat we zijn identiteit dit seizoen nog te weten komen...Het hele verhaal zal, tot grote spijt van sommigen, pas voor het volgende seizoen zijn.
0 x
cordelia
Nog geen rang

Bericht door cordelia »

zijn er serieus nog mensen die twijfelen na de aflevering van vandaag? danny zijne kop toen ze judith ondervroegen of ze iets over haar vriendje wist. dat sprak toch boekdelen. vooral de opluchting toen ze zeiden dat ze niet eens wisten op welke school hij zat. sorry hoor, ik geloof niet dat er nog maar iemand anders in aanspraak komt.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik vond ook dat Danny zich vreem gedroeg. Trouwens ze willen te veel de aandacht richten op Geert. Daardoor is het eigenlijk al ruim voorspelbaar dat het niet Geert zal zijn. Volgens mij gaat Geert wel de persoon zijn die Emma zal vinden, en die dan eventueel hun achtervolgt om haar te overtuigen om mee te gaan met hem ofzo.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik heb gisteren de auto's zitten vergelijken, die waar Emma gisteren in zat en de auto van Geert vorige vrijdag. Maar erg duidelijk kwamen de auto's niet in beeld :eh:

Als ik het vrijdag weet, zal ik al content zijn. Ik vind persoonlijk dat Dr. Geert een rare kwiet is en ik zou (zoals zijn personnage altijd geweest is) niet versteld staan moest er een hoek af zijn. Maar ik zie Emma gewoon niet verliefd worden op een kale ouwe knikker (dus Geert, Danny enz.). Iemand van vooraan in de 20, ja. Maar geen ouwe vent. En ze zijn dan nog 'lelijk'.
:lolno:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Jonathan schreef:Grappig hoe sommige forumleden nu al bezig zijn zich in te dekken voor hun reacties vrijdag:

- "Als het Geert is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Danny is, geloof ik er niks meer van!"
- "Als het Guy is, geloof ik er niks meer van!"
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt en wat het punt is?
Zelfde met de duur van de verhaallijn. Heel vaak wordt er hier gezegd dat de scenarioschrijvers te snel gaan, nu wordt er eens een verhaallijn langzaam opgebouwd, nu duurt het weer te lang.
Het is natuurlijk makkelijk om in uitersten te denken. Dit duurt dan ook gewoon écht lang.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Maar ik zou mij geen één van de drie kunnen voorstellen waar Emma verliefd kan op worden zelfs niet Geert, Danny of Guy. Jens in de tijd oké maar het moet toch wel iemand zijn die Gui Tarstar is. Maar wie? :denk:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:Dat klopt niet helemaal. Emma was al bevriend met Gui Tarstar voor haar "mislukte affaire met Jens. Het is zelfs Gui Tarstar die haar heeft overtuigd om voor haar gevoelens voor Jens te gaan!
ik zat me dat gisteren af te vragen wanneer we voor de eerste maal Emma zagen chatten met Guitarstar... kon het me niet echt meer herinneren... maar blijkbaar van voor de teruggave van de portemonnee, dit gezegd zijnde zal Danny Emma wel gezien hebben in de Frens, en hij zal dan ook wel weten dat ze daar voor gitaarcursus was. dus veel hoef ik aan mijn theorie niet te veranderen. graag zou ik wel de beelden nog eens terugzien van de teruggave van de portemonnee (of van momenten dat ze beide aanwezig zijn in de Frens), maar ik weet niet meer in welke aflevering dat was. in elk geval is er contact geweest en kent Emma Danny
Laatst gewijzigd door k de vis op wo 28 mei 2014, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
De Bomma
x 435

Bericht door De Bomma »

tvx1 schreef:Ik weet echt niet waar die gekke theorie vandaan komt dat het Guy zou zijn. Emma is pas in thuis gekomen nadat Guy al gearresteerd was. Uit Emma haar reactie bij de eerste ontmoeting met Gui Tarstar blijkt heel duidelijk dat de persoon geen vreemde was voor haar. Guy kent ze helemaal niet dus die kan het echt niet. Ik heb ook niet veel speciaals gezien aan Danny tijdens de ondervraging. Die verliep volgens mij even normaal als alle andere ondervraging die hij toe nu toe uitgevoerd heeft. Sommigen hier willen gewoon te graag iets verdachts zien aan Danny en gaan dan gewoon dingen overinterpreteren. Klassiek geval van tunnelvisie. Ik zou ook niet teveel zoeken achter de locatie van de pizzeria waar Emma vandaag zat te wachten. De opnamestudio van Thuis is in leuven en dat was gewoon een locatie dicht in de buurt, denk ik.
Dat halskettinkje heeft mij wel altijd geïntrigeerd. Ik vraag mij al de hele tijd af of dat niet van bij Mayra zou komen.
k de vis schreef:
De Bomma schreef:Emma kwam via facebook in contact met de middels op vrije voeten zijnde Guy ( enkelband ) (de ex van Mayra en moordenaar van Fien).
Emma weet daar niets over zij kwamen veel later in thuis. Zij vertelde op facebook dat zij guitarstar speelde !
lijkt me heel ver gezocht, als ze guy niet kent waarom moet hij dan z'n nick wijzigen. en wel heel toevallig dat guy in contact zou komen met emma, eh. nee de realiteit is anders... Danny kwam in contact met Emma in de friends, hij vond haar portomonee, hij weet van haar mislukte affaire met Jens waar ze gitaarlessen volgde. vandaar om met de nick 'guitarstar' contact te gaan zoeken met emma
Dat klopt niet helemaal. Emma was al bevriend met Gui Tarstar voor haar "mislukte affaire met Jens. Het is zelfs Gui Tarstar die haar heeft overtuigd om voor haar gevoelens voor Jens te gaan!
Je denkt dus ook wel ergens dat het kettinkje van Mayra kan komen maar linkt die dan niet aan Guy ??? Guy heeft meerdere dames aangevallen, zo'n psychopaten houden dikwijls een item bij van een slachtoffer als 'relikwie'... dat is al vaak gebeurd. Emma, Stan, en Judith kennen Guy niet maar Guy kan hen kennen door hen al die tijd geduldig te hebben bespioneerd. Met een enkelband even een ommetje is geen probleem. Slachtoffers worden vaak helemaal niet ingelicht dat daders vrij zijn met een enkelband. Dit is warempel de laatste tijd vaak in het nieuws geweest samen met de gevaren van facebook. Gui Tarstar is brandweerman, heb je de afbeelding al bekeken van zijn FB profiel, vlammen !!! Guy had graag kinderen gewild met Mayra. Ik denk toch echt te moeten gaan zoeken in die richting.
Wat ik nog vreemder vind, geen enkele vertrokken acteur, heeft nog een thuis-facebook-profiel, guy de herdt, heeft in zijn fictieve rol zo'n pagina, vreemd.
https://nl-nl.facebook.com/pages/Guy-De ... 7577583972

Ik denk dat je daar ook al veel kan uithalen ! Veel maar natuurlijk net niet genoeg.

Ik denk dat Emma als gijzelaar kan ingezet worden door Guy om na een aanslag op Mayra en Julia veilig weg te komen....
Er gaat wel meer gebeuren heb ik vernomen in de finale !
0 x
De Bomma
x 435

Bericht door De Bomma »

k de vis schreef:
tvx1 schreef:Dat klopt niet helemaal. Emma was al bevriend met Gui Tarstar voor haar "mislukte affaire met Jens. Het is zelfs Gui Tarstar die haar heeft overtuigd om voor haar gevoelens voor Jens te gaan!
ik zat me dat gisteren af te vragen wanneer we voor de eerste maal Emma zagen chatten met Guitarstar... kon het met niet echt meer herinneren... maar blijkbaar van voor de teruggave van de portemonnee, dit gezegd zijnde zal Danny Emma wel gezien hebben in de Frens, en hij zal dan ook wel weten dat ze daar voor gitaarcursus was. dus veel hoef ik aan mijn theorie niet te veranderen. graag zou ik wel de beelden nog eens terugzien van de teruggave van de portemonnee (of van momenten dat ze beide aanwezig zijn in de Frens), maar ik weet niet meer in welke aflevering dat was. in elk geval is er contact geweest en kent Emma Danny

Nope, Danny had een bloedhekel aan pedosexuelen, Tim kwam op voor Jens niet Danny !!! Danny verdacht Jens er echt van ... ik denk dat allemaal toevalligheden zijn die afleiden ... Het is in elk geval iemand die we kennen, kan voor hetzelfde geld Toon zijn of misschien is ze wel weg met een lesbisch meisje haha !!! Tja facebook, ik vind het jammer dat Judith zo weinig controle heeft over de contacten van haar dochter, ...
Nee, de Bomma haar vals heup zegt : t'is Guy !!!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

De Bomma schreef:Nope, Danny had een bloedhekel aan pedosexuelen
Natuurlijk kan hij dit ook gebruikt hebben om zichzelf niet verdacht te maken.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef: Uit Emma haar reactie bij de eerste ontmoeting met Gui Tarstar blijkt heel duidelijk dat de persoon geen vreemde was voor haar.
ik heb net het fragmentje eens bekeken... Emma zegt : "Ah, dus gij zijt Guitarstar, kben blij da ge gekomen zijt"... in feite kan ze dit ook tegen een wildvreemde zeggen. al lijkt ze het eerste moment te schrikken dat hij het is, alsof ze hem wel ergens van kent. maw, het is danny
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

De persoon in kwestie was op de begravenis van Kurt, denk je niet dat iemand Guy herkend had? Vooral Marianne die ook op de begravenis was? Tenzij ze dat achter gehouden heeft in de hoop dat Guy Mayra iets aandoet. Maar dat is toch vergezocht?

Het laatste beeld gaa volgens mij van Guitarstar zijn, en ze gaan ons achterlaten met een wtf gevoel.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

maartenB schreef:De persoon in kwestie was op de begravenis van Kurt
je denkt dat omdat Emma typt : "bedankt da ge er waart daarnet", veronderstel ik
volgens mij slaat dit niet op de begrafenis/koffietafel, maar wel de chat die ze hadden voor de begraving. ik ga er vanuit dat de chatter Emma hielp met het schrijven van de mooie tekst, één van de (vele) manieren van de chatter om het vertrouwen te winnen van Emma
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

De Bomma schreef:
tvx1 schreef:Ik weet echt niet waar die gekke theorie vandaan komt dat het Guy zou zijn. Emma is pas in thuis gekomen nadat Guy al gearresteerd was. Uit Emma haar reactie bij de eerste ontmoeting met Gui Tarstar blijkt heel duidelijk dat de persoon geen vreemde was voor haar. Guy kent ze helemaal niet dus die kan het echt niet. Ik heb ook niet veel speciaals gezien aan Danny tijdens de ondervraging. Die verliep volgens mij even normaal als alle andere ondervraging die hij toe nu toe uitgevoerd heeft. Sommigen hier willen gewoon te graag iets verdachts zien aan Danny en gaan dan gewoon dingen overinterpreteren. Klassiek geval van tunnelvisie. Ik zou ook niet teveel zoeken achter de locatie van de pizzeria waar Emma vandaag zat te wachten. De opnamestudio van Thuis is in leuven en dat was gewoon een locatie dicht in de buurt, denk ik.
k de vis schreef:
Je denkt dus ook wel ergens dat het kettinkje van Mayra kan komen maar linkt die dan niet aan Guy ??? Guy heeft meerdere dames aangevallen, zo'n psychopaten houden dikwijls een item bij van een slachtoffer als 'relikwie'... dat is al vaak gebeurd. Emma, Stan, en Judith kennen Guy niet maar Guy kan hen kennen door hen al die tijd geduldig te hebben bespioneerd. Met een enkelband even een ommetje is geen probleem. Slachtoffers worden vaak helemaal niet ingelicht dat daders vrij zijn met een enkelband. Dit is warempel de laatste tijd vaak in het nieuws geweest samen met de gevaren van facebook. Gui Tarstar is brandweerman, heb je de afbeelding al bekeken van zijn FB profiel, vlammen !!! Guy had graag kinderen gewild met Mayra. Ik denk toch echt te moeten gaan zoeken in die richting.
Wat ik nog vreemder vind, geen enkele vertrokken acteur, heeft nog een thuis-facebook-profiel, guy de herdt, heeft in zijn fictieve rol zo'n pagina, vreemd.
https://nl-nl.facebook.com/pages/Guy-De ... 7577583972

Ik denk dat je daar ook al veel kan uithalen ! Veel maar natuurlijk net niet genoeg.

Ik denk dat Emma als gijzelaar kan ingezet worden door Guy om na een aanslag op Mayra en Julia veilig weg te komen....
Er gaat wel meer gebeuren heb ik vernomen in de finale !
Nee ik link dat kettinkje dan aan een andere manspersoon uit huize De Decker die wel toegang gehad kan hebben tot het atelier.

Die facebookpagina is geen account van Guy, maar een fanpagina gemaakt voor Guy door kijkers zoals u en ik. Blijft het feit dat Emma Gut niet kent en de persoon achter Guy Tarstar duidelijk wel (her)kende.
k de vis schreef:
tvx1 schreef: Uit Emma haar reactie bij de eerste ontmoeting met Gui Tarstar blijkt heel duidelijk dat de persoon geen vreemde was voor haar.
ik heb net het fragmentje eens bekeken... Emma zegt : "Ah, dus gij zijt Guitarstar, kben blij da ge gekomen zijt"... in feite kan ze dit ook tegen een wildvreemde zeggen. al lijkt ze het eerste moment te schrikken dat hij het is, alsof ze hem wel ergens van kent. maw, het is danny
Neen, het zou misschien Danny kunnen zijn, niet het is Danny. Ze lijkt inderdaad verrast. Maar wel aangenaam verrast. Bij Danny of Guy zou ze ongenaam verrast geweest zijn. Ze kent hen niet. Ze weet zelfs niet hou ze heten. Allé komaan zeg, blij zijn met de flik die haar komen vertellen is dat haar vader dood is??? :roll: We mogen ook niet vergeten dat Emma op een gegeven moment letterlijk aan de chatter heeft gevraagd: "Je bent toch geen oude viezerik?" Ze is dus wel degelijk op haar hoede. Denken jullie nu echt dat als Guy of Danny daar opduikt bij de eerste ontmoeting, ze zelfs geen klein beetje argwaan zou hebben??? :roll:
0 x
Gesloten