Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Gui Tarstar

Bericht door hannanaske »

Izzy schreef:
Volgens mij weet Stan ook wie het lief van Emma is. Hij zei toch aan tafel dat hij haar lief lelijk vond? Stan kent Lowie en heeft hem gevraagd om zijn skateboard te versieren maar van een vriend ga je toch niet zeggen dat je hem "kei lelijk" vindt? Daarom denk ik dat hij het over Adil had want bij Geert of Danny zou hij eerder gezegd hebben dat die "kei oud" zijn.
Nee hoor, da's enkel om Emma te plagen dat hij dat zegt. Het was Stan al opgevallen dat zijn zus geheimzinnig doet over haar chatvriendje. Telkens hij dichter bij haar in de buurt kwam, ging ze weer verder zitten of klapte ze haar tablet dicht. Daaruit besloot Stan dat Emma beschaamd is voor haar lief, misschien omdat hij zo lelijk is.

Stan heeft dus hélemaal geen idee!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dat Stan het lief van zijn zus lelijk vindt heeft hij er zelf van gemaakt toen hij vroeg aan Emma wie haar lief was en zij het niet wilde zeggen en dan heeft hij geroepen "is hij misschien zo lelijk".

Wie Gui Tarstar is : ik denk een personage die we volgend seizoen gaan zien : het is me opgevallen dat Emma deze week tegen Jana zei dat hij ouder was dan de pubers op school (Jana keek toen maar vreemd) dus moet hij 18+ zijn. Eerlijk gezegd heb ik lang gedacht dat het Jana was.

En wie weet is het geen jongen ? Dat Emma "hij" gebruikt is misschien voor haar een middel om zich te beschermen tegen pesterijen of verwijten. In Marsman liet de dochter Femke toch ook eerst uitschijnen dat haar lief een "hij" was.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond Mo toch ook niet altijd even aangenaam, zeker niet toen hij nog niet zo lang in Thuis was en Aïsha wou dwingen om met Sam te trouwen.
Gelukkig is hij daarna bijgedraaid. ;)
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

martha schreef:Dat Stan het lief van zijn zus lelijk vindt heeft hij er zelf van gemaakt toen hij vroeg aan Emma wie haar lief was en zij het niet wilde zeggen en dan heeft hij geroepen "is hij misschien zo lelijk".

Wie Gui Tarstar is : ik denk een personage die we volgend seizoen gaan zien : het is me opgevallen dat Emma deze week tegen Jana zei dat hij ouder was dan de pubers op school (Jana keek toen maar vreemd) dus moet hij 18+ zijn. Eerlijk gezegd heb ik lang gedacht dat het Jana was.
Ik ben het volledig eens!
0 x
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

satine schreef:Ik vond Mo toch ook niet altijd even aangenaam, zeker niet toen hij nog niet zo lang in Thuis was en Aïsha wou dwingen om met Sam te trouwen.
Gelukkig is hij daarna bijgedraaid. ;)
Haha, of toen hij Aisha 20 euro gaf om schoenen te gaan kopen en nog wisselgeld verwachtte :D Arm kind, ze heeft toch wat afgezien met haar vader.

Ik dacht echt dat Stan het uiteindelijk toch wist. Ik weet niet waarom maar ik zal het dan wel fout begrepen hebben.
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Niet dat het kan hoor maar van de week dacht ik plots aan Rafael.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik denk sinds daarnet dat het Toon is. Hij wil Peggy niet omdat hij te druk bezig is met Emma. Ik weet nog dat hij Frank ooit een pedofiel noemde toen hij hem nog pestte en daar is verder nooit nog wat over gezegd.
Hij was daarnet zogezegd ook druk bezig met formulieren.

Het kan ook een weer een truc zijn van de scenarioschrijvers, maar ze willen het nog meer op Geert schuiven waardoor ik Toon momenteel als schuldige zie.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Maar Toon was toch de hele tijd bij Peggy in de dispatch, terwijl Emma met Gui Tarstar afgesproken had? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Maar Toon was toch de hele tijd bij Peggy in de dispatch, terwijl Emma met Gui Tarstar afgesproken had? :)
Maar hij zat wel achter een laptop...?
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Dat was gewoon maar voor die muziek dacht ik..
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ze lijken inderdaad Geert te willen verdacht maken, hij had een rotdag.
Ook Toon had een rotdag na wat er gebeurd is met Peggy, maar hij is niet weggeweest uit de dispatch (voor zover we weten).
Adil had geen rotdag (tot zover we weten toch niet), maar moest Lowie wel alleen laten bij de Kabouters omdat hij moest gaan draaien in de Frens. Hij kon natuurlijk voordat hij naar de Frens ging naar Emma geweest zijn.

Ik denk meer en meer aan Toon of Adil.
Ze willen Geert verdacht maken, maar ik denk niet dat Geert zou vragen aan een 14-jarig meisje om zich uit te kleden voor een webcam.
0 x
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Het is gewoon Danny jongens... Enorm obvious.
Het gaat sowieso tussen Toon, Danny, Lowie en Geert en enkel voor Danny zijn er enkel argumenten pro en geen contra.
0 x
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Ja, weeral proberen ze Geert verdacht te maken maar ik zie echt niet hoe ze dit geloofwaardig zouden kunnen brengen.
Toon kan ook maar die zat toch de hele tijd in de dispatch of bij de cake van Rosa? :lol:
Danny hebben we helemaal niet gezien dus hoe kunnen we dan weten of hij een rotdag had?
Ik denk nog steeds dat het Adil is want hij zei tegen Lowie dat hij moest gaan draaien voor Paulien maar daar hebben we hem niet gezien. De Frens is eigenlijk helemaal niet in beeld geweest maar we kunnen dus niet zeker zijn dat hij daar was.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Geert is nu toch weg op vakantie naar zijn moeder dus als ze volgende week nog afspreken kunnen we Geert ook al schrappen
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jonistroobants schreef:Geert is nu toch weg op vakantie naar zijn moeder dus als ze volgende week nog afspreken kunnen we Geert ook al schrappen
Tenzij Geert gewoon gelogen heeft en stiekem ergens in een hotelletje in de buurt zit natuurlijk... :twisted: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten