Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
Lazylady
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
... en het werkt, want Ann neemt haar zelfs nog meer in bescherming dan voorheen!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,zot zijn kan geen kwaad zeker? Ik heb al veel gezien in Thuis (lang niet alles) maar dit... 
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dit gaat inderdaad alle grenzen over...
Dat Mayra ineens tot inzicht is gekomen en spijt heeft, geloofde ik al niet echt (omdat ze zo plotseling bijgedraaid is toen Waldek haar het vuur aan de schenen legde), maar na haar reactie op de reserves van Judith gisteren, heb ik al helemaal het idee dat ze gewoon een grote show op aan het voeren is.
Ann die tegen haar zegt dat Judith moeilijk doet, en Mayra die daar verontwaardigd op reageert maar vervolgens wel weer in een soort zielige, "meelijwekkende paniekaanval" schiet: ik geloof er echt niks van...
Dat Mayra ineens tot inzicht is gekomen en spijt heeft, geloofde ik al niet echt (omdat ze zo plotseling bijgedraaid is toen Waldek haar het vuur aan de schenen legde), maar na haar reactie op de reserves van Judith gisteren, heb ik al helemaal het idee dat ze gewoon een grote show op aan het voeren is.
Ann die tegen haar zegt dat Judith moeilijk doet, en Mayra die daar verontwaardigd op reageert maar vervolgens wel weer in een soort zielige, "meelijwekkende paniekaanval" schiet: ik geloof er echt niks van...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Medelijden met Mayra is niet nodig.
Haar rol van slachtoffer is zo overdreven dat het er afdruipt hoe ze Ann weer manipuleert.
Die mag niet gaan nadenken dus focussen op de verkrachting en schuldbesef tegenover haar en Waldek.
Hoe kan zij na alles Judith nog onder ogen komen ? Ann die dan zegt zich een deftig te gedragen is ook al rijp
voor de psychiatrie.
Haar rol van slachtoffer is zo overdreven dat het er afdruipt hoe ze Ann weer manipuleert.
Die mag niet gaan nadenken dus focussen op de verkrachting en schuldbesef tegenover haar en Waldek.
Hoe kan zij na alles Judith nog onder ogen komen ? Ann die dan zegt zich een deftig te gedragen is ook al rijp
voor de psychiatrie.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Als Mayra echt spijt had gehad, dan zou ze op z'n minst Judith met rust laten, en niet verontwaardigd reageren als Ann zegt dat Judith boos op hen is.
Sowieso haar gebrek aan schaamte tegenover iedereen, vind ik verbazend...
Als Mayra echt spijt had gehad, dan zou ze op z'n minst Judith met rust laten, en niet verontwaardigd reageren als Ann zegt dat Judith boos op hen is.
Sowieso haar gebrek aan schaamte tegenover iedereen, vind ik verbazend...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Volgens mij speelt Mayra echt geen toneel. Dat gaat toch echt wel te ver...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,natuurlijk niet. Mayra heeft helemaal niks verkeerds gedaan. Een paar keer seks gehad met mannen op de achterbank van haar bedrijfstaxi,daar gaan we toch niet over zeuren,nee? Iedereen doet dat toch. En dat je een beetje een kotsziekelijke kinderwens hebt,daar gaan we toch ook niet over zeuren?Maar nee, je zegt gewoon sorry tegen je liefke,en gans de rest en het is allemaal weer dik in orde. Vroeger zongen ze in de generiek: Nergens anders dan in Thuis klinkt het woord als sorry zo oprecht. Ok, ze hebben dat er nu uit schaamte,of niet meer van deze tijd uitgelaten maar zo erg is dat toch niet?
Allé, Mayra is toch zo een lief dinkske, kunt ge toch niks tegen hebben hé
Als ik Ann geweest was zou ik haar een heel andere pil gegeven hebben,verdomme.
Allé, Mayra is toch zo een lief dinkske, kunt ge toch niks tegen hebben hé
Als ik Ann geweest was zou ik haar een heel andere pil gegeven hebben,verdomme.
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Als Mayra echt spijt had, zou ze aan iedereen vertellen wat zij Kurt eerst heeft gelapt. Kurt werd door haar zat gevoerd en voelde zich misbruikt. Wanneer hij haar daar over aanspreekt, dreigt zij hem af. Hij overreageert, dat is waar, waardoor Tom en Judith hem als een aggresieve zot bekijken en van dan af is het alleen maar van kwaad naar erger gegaan met hem.
Wat Mayra gedaan heeft, geeft Kurt uiteraard geen excuus haar te verkrachten, maar wees eens eerlijk, is de kans groot dat hij haar verkracht zou hebben, mocht zij hem dat niet gelapt hebben?
Kurt blijft uiteraard zelf verantwoordelijk voor wat hij gedaan heeft, maar dat is Mayra ook en zolang zij dat deeltje van de waarheid zorgvuldig blijft achterhouden, geeft zij niemand de kans echt te kunnen oordelen over wat er gebeurd is.
Ann zou zonder twijfel weer honderd en één excuses klaar hebben, maar de rest misschien niet...Alleszins zou dan de volledige waarheid er uit zijn. Plus dat Mayra zich persoonlijk zou moeten gaan verontschuldigen bij Simonne en Peggy voor haar folliekes in de taxi. En zou ze aan Ann moeten toegeven dat ze eigenlijk alleen maar is gaan bekennen omdat ze vreesde dat Marianne op de hoogte was en ze zo de schade wou beperken.
Als zij dat allemaal doet, blijf ik haar een psycho vinden, maar neemt ze tenminste een beetje verantwoordelijkheid op.
Wat Mayra gedaan heeft, geeft Kurt uiteraard geen excuus haar te verkrachten, maar wees eens eerlijk, is de kans groot dat hij haar verkracht zou hebben, mocht zij hem dat niet gelapt hebben?
Kurt blijft uiteraard zelf verantwoordelijk voor wat hij gedaan heeft, maar dat is Mayra ook en zolang zij dat deeltje van de waarheid zorgvuldig blijft achterhouden, geeft zij niemand de kans echt te kunnen oordelen over wat er gebeurd is.
Ann zou zonder twijfel weer honderd en één excuses klaar hebben, maar de rest misschien niet...Alleszins zou dan de volledige waarheid er uit zijn. Plus dat Mayra zich persoonlijk zou moeten gaan verontschuldigen bij Simonne en Peggy voor haar folliekes in de taxi. En zou ze aan Ann moeten toegeven dat ze eigenlijk alleen maar is gaan bekennen omdat ze vreesde dat Marianne op de hoogte was en ze zo de schade wou beperken.
Als zij dat allemaal doet, blijf ik haar een psycho vinden, maar neemt ze tenminste een beetje verantwoordelijkheid op.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ergens is er toch iets komisch aan die hele situatie. Marianne en An lopen tegen elkaar te blaffen. Leo is razend op Peggy en aanverwanten, Tom wordt erin gehaald. Alle betrokkenen zijn over de rooie en het gaat nog erger worden Zowel de uithuiszetting van Marianne als het hele gedoe met Kurt.En degene die heeft zitten porren en uiteindelijk de brand overal heeft doen oplaaien, zit erbij en kijkt ernaar. Wordt zelfs nog in bescherming genomen door diverse mensen.
0 x
-
reda
- Nog geen rang
Inderdaad, maar dat heb je met manipulatieve krengen zoals Mayra. Die doen de bom barsten, iedereen draagt de gevolgen, maar zelf doen ze wat zielig en zijn ze het grote slachtoffer. Jammer dat er zoveel mensen in haar comedie trappen.Jessie V.: Ergens is er toch iets komisch aan die hele situatie. Marianne en An lopen tegen elkaar te blaffen. Leo is razend op Peggy en aanverwanten, Tom wordt erin gehaald. Alle betrokkenen zijn over de rooie en het gaat nog erger worden Zowel de uithuiszetting van Marianne als het hele gedoe met Kurt.En degene die heeft zitten porren en uiteindelijk de brand overal heeft doen oplaaien, zit erbij en kijkt ernaar. Wordt zelfs nog in bescherming genomen door diverse mensen
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
Toen miss manipulatrice zei tegen Ann : het blijf tenslotte toch je moeder dan had ik zo'n zin om
alleen ik heb er momenteel geen liggen in mijn keuken.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Het klopt gewoon niet, al die tijd hebben ze geïnvesteerd om haar langzaam maar zeker te laten doordraaien en nu ineens, zonder enige moeite moet alles vergeten en vergeven worden??
Dat gaat er bij mij gewoon niet in..
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Summer85 schreef:Het klopt gewoon niet, al die tijd hebben ze geïnvesteerd om haar langzaam maar zeker te laten doordraaien en nu ineens, zonder enige moeite moet alles vergeten en vergeven worden??
Bij mij ook niet en als Mayra wou dat alles goed kwam tussen Ann en haar moeder dan zou zij bij Marianne kunnen gegaan hebben om haar in de eerste plaats te excuseren wat ze Marianne allemaal aangedaan heeft en haar dan te zeggen dat zij en Ann het moet goedmaken. Mayra weet maar al te goed dat dit niet meer goed komt omwille van het huis en waarom stelt ze dan niet voor aan Ann om toch maar te verhuizen als ze toch zo graag wilt dat de band tussen hun weer goed komt. Want de woorden van het blijft toch altijd je moeder hebben geen enkele betekenis uit Mayra haar mond.
0 x
-
Lazylady
- x 435
martha schreef:Toen miss manipulatrice zei tegen Ann : het blijf tenslotte toch je moeder dan had ik zo'n zin omalleen ik heb er momenteel geen liggen in mijn keuken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wel,maar om die nu naar mijn TV te smijten, het is zo'n zonde hé.martha schreef:ik heb er momenteel geen liggen in mijn keuken.
0 x
Potentia Principatum