Heel uitzonderlijk is er wel eens op vrijdag Lotto ook. In geval van een vrijdag de dertiende als ik mij niet vergis.Evaaa schreef:Inderdaad! De lotto is altijd op woensdag en zaterdagmartha schreef:Is er wel lotto op vrijdag ?![]()
Wat ik bizar vond was dat Olivia voorstelde om (sterke) drank te gaan kopen in de nachtwinkel terwijl het nog dag wasDat zag je in het begin van de aflevering en het was nog licht vanuit het venster terwijl tijdens het feestje donker was (weer dat venster).
![]()
Daar heb ik dan weer niet op gelet.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
- Poster rang 5
We gaan vooral niet zeggen dat het niet klopt, want in het Thuis-universum kan immers alles, maar toch ...
Vrijdag willen Jana en Olivia in het atelier van de Kabouters een feestje bouwen "omdat het immers vrijdagavond is".
Een dag later (maar wel degelijk maandagmorgen) moeten ze alle drie naar school met een serieuze kater (en Jana zelfs ziek).
Tenzij ze zich alle 3 in een coma gezopen hebben om daar pas op maandagmorgen uit te komen komt het toch wat raar over dat ze het weekend plots skippen.

Vrijdag willen Jana en Olivia in het atelier van de Kabouters een feestje bouwen "omdat het immers vrijdagavond is".
Een dag later (maar wel degelijk maandagmorgen) moeten ze alle drie naar school met een serieuze kater (en Jana zelfs ziek).
Tenzij ze zich alle 3 in een coma gezopen hebben om daar pas op maandagmorgen uit te komen komt het toch wat raar over dat ze het weekend plots skippen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, maar lord F. je weet toch dat het WE niet bestaat in Thuis. Vrijdag loopt gewoon door in maandag zoals eind mei gewoon doorloopt in september. En akkoord hoor, je bent niet de enige die daar soms problemen mee heeft.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Geen problemen hoor, maar de Thuis-personages vergeten dat precies soms zelf dat ze een speciaal verloop van de week hebben als ze aan t lallen zijn van "Het voor iets vrijdagavond hé". Maar misschien kreeg Lowie het niet voor elkaar om ze nog even uit te leggen dat het weekend niet bestaat in Thuis en was hij daarom zo kwaad.Caligula schreef:Ja, maar lord F. je weet toch dat het WE niet bestaat in Thuis. Vrijdag loopt gewoon door in maandag zoals eind mei gewoon doorloopt in september. En akkoord hoor, je bent niet de enige die daar soms problemen mee heeft.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Prieeltje
- Poster rang 1
Toen Lowie, jana en Olivia aan het feesten waten bij de kabouters was het vrijdag (Olivia zei dit ook) en nu op maandag heeft jana een kater voor het naar school gaan.. 

0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- x 435
Er was je al iemand voor (zie boven).Prieeltje schreef:Toen Lowie, jana en Olivia aan het feesten waten bij de kabouters was het vrijdag (Olivia zei dit ook) en nu op maandag heeft jana een kater voor het naar school gaan..
Het is mij ook opgevallen.
0 x
-
- Nog geen rang
Mayra is steeds ziek zonder ziektepapieren ....
Indien ze dat wel zou zijn, zou ik als taxibedrijf wel oppassen voor de licentie en zou een geneeskundig onderzoek ter bevestiging dat ze verder mag rijden wel terecht zijn. Maar 't zal wel allemaal kunnen ...
Maar, gisteren vond en vind ik het toch vreemd dat NIEMAND buiten het gezin Rosa, Jenny en Ann weet heeft dat en Mayra en Waldek zijn opgenomen onder verdenking van (onvrijwillige) doodslag. Ze hebben er zelfs enkele uren, dagen in de nor gezeten.
Het taxibedrijf zal hierover toch wel aangesproken zijn temeer de feiten zich hebben afgespeeld terwijl ze van dienst was. Ze heeft immers geen eigen wagen en ik kan me niet voor stellen dat een twaxibedrijf taxis ter beschikking stelt voor eigen gebruik. Trouwens, Waldek-Rosa hebben ook geen eigen wagen ... Ook hier een taxi geleend ?
Trouwens voor die afwezigheid zal ze wel papieren nodig gehad hebben en dat zal wel geen doktersvoorschrift zijn.
Trouwens, ook Marianne is er van op de hoogte en wees gerust dat ook de pers dergelijke zaken normaal weet.
Gisteren kwam ook duidelijk dat ze slechts over 2 wagens beschikken. Simonneke wou gaan rijden, maar toen bleek dat het niet kon. Geen wagens meer. Dus twee die dispatching doen (Peggy en Simonne) en 2 tot 3 (Waldek-Mayra-Leo) die rijden met slechts 2 wagens. Rare samenstelling voor een taxi-bedrijf
Indien ze dat wel zou zijn, zou ik als taxibedrijf wel oppassen voor de licentie en zou een geneeskundig onderzoek ter bevestiging dat ze verder mag rijden wel terecht zijn. Maar 't zal wel allemaal kunnen ...
Maar, gisteren vond en vind ik het toch vreemd dat NIEMAND buiten het gezin Rosa, Jenny en Ann weet heeft dat en Mayra en Waldek zijn opgenomen onder verdenking van (onvrijwillige) doodslag. Ze hebben er zelfs enkele uren, dagen in de nor gezeten.
Het taxibedrijf zal hierover toch wel aangesproken zijn temeer de feiten zich hebben afgespeeld terwijl ze van dienst was. Ze heeft immers geen eigen wagen en ik kan me niet voor stellen dat een twaxibedrijf taxis ter beschikking stelt voor eigen gebruik. Trouwens, Waldek-Rosa hebben ook geen eigen wagen ... Ook hier een taxi geleend ?
Trouwens voor die afwezigheid zal ze wel papieren nodig gehad hebben en dat zal wel geen doktersvoorschrift zijn.
Trouwens, ook Marianne is er van op de hoogte en wees gerust dat ook de pers dergelijke zaken normaal weet.
Gisteren kwam ook duidelijk dat ze slechts over 2 wagens beschikken. Simonneke wou gaan rijden, maar toen bleek dat het niet kon. Geen wagens meer. Dus twee die dispatching doen (Peggy en Simonne) en 2 tot 3 (Waldek-Mayra-Leo) die rijden met slechts 2 wagens. Rare samenstelling voor een taxi-bedrijf
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ze beschikken er wel degelijk over 3 wagens, want er was er 1 in onderhoud( in de garage dus). En zowel Waldek als Leo waren aan het rijden.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ma.avond werd er toch gezegd tegen Leo in de keuken (door Rosa/Jenny/Peggy) dat heel die affaire 'onder ons' moest blijven en daar bleek toch duidelijk uit dat ze bedoelden de diverse andere mannen ("dat zij het bedrijf en de taxis misbruikt heeft voor haar 'vuil truuken' "), en Peggy zei dat zelfs Simonne alleen weet van de verkrachting door Kurt en dat Kurt nu dood is. Dat Waldek haar geholpen had en dat justitie dat verder heeft onderzocht is nu algemeen bekend.jamesbond schreef:Maar, gisteren vond en vind ik het toch vreemd dat NIEMAND buiten het gezin Rosa, Jenny en Ann weet heeft dat en Mayra en Waldek zijn opgenomen onder verdenking van (onvrijwillige) doodslag. Ze hebben er zelfs enkele uren, dagen in de nor gezeten.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat de 'boekhoudster' even gaat taxirijden als ze zin heeft. Nu ja, dat doet iedereen daar blijkbaar ...
Ik heb nog maar zelden vrouwelijke taxichauffeurs gezien, laat staan in vrijetijdskledij.
Ik heb nog maar zelden vrouwelijke taxichauffeurs gezien, laat staan in vrijetijdskledij.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Dat het WE niet bestaat blijkt overigens ook uit dat Lowie tegen Olivia moppert dat hij 'gisterenavond helemaal alleen het atelier heeft moeten opkuisen' en dat zegt hij ook feitelijk op ma.middag.lord F. schreef:Vrijdag willen Jana en Olivia in het atelier van de Kabouters een feestje bouwen "omdat het immers vrijdagavond is".

En inderdaad, het is niet iets wat niet klopt, maar iets wat deel uitmaakt van het Thuis universum, waar we met zijn allen in geloven, anders keken we niet

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Caligula
- Poster rang 5
Zou ik wel tof vinden!johan1969 schreef:Ik heb nog maar zelden vrouwelijke taxichauffeurs gezien, laat staan in vrijetijdskledij.

0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Thuis heeft zijn eigen warp speed en E=mc² heeft daar helemaal niks mee te maken.Amiche schreef:En inderdaad, het is niet iets wat niet klopt, maar iets wat deel uitmaakt van het Thuis universum, waar we met zijn allen in geloven, anders keken we niet

0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Marianne die een half huis wegschenkt en bij herroeping van die schenking een heel huis terugkrijgt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat in de rechtbank geruchten, woord-tegen-woord en de verklaring van de poetsvrouw zwaarder wegen dan de feiten.
0 x