ja, daar had ik ook op gelet. Daaruit zou ze het wel een beetje mogen weten.ikke schreef: Ze keek toch wel raar op toen hij het over een date had?

Soit, ze gaat er vanuit dat hij z'n nek uitgestoken heeft voor haar foto's.
ja, daar had ik ook op gelet. Daaruit zou ze het wel een beetje mogen weten.ikke schreef: Ze keek toch wel raar op toen hij het over een date had?
Nee, ik vond het ook heel vreemd. Alsof ze weet dat Jens niet meer terugkomt ofzo en het hele gedoe van haar is.Jolanda_tje schreef:Ik vind het raar dat Paulien de muren wil beginnen schilderen terwijl ze er maar 3 weken gaat blijven![]()
Of ben ik de enigste die dit raar vindt?
Ik dacht net hetzelfde! Wat als Jens na drie weken thuiskomt en al zijn muren zijn ineens roze?Jolanda_tje schreef:Ik vind het raar dat Paulien de muren wil beginnen schilderen terwijl ze er maar 3 weken gaat blijven![]()
Of ben ik de enigste die dit raar vindt?
Mja, bij Jens had ze het eerst ook niet door en nu ook niet bij Adil (hoewel die wel heeeel subtiel te werk gaat).Lazylady schreef:Paulien is normaal gezien nooit naïef, maar wel nu met Danny? ("Ik dacht dat wij gewoon vrienden waren.")
Toch vreemd...
Ze moeit zich omdat ze anders dik in de shit zit als Femke plots voor Luc gaat werken.Lazylady schreef:Waar moeit die zich eigenlijk mee?