lord F. schreef:En wat vond de rest hier van de slotaflevering?
Ik vond m alleszins wel geslaagd, beetje een somber einde maar da's eens iets anders dan de meeste happy ends bij Vlaamse series.

Eén iets wat me een beetje ontgaan was was hoe het personage van Geert Van Rampelberg aan z'n einde gekomen is. Is die ook neergeschoten in de schermutselingen tss Lex en Nald op het einde?
Je mening verschilt met die van velen, inclusief die van mezelf

. Twitter is gisteren een beetje ontploft met mensen die kwaad waren

. Persoonlijk was ik niet kwaad, ik vond het gewoon een zeer slecht einde. Ik ben niet tegen open eindes, maar bij dit soort serie is dat naar mijn mening eigenlijk een beetje not done. Tien afleveringen lang zit je op het puntje van je stoel en de enige manier om bevredigend te eindigen is met een gesloten einde. Gesloten, niet persé een happy einde. Een niet zo happy einde maar wel een gesloten zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat we het cordon enkele maanden later te zien krijgen en we één van de personages er besmet zien rondlopen, en dat personage is dan de laatste levende persoon binnen het cordon.
Nu blijf je gewoon met een aantal vragen zitten, vragen waar je al weken op het antwoord aan het wachten was... ik vond het zonde.
Maar de acteerprestaties van sommigen waren wel fantastisch over de hele reeks natuurlijk, en dan denk ik vooral aan Tom Dewispelaere en Wouter Hendrickx.