Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik snap toch niet goed wat Mayra nog meer moet vertellen eigenlijk. Heeft toch basically alles vertelt aan die onderzoeksrechter en aan Ann. Heeft vertelt dat ze die mannen verleidde om zwanger te worden en heeft gezegd dat ze volledig is doorgedraaid en ze heeft ook vertelt over het feit dat ze Waldek heeft afgedreigd (Heeft ze wel enkel aan Ann gezegd, maar vermits ze haar excuses heeft aangeboden en haar dreigementen niet heeft doorgezet weet ik niet of die informatie zo relevant is). Meer kan ze toch niet vertellen. Over die verkrachting heeft ze ook niet gelogen.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Het probleem zit nu eerder bij Judith,Simonne en Peggy. Judith vanwege de kinderen en de 2 anderen als die gaan weten waarvoor hun Taxis allemaal gebruikt werden.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Waldek liegt tegen de politie dat gewetensbezwaar hem zo laat naar de politie deed gaan.
Alls OK op de rechtbank want Mayra zegde dat al tegen....Ann.
Zij moet haar straf nog krijgen voor verkrachten om Kurt tegen zijn wil vader van haar kind te worden.
Zij moet haar straf nog krijgen voor obstructie van het onderzoek door Waldek te bedreigen met te wachten.
Zij moet haar ontslag nog krijgen bij taxi Leo voor misbruik van de taxi's voor sex met klanten.
bekend word : taxi Leo pikt lanten op voor sex in de taxi.
Zij moet haar straf nog krijgen voor verkrachten om Kurt tegen zijn wil vader van haar kind te worden.
Zij moet haar straf nog krijgen voor obstructie van het onderzoek door Waldek te bedreigen met te wachten.
Zij moet haar ontslag nog krijgen bij taxi Leo voor misbruik van de taxi's voor sex met klanten.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Waldek liegt tegen de politie dat gewetensbezwaar hem zo laat naar de politie deed gaan.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wow, dat is iets voor het Nieuwsblad en de boekskes!ranske schreef:bekend word : taxi Leo pikt lanten op voor sex in de taxi.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Als dat bekend werd kon taxi Leo voorgoed inpakken en zij,Simonne, Peggy en Waldek hun werk kwijt.
Die is lekker thuis toch zwanger van Kurt die 't niet zal navertellen.
Maar dit is blijkbaar niets vergeleken met wat Marianne doet die ze Courtois op haar dak stuurt omdat Marianne
het waagde tegen te pruttelen als zij haar uit haar huis moet. Stoute Marianne, ocharme Mayra.
Die is lekker thuis toch zwanger van Kurt die 't niet zal navertellen.
Maar dit is blijkbaar niets vergeleken met wat Marianne doet die ze Courtois op haar dak stuurt omdat Marianne
het waagde tegen te pruttelen als zij haar uit haar huis moet. Stoute Marianne, ocharme Mayra.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Mayra heeft Kurt toch niet echt verkracht. Ze heeft hem verleid en hij is dom genoeg geweest om daar in te trappen goed wetende wat ze van hem wou. Is denk ik niet strafbaar. Zeker misleidend, achterbaks, etc. maar verkrachting is toch eerder ongewenst seksueel gedrag (en ik weet niet of het bij kurt echt ongewillig was. Zijn verstand heeft ie in ieder geval niet gebruikt)ranske schreef:Waldek liegt tegen de politie dat gewetensbezwaar hem zo laat naar de politie deed gaan.
Voor het tweede kan ze mss wel gestraft worden.
0 x
"You can call me Root"
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
De vraag die zich hier stelt (net als toen bij de aanslag op Luc) is of het allemaal wel zo gebeurd is als Waldek en / of Mayra het vertellen, vermits wij als kijker het niet hebben gezien (een duw, ja maar of die geleid heeft tot wat wordt gezegd - weten we niet)...
Mogelijk is dus dat er volgende week alsnog een getuige opduikt (de scenaristen houden dat achter de hand, misschien) die nog een andere versie van de feiten komt geven, waardoor de zaak plots heel anders zou kunnen zijn.
Het is dus begrijpelijk dat de onderzoeksrechter in dit geval zo haar twijfels heeft, ze weet ook niet zeker of Waldek en Mayra geen minnaars waren, hoe kan ze dat ook weten...
Mogelijk is dus dat er volgende week alsnog een getuige opduikt (de scenaristen houden dat achter de hand, misschien) die nog een andere versie van de feiten komt geven, waardoor de zaak plots heel anders zou kunnen zijn.
Het is dus begrijpelijk dat de onderzoeksrechter in dit geval zo haar twijfels heeft, ze weet ook niet zeker of Waldek en Mayra geen minnaars waren, hoe kan ze dat ook weten...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Je kan de aflevering online wel ergens herbekijken en daar zie je hoe Waldek Kurt van zich afduwt en hoe die een buiteling maakt over een afrastering die daar staat.Tiboko schreef:vermits wij als kijker het niet hebben gezien (een duw, ja maar of die geleid heeft tot wat wordt gezegd - weten we niet)...
Als je goed luistert, hoor je zelfs de plons.
Maar Waldek draait zich meteen om, dus die heeft niks in de gaten.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Dat is zo ja. Verbaast me wel dat Waldek toen die plons niet gehoord heeft, maar goed. Hij was wss te gefocust op Mayra ofzo.satine schreef:Je kan de aflevering online wel ergens herbekijken en daar zie je hoe Waldek Kurt van zich afduwt en hoe die een buiteling maakt over een afrastering die daar staat.Tiboko schreef:vermits wij als kijker het niet hebben gezien (een duw, ja maar of die geleid heeft tot wat wordt gezegd - weten we niet)...
Als je goed luistert, hoor je zelfs de plons.
Maar Waldek draait zich meteen om, dus die heeft niks in de gaten.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Mayra is thuis bij Ann die haar steunt en de rechtszaak geseponeerd en inplaats van opgelucht te zijn zit ze
daar depressief bij. Dat vertrouw ik niet.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 581
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Vorige week was ze nog euforisch omdat ze zwanger was en nu is ze depressief.. Waarom? Ze heeft toch precies wat ze wou? Ik begrijp dat de hormonen misschien een rol kunnen spelen, maar ik geloof er toch ook niet veel meer van. Je zou bijna geloven dat ze echt spijt heeft van wat ze gedaan heeft. Ik denk dat als Waldek niets had gezegd tegen de politie, de waarheid nog altijd niet aan het licht zijn gekomen. Eigenlijk is dat koppel volledig ongeloofwaardig en is Judith de enige die de waarheid ziet en durft zeggen. Vrijwel alle andere personages hebben medelijden met arme Mayra die "verkracht" is.ranske schreef:Mayra is thuis bij Ann die haar steunt en de rechtszaak geseponeerd en inplaats van opgelucht te zijn zit ze
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss een zwangerschaps depressie? Toch geen taxidepressie zou ik denken. Idd, geen medelijden.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Mayra heeft al zoveel houdingen aangenomen dat je niet meer weet of het te vertrouwen is of niet misschien is het wel één van haar plannetjes zodat iedereen medelijden krijgt. Ik zou het niet vertrouwen en medelijden zal ze van mij zeker niet moeten verwachten!
0 x