Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door zanacht »

Ikweetnix schreef:Ze heeft zotte dingen gedaan, maar ik denk niet dat ze echt in aanmerking komt voor een instelling.

Als we trouwens de redenatie gebruiken dat Kurt is doorgedraaid door Mayra kunnen we ook even goed zeggen dat Kurt de grote schuldige is omdat zijn agressief gedrag ervoor heeft gezorgd dat Marianne voor expres Kurts donorschap heeft tegengehouden. Wat ervoor gezorgd heeft dat Mayra is doorgedraaid. Een doorgedraaide Mayra heeft dan op haar beurt weer Kurt laten doordraaien. Ze zijn allen verantwoordelijk voor hun eigen daden
Ja hoor, het is toch niet omdat iemand zijn belofte niet nakomt dat ge daardoor moet doordraaien zeker. Als iedereen zo moet reageren dan moet iedereen het gedrag van Mayra vertonen op deze aardbol.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Ook Kurt.
0 x
"You can call me Root"
cordelia
Nog geen rang

Bericht door cordelia »

hey heb je dat gehoord? ze vertrekt misschien naar kaap verdië.
erg zou ik dat precies niet vinden, ik ben allesbehalve een mayra-fan :sick:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ze zouden beter nh Manipulatie-eiland verhuizen. Daar wordt Mayra gegarandeerd: de koningin van de Manipulaties.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk niet dat die vrijdag gaan vertrekken. Jammer wel :whistle:
0 x
Potentia Principatum
M-medemToertjes
Nog geen rang

Bericht door M-medemToertjes »

Mayra vond haar psychologE sympathiek, en droomt daarna even weg... :D
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ikweetnix schreef:Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Ook Kurt.
Uiteraard is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden en dat ga ik ook niet ontkennen. ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Bericht door satine »

Geweldig plan, ze gaan naar de Kaapverdische Eilanden!
En op twee minuten is dat beslist, ze gaan daar WONEN!!!
Ze weten niet hoe het zit met verblijfs- en werkvergunningen, vooropzeg bij de taxi's hoeft niet (Ann hoeft zich ook aan geen enkele wet te houden wat het ontslag van Judit betreft blijkbaar), is het doktersdiploma daar überhaupt iets waard?
Er hoeven geen meubels en spullen verhuisd te worden (want alles is van Marianne, beseffen ze nu :mrgreen: ) - nee, we pakken onze badpakjes en we zijn weg... :razz:

En Ann, die knikt schaapachtig 'ja' en volgt haar lieveke... :whistle:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

M-medemToertjes schreef:Mayra vond haar psychologE sympathiek, en droomt daarna even weg... :D
Ik was net hetzelfde aan het denken :mrgreen:
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Mayra heeft met 1 sessie therapie genoeg! Of gaat ze die in kaap verdië verderzetten? :mrgreen:
0 x
rudidj
Nog geen rang
x 1

Bericht door rudidj »

Naar het buitenland...zonder Sandrine ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2571

Bericht door satine »

Die zullen ze wel gewoon meenemen denk ik - waarom zou die hier blijven?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Die zullen ze volgens mij ook wel meenemen anders zal dit wel vonken geven bij Marianne. :lol:
0 x
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

Ikweetnix schreef:Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Ook Kurt.
Tuurlijk, Ann dus ook, dus moet ze zich niet meer verstoppen achter haar mama en die haar dominant karakter en dat dat de reden zou zijn voor haar eigen gedrag!

Dat Kurt kwaad was op Mayra is erg begrijpelijk, alleen heeft hij dat absoluut verkeerd aangepakt door haar te verkrachten.
Dat Mayra kwaad was op Marianne omdat die haar kansen bij Kurt om donor te zijn, zou vebrod hebben, is ook begrijpelijk, alleen is haar reactie op zijn allervriendelijkst gezegd fel overdreven en buiten alle proportie.
Dat Ann de dominantie en bemoeienissen van haar moeder beu was, begrijp ik ook volledig, alleen had ze in mijn ogen zelf moeten vertrekken en zijn de excuses dat ze dat ooit al eens geprobeerd had of omdat ze huis deels gekocht/deels gekregen had, naar mijn gevoel totale onzin.
En dat tenslotte Marianne teleurgesteld, vernederd en ontzettend gekwetst was door Ann wanneer ze uit haar ouderlijke huis werd gezet, is al net zo normaal en begrijpelijk en ze had dat misschien ook beter wat anders aangepakt (ookal zou ik niet direct weten hoe).

In al deze gevallen, kan ik erg goed begrijpen dat je in eerste instantie razend bent en misschien wel dingen doet of zegt die er over zijn en die je misschien zelfs niet echt zo op die manier meent (hoewel daar ook wel grenzen aan zijn natuurlijk), maar nadat je dat enkele dagen hebt laten bezinken, kan je al eens makkelijker stapje terug zetten...Alleen is Marianne wel de enige die haar verontschuldigingen heeft aangeboden.

Mayra heeft zich niet verontschuldigd tegen Kurt of tegen Marianne. Ann heeft zich niet verontschuldigd...Die blijven rustig verder volharden in de boosheid!!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Die zullen ze wel gewoon meenemen denk ik - waarom zou die hier blijven?
Ja want zoveel zien we die nu toch ook niet hé.
Eigelijk vind ik Kaapverdië lang niet ver genoeg! Maar van de andere kant kan Marianne dan Sandrine daar gaan bezoeken en de Walter nog eens tegenkomen. :twisted:
Was het niet daar dat Nina en de lieve mama zitten? Of heb ik het mis? Anders zouden ze samen wel een groepsreis kunnen organiseren.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten