Eén iets waar we trouwens enkel maar veronderstellen dat Gui Tarstar slechte bedoelingen heeft >> we weten niet of hij gevraagd heeft om haar uit te kleden voor de webcam (Peggy begon zich immers ook spontaan uit te kleden voor Toon

Ze was verliefd op het personage en niet op de acteur erachter. Je moet dus wel de leeftijden in het programma vergelijken.Jonistroobants schreef:Danny kan haar vader zijn? De acteur die hem speelt die is zelf ook maar 34 jaar oud en Jelle Cleymans (Jens) is in het echt ook niet veel jonger denk ik? Dus kan je wel stellen dat Danny en Jens waar ze ook verliefd op was ongeveer dezelfde leeftijd nebben
Ik vind dat hij er ouder uitziet en dan nog blijft dat toch veel te oud.Jonistroobants schreef:Danny kan haar vader zijn? De acteur die hem speelt die is zelf ook maar 34 jaar oud
Voor zo'n jonge puber is iedereen boven de 18 gewoon te oud. (Bij 16-17 is dit al anders vind ik.)smurfin schreef:Ik schat dat Jens in de reeks 25-26 is, dus dan is 30 nu ook weer niet zo oud voor Emma, hè...
Euh...?Djenner schreef:Het is Waldek, wie had dat nu ooit gedacht?
Ken jij de scenarioschrijvers dan persoonlijk?Volymart schreef:Jongens toch, het is al wéken duidelijk dat het Danny is en nu vallen jullie allemaal uit de lucht... Tis wel duidelijk he nu.
Bijlange niet, maar ze zijn o zo voorspelbaar (zie maar bij de Lotto). Als je alles eens bij elkaar legt kom je toch automatisch bij Danny uit...Lazylady schreef:Euh...?Djenner schreef:Het is Waldek, wie had dat nu ooit gedacht?
Ken jij de scenarioschrijvers dan persoonlijk?Volymart schreef:Jongens toch, het is al wéken duidelijk dat het Danny is en nu vallen jullie allemaal uit de lucht... Tis wel duidelijk he nu.
Emma is toch 14, dacht ik?Lazylady schreef:Voor zo'n jonge puber is iedereen boven de 18 gewoon te oud. (Bij 16-17 is dit al anders vind ik.)smurfin schreef:Ik schat dat Jens in de reeks 25-26 is, dus dan is 30 nu ook weer niet zo oud voor Emma, hè...
Misschien ben ik nu ouderwets, maar ik vind 14 gewoon nog een erg jonge leeftijd en daarmee ook een jonge puber. Dan ben je goed met iemand van je eigen leeftijd of misschien tot twee jaar ouder, maar nog ouder dan dat... (Allez, ik moest er van mijn ma toch nog niet mee afkomen.)lord F. schreef:Emma is toch 14, dacht ik?