Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 4
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Jenny en Geert zijn van die mensen bij wie best alles kan blijven draaien zoals het hoort.
Problemen moeten indirekt opgelost, nooit of nooit rechtuit. Die zijn kwaad op de persoon die een steen in die kikkerpoel gooit ook al is het uit rechtvaardiging of zelfverdediging. Daarom weet je nooit zeker wat je er aan hebt.
Problemen moeten indirekt opgelost, nooit of nooit rechtuit. Die zijn kwaad op de persoon die een steen in die kikkerpoel gooit ook al is het uit rechtvaardiging of zelfverdediging. Daarom weet je nooit zeker wat je er aan hebt.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Klopt! Maar wel gelijk met die van Leo. Missch dat ze het niet voor elkaar krijgen voor iedereen stevige verhaallijnen te maken. En die van Marian, An en Mayra en Lowie, Jana, Bram en Peter, Femke en Peggy kregen heel veel aandacht. Nu is dat weer in kalmer water en kunnen anderen weer ns aan de beurt komen (hoop ik toch).Caligula schreef:Ik vind dat Jenny haar rol steeds dunner en dunner wordt.
Hoewel .... het enige wat ze met Jenny en Leo nog kunnen is die weer uit elkaar laten gaan en nieuwe liefdes vinden. Zo origineel zijn ze niet met de oudere garde!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens... Hun verhaallijnen draaien meestal om (bemoeien met) anderen, om vreemdgaan, of om hun kinderen. Alsof die mensen zelf geen eigen leven meer hebben waar iets interessants over te vertellen valt.Amiche schreef:Klopt! Maar wel gelijk met die van Leo. Missch dat ze het niet voor elkaar krijgen voor iedereen stevige verhaallijnen te maken. En die van Marian, An en Mayra en Lowie, Jana, Bram en Peter, Femke en Peggy kregen heel veel aandacht. Nu is dat weer in kalmer water en kunnen anderen weer ns aan de beurt komen (hoop ik toch).Caligula schreef:Ik vind dat Jenny haar rol steeds dunner en dunner wordt.
Hoewel .... het enige wat ze met Jenny en Leo nog kunnen is die weer uit elkaar laten gaan en nieuwe liefdes vinden. Zo origineel zijn ze niet met de oudere garde!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Tja, dat kan je dan evengoed ook over Yvette zeggen hé. 
Voor Leo kunnen ze nog wel een broer of andere familie verzinnen zeker? Dan komt Jenny sowieso meer in beeld.

Voor Leo kunnen ze nog wel een broer of andere familie verzinnen zeker? Dan komt Jenny sowieso meer in beeld.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn. En er zijn vast nog wel meer opties te bedenken volgens mij, maar ik vind ze daar weinig vindingrijk in bij Thuis, eerlijk gezegd. Alsof die mensen geen "hoofd-verhaallijn" mogen hebben of zo...lord F. schreef:Tja, dat kan je dan evengoed ook over Yvette zeggen hé.
Maar goed, ik stoor me er verder niet aan, dat moet ik er dan wel weer bij zeggen. Zo vind ik Yvette die wat keuvelt met de jeugd in huis, best wel aangename tv

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Of toch nog lieve dochter en kleindochter?lord F. schreef:voor Leo kunnen ze nog wel een broer of andere familie verzinnen zeker? Dan komt Jenny sowieso meer in beeld.

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
de dochter kan mss nog terugkeren, de kleindochter haar agenda staat wellicht vol voor een tijdje.Caligula schreef:Of toch nog lieve dochter en kleindochter?lord F. schreef:voor Leo kunnen ze nog wel een broer of andere familie verzinnen zeker? Dan komt Jenny sowieso meer in beeld.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Volgens mij is de dochter wel de gevaarlijkste,maar ook die met het meeste...tja. De rosse heb ik eigelijk nooit moeten hebben.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit is het topic van Jenny 

0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Jenny's rol bewerkt zich tegenwoordig tot goede raad geven, roddelen, zich overal mee moeien en n stuk van het decor zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar ze intrigeert je precies wel gezien je dat regelmatig hier zet als het wat minder druk is rond Jenny.johan1969 schreef:Jenny's rol bewerkt zich tegenwoordig tot goede raad geven, roddelen, zich overal mee moeien en n stuk van het decor zijn.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De belangrijkheid van de Thuis personages is alternerend.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Voila daar is ons relativerend vermogen. Tenminste iemand die het hoofd koel lijkt te houden en Marianne weer met haar beide voeten op de grond houdt. Wat in deze kwestie een idiote woordspeling is maar dat terzijde
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Wat zou er in die brieven staan dat Jenny moet bewaren van Marianne ? Hopelijk betekent het niet dat Marianne uit de reeks gaat vroeg of laat.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar nee,Martha. Ze gaat naar huis en zal daar verder revalideren dank zij haar lieve dochter en nog lievere vriendin.

0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik had sterk de indruk dat Jenny het ook niet wist van de zelfmoordpoging van Peggy en het feit dat zij Lucas wilde meenemen in haar wanhoopsdaad.
Ze keek alleszins verbijsterd toen Leo ermee op de proppen kwam. Ik denk dat zij in eerste instantie dacht aan de gevolgen als Leo het gaat rondvertellen (de zus & zo, rosa), de reactie van femke en peter ....

0 x