Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Gui Tarstar

Bericht door Lazylady »

Als we het tijdens de seizoensfinale nog niet te weten komen, zeg ik dit tegen de scenarioschrijvers: :boo:

Nu is het wel lang genoeg bezig!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Misschien een jonge leraar van Emma's school die nog niet in beeld was. Kan nog leuke verhaallijn zijn: leraar die te ver gaat.
0 x
Anseric
Nog geen rang

Bericht door Anseric »

Ja een leraar lijkt me ook steeds mogelijk. Misschien die professor dat Katrien nog iets mee heeft gehad. Allé da was toch zei é?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Djenner schreef:Misschien een jonge leraar van Emma's school die nog niet in beeld was. Kan nog leuke verhaallijn zijn: leraar die te ver gaat.
Afgaande op de facebook-naam zou ik dan denken aan de leraar Muzikale Opvoeding. :whistle:
0 x
NF07
Nog geen rang

Bericht door NF07 »

Anseric schreef:Ja een leraar lijkt me ook steeds mogelijk. Misschien die professor dat Katrien nog iets mee heeft gehad. Allé da was toch zei é?
Toen zat Katrien wel aan de unief, ik denk niet dat Emma dat al doet haha :P
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

tvx1 schreef:
Djenner schreef:Misschien een jonge leraar van Emma's school die nog niet in beeld was. Kan nog leuke verhaallijn zijn: leraar die te ver gaat.
Afgaande op de facebook-naam zou ik dan denken aan de leraar Muzikale Opvoeding. :whistle:
Arno :whistle:
0 x
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

osssver schreef:In feite wel, want dat is wat het hele gegeven doet. Doordat het iedereen kan zijn is per definitie iedereen verdacht. Systematisch worden mensen uitgesloten. Maar daar hoort Geert nog niet bij.

Maar hetgeen het extra verdacht maakte, was binnen één aflevering de blik van Emma naar Geert, Geert zijn gezapige glimlach tijdens het gesprek met Judith(over Emma's vriendje, de manier waarop hij 'kleine meisjes worden groot' zei en Emma die tegen Jana doelde op het feit dat het een kerel is die ouder is dan hij 'tenminste niet zo'n puberjongen'.

Is dit een onherroepelijk bewijs dat het Geert is, natuurlijk niet, maar het was, wat mij betreft, ofwel een hint dat het Geert was, of een bewuste keuze van de makers om Geert op zijn minst mede verdacht te maken in het mysterie richting de seizoensfinale. En dus is het zeker geen totaal van de pot gerukte theorie.

my two cents.
Mij was het ook opgevallen dat Geert verdacht werd gemaakt in die aflevering. Ik zou het totaal ongeloofwaardig vinden indien het toch Geert zou zijn. Het ligt niet in zijn karakter om te proberen om tienermeisjes te verleiden en zich te laten uitkleden voor de webcam :roll: Geert is ook totaal geen type dat goed overweg kan met computers dus ik zou het vreemd vinden als hij nu uren achter de computer zou doorbrengen om te chatten. Als het Geert is heb ik even genoeg van thuis :boo:

Ik heb Lowie de laatste dagen trouwens wat meer in het oog gehouden maar ik kan nog steeds niets vinden wat hem echt verdacht maakt. Hij is duidelijk nog steeds verliefd op Jana dus ik denk niet dat hij plots verliefd zou worden op een meisje dat veel jonger is.

Adil staat daarmee weer op de eerste plaats. Hij is veel bezig met muziek dus de naam Gui Tarstar past bij hem. Hij heeft net als Emma zijn vader verloren en bovendien wilt het niet echt lukken met Paulien dus misschien heeft hij zijn pijlen nu op een makkelijker doel gericht?

Volgens mij weet Stan ook wie het lief van Emma is. Hij zei toch aan tafel dat hij haar lief lelijk vond? Stan kent Lowie en heeft hem gevraagd om zijn skateboard te versieren maar van een vriend ga je toch niet zeggen dat je hem "kei lelijk" vindt? Daarom denk ik dat hij het over Adil had want bij Geert of Danny zou hij eerder gezegd hebben dat die "kei oud" zijn. Bovendien zouden er verschillende alarmbelletjes gaan rinkelen moest hij weten dat het Geert was en zou hij het waarschijnlijk tegen Judith vertellen. Om diezelfde reden denk ik dat de leeftijd van haar lief nog binnen de aanvaardbare limiet moet liggen want anders zou hij zeker Judith of Tom verwittigen. Adil kent hij niet goed genoeg om hem een vriend te noemen dus hij zal er minder problemen mee hebben om hem te beledigen, al was het maar gewoon om Emma te plagen. Natuurlijk kan ik het ook fout begrepen hebben en weet Stan helemaal niet wie haar lief is en wou hij haar gewoon plagen.

Toch blijft Adil voor mij het meest verdacht. Hij heeft bovendien nog geen echte verhaallijn gekregen en loopt meestal maar gewoon wat rond. Misschien moet het echte verhaal nog komen?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ze sturen inderdaad aan op Geert, maar hij speelt al zo lang mee in thuis, dat ik dat ongeloofwaardig zou vinden. Als het Geert is, dan is hij wel echt "evil". Hij heeft zich zelfs verlaagd tot het gebruik van tussentaal op het internet. En ik snap niet goed waarom hij die tussentaal zou volhouden nu Emma weet wie hij is. In feite kan het Geert niet zijn, dat zou niet logisch zijn. Aan het taalgebruik te oordelen, is het Adil. Ook Lowie is welbespraakter, die zou een ander taalgebruik hanteren. Ik ga ervan uit dat het iemand is aan wie we als kijker nog niet "gehecht" zijn. Adil of Danny.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ikzelf zou het ook zeer bizar vinden als het daadwerkelijk Geert zou zijn, maar het leek erop dat ze het ons in die aflevering wel even wilden doen geloven.
0 x
idvenyns
Nog geen rang

Bericht door idvenyns »

Ofwel Danny ofwel een nieuw personage.
Adil gaan ze niet doen aangezien allochtonen op de openbare omroep niet in een negatief daglicht mogen gesteld worden, cfr. programma's als Witse, Flikken etc. waar af en toe een allochtoon verdachte is maar nooit dader.
Al de rest is sowieso al uitgesloten.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

[/quote]
idvenyns schreef:Ofwel Danny ofwel een nieuw personage.
Of een oud personage natuurlijk.
0 x
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Adil gaan ze niet doen aangezien allochtonen op de openbare omroep niet in een negatief daglicht mogen gesteld worden, cfr. programma's als Witse, Flikken etc. waar af en toe een allochtoon verdachte is maar nooit dader.
Het merendeel van de slechteriken in thuis is toch autochtoon? En er zijn al een paar goede allochtone personages geweest, toch? Ik denk aan Youssef, Aisha en Mo. Ik vind niet dat een personage per sé goed moet zijn alleen maar omdat hij een andere afkomst heeft. Voor mij is Adil echt niet verdacht omdat hij een donkerder kleurtje heeft maar gewoon omdat alles in zijn richting wijst (zie mijn argumenten in voorgaande posts). Ik vind het betrekken van de afkomst van de personages eigenlijk overbodig in deze discussie.
Laatst gewijzigd door Izzy op vr 16 mei 2014, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Izzy schreef:
Het merendeel van de slechteriken in thuis is toch autochtoon? En er zijn al een paar goede allochtone personages geweest, toch? Ik denk aan Youssef, Aicha en Mo. Ik vind niet dat een personage per sé goed moet zijn alleen maar omdat hij een andere afkomst heeft. Voor mij is Adil echt niet verdacht omdat hij een donkerder kleurtje heeft maar gewoon omdat alles in zijn richting wijst (zie mijn argumenten in voorgaande posts). Ik vind het betrekken van de afkomst van de personages eigenlijk overbodig in deze discussie.
Er zijn nog andere goede allochtonen ook: Waldek en Jelena om er een paar te noemen...
0 x
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Ja, die had ik er nog moeten bijzetten. Komt Mayra trouwens niet uit Kaapverdië? Of verhuisde haar vader pas later naar daar? Maar misschien hoort zij nu niet meer thuis in het rijtje van goede personages :lol:

Ik kreeg net nog een nieuw idee: Emma en Stan waren toch ooit samen met Marianne en Geert dat spelletje met die gitaren aan het spelen? Geert bleek daar heel goed in te zijn. Nog een aanwijzing in zijn richting? :sick: Ik hoop echt van niet en dat de schrijvers ons gewoon op het verkeerde been proberen te zetten. Anders zou het volledig "out of character" en ongeloofwaardig zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

slechte allochtonen in Thuis >> Yourie en co, die bende Albanezen die Waldek en Jelena terroriseerden; en Luc had eens beroep gedaan op de Russische maffia om extra geld te kunnen lenen voor Marie Design. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten